Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 3la Blaaaaaaaaaaaaaaa Bladerdieblaaaaaa

Pagina's : [1] 2

NaDoR.ZiNa
06-04-2003, 17:03

DamnZ egt die topic's komen egt me strot uit ze zijn al honderduizend keer geplaats dus plaats ik ook weer eens een topic over het geblaater hier :rolleyes:

SaMiax
06-04-2003, 17:07
waar moet het geblater over gaaN :D

NaDoR.ZiNa
06-04-2003, 17:09
Ja hoe vaak heb ik al niet eens iets geopend waar mensen niet op reageren want ze hebben het liever over hoe slecht mensen wel niet zijn meisje met strakke broeken zonder hoofdoek dit dat zus zo ewa safi man we weten nu tog allemaal wel waar iedereen woont in marokko dit dat vertel eens iets origneels

SaMiax
06-04-2003, 17:09
1..2..3..4.. hoedje van hoedje van.... 1..2..3..4.. hoedje van papier :D :D :D :D :D :D

NaDoR.ZiNa
06-04-2003, 17:10

Origineel gepost door OujDaChicK 1..2..3..4.. hoedje van hoedje van.... 1..2..3..4.. hoedje van papier :D :D :D :D :D :D Bijvoorbeeld :rolleyes:

SaMiax
06-04-2003, 17:12
achedenni legorba... twahest hbabi oe oualdi.. lallalalalala shit ik ken hem niet meer en ik kan hem niiet meer beluisteren want bandje is gestolen door mijn pa :kwaad: :huil:

NaDoR.ZiNa
06-04-2003, 17:13
Origineel gepost door OujDaChicK achedenni legorba... twahest hbabi oe oualdi.. lallalalalala shit ik ken hem niet meer en ik kan hem niiet meer beluisteren want bandje is gestolen door mijn pa :kwaad: :huil: Wuhahaha breek in bij ze auto/bus daar ligt ie vast wel :D

SaMiax
06-04-2003, 17:15
Origineel gepost door NaDoR ZiNa Wuhahaha breek in bij ze auto/bus daar ligt ie vast wel :D believe me... dat is het eerst wat ik gedaan heb.. k gaf het zoektocht op nadat k meeer dan 100 bandjes zag... damnn hij heeft me toch een collectie...

NaDoR.ZiNa
06-04-2003, 17:16
Origineel gepost door OujDaChicK believe me... dat is het eerst wat ik gedaan heb.. k gaf het zoektocht op nadat k meeer dan 100 bandjes zag... damnn hij heeft me toch een collectie... :lol: die van mij ook onder de stoelen staan allemaal bakken vol met bandjes met van dat kattegejank erop wuahahah egt ernstig

_h4T3d_sE7eN
06-04-2003, 17:17
3la bla ... :rolleyes:

SaMiax
06-04-2003, 17:18
Origineel gepost door NaDoR ZiNa :lol: die van mij ook onder de stoelen staan allemaal bakken vol met bandjes met van dat kattegejank erop wuahahah egt ernstig jaa je moest eens weten meid! sommige die zijn wel :bril: dan steel ik ze gelijk teruG.... :boos: dat ie word. ( like I care k draai het toch ) maaree hi heeft meestal van die ouderwetse oujda muziek man!! die kasbaa shit enzo...

SaMiax
06-04-2003, 17:20
Origineel gepost door _h4T3d_sE7eN 3la bla ... :rolleyes: neeeeeeeeeeeeeeeeeee.. serieussssssssss..:D

NaDoR.ZiNa
06-04-2003, 17:21
Origineel gepost door OujDaChicK jaa je moest eens weten meid! sommige die zijn wel :bril: dan steel ik ze gelijk teruG.... :boos: dat ie word. ( like I care k draai het toch ) maaree hi heeft meestal van die ouderwetse oujda muziek man!! die kasbaa shit enzo... Ja ik kijk er nooit naar maar als ik met hem in de auto zit word er gewoon mijn muziek gedraait en daar is die nu wel aan gewent hij vind shakira nu egt cool :D

SaMiax
06-04-2003, 17:58
Origineel gepost door NaDoR ZiNa Ja ik kijk er nooit naar maar als ik met hem in de auto zit word er gewoon mijn muziek gedraait en daar is die nu wel aan gewent hij vind shakira nu egt cool :D Mijn pa vind shakira maar een goedkoop ....... :D

NaDoR.ZiNa
06-04-2003, 18:22

Origineel gepost door OujDaChicK Mijn pa vind shakira maar een goedkoop ....... :D tjah smaken verschillen :D

Pagina's : [1] 2