Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : InterieurTipgever

Pagina's : [1] 2 3 4 5

saadia29
25-09-2005, 13:13

Heeft iemand dit weleens gedaan? Voor 65 euro komt er een interieurtipgever van de Trendhopper langs om je te adviseren. Ik wil het doen, ben benieuwd of iemand dit weleens heeft gedaan, en wat de ervaringen zijn. Pleaaaaaseeeeeeeeeee :o http://www.trendhopper.nl/index.php?mid=1100&mod=general

tangia21
25-09-2005, 14:04
bij sommige winkels en bedrijven kan je gratis een interieur tips krijgen. ook komt er een jaarbeurs in amsterdam over inetrieur,huisdecoratie enz en daar krijg je ook gratis tips

Alhocimatje
25-09-2005, 14:08
oooh mijn god, dit vind ik echt zwaar te ver gaan, een interieurtipgever! iemand die je komt vertellen dat wit mooi bij zwart staat! he meid wees gewoon zelf creatief, die 65 euro kan je beter aan jezelf besteden dan aan zo een onzin, tja sorry meid maar het is echt geldverspilling in mijn ogen

nissrin
25-09-2005, 14:13
oooh mijn god, dit vind ik echt zwaar te ver gaan, een interieurtipgever! iemand die je komt vertellen dat wit mooi bij zwart staat! he meid wees gewoon zelf creatief, die 65 euro kan je beter aan jezelf besteden dan aan zo een onzin, tja sorry meid maar het is echt geldverspilling in mijn ogen He alhocimatje ben jij dat op die foto's ? mooi zeg ! Over dat interieurtip vind ik wel leuk! ik zou dat ook wel graag doen. Wil namelijk andere gordijnen doen, alleen weet ik niet wat voor kleur ik wil, dus die tip zou me dan zeker helpen.

Souraida
25-09-2005, 14:21

kent iemand een site met tips voor inrichting van je huis. Dan heb ik t ook over verf enz... Wil namelijk binnenkort mijn huis opnieuw verven maar weet niet welke kleur. Plzzzz kan iemand me helpen. Alvast bedankt

saadia29
25-09-2005, 14:28
oooh mijn god, dit vind ik echt zwaar te ver gaan, een interieurtipgever! iemand die je komt vertellen dat wit mooi bij zwart staat! he meid wees gewoon zelf creatief, die 65 euro kan je beter aan jezelf besteden dan aan zo een onzin, tja sorry meid maar het is echt geldverspilling in mijn ogen Het hele probleem is dus dat ik niet creatief ben, kom steeds met de verkeerde kleuren en dingen :maf: Heb al tig soorten kussenhoezen gekocht, nog geen een die er bij past, vandaar!!

saadia29
25-09-2005, 14:31
bij sommige winkels en bedrijven kan je gratis een interieur tips krijgen. ook komt er een jaarbeurs in amsterdam over inetrieur,huisdecoratie enz en daar krijg je ook gratis tips Ja, maar dit is anders, deze persoon komt naar je woning en kijkt dan welke spullen er in passen ;)

Safah83
26-09-2005, 10:52
Is zo n iemand dan niet heel commercieel...want k neem aan dat hij dan allerlei (dure) spullen van trenhopper gaat aanprijzen.... Dan zou k eerder een neutrale tipgever nemen die niet verbonden is aan een winkel....

sihamkleuter
26-09-2005, 10:58
onzin :moe: allemaal geldklopperij. Ga naar de vend loop een rondje op de woonafdeling en je krijgt 10000 ideen. Zoek in tijdschriften kijk op internet. Die van de trendhopper gaat allemaal adviezen geven (dat je alles bij trendhopper moet gaan kopen) dat is toch geen onAFHANKELIJK ADVISEUR? IK ZOU HET NIET DOEN

saadia29
26-09-2005, 11:00
Klopt, tis natuurlijk om de Trendhopper te promoten, maar je bent niet verplicht daar te kopen, je kan dan zelf soortgelijke spullen elder kopen. Siham, wat is vend, waar ligt dat??? of bedoel je V&D?

tatouania_025
26-09-2005, 11:05
Vraag aan shusimoon die kan je vast helpen.

Bintje
26-09-2005, 11:11
nee zou ik ook niet doen, ga lekker een keertje naar een woonboulevard of ikea ofzo dan doe je genoeg inspiratie op

saadia29
26-09-2005, 11:14
Ik haat IKEA, heb alleen nog een eettafel vandaar, liever vandaag weg dan morgen :moe: Ohja en de kinderkamer van mijn dochtertjes, maar die is nog wel okee :D

sihamkleuter
26-09-2005, 11:17
Klopt, tis natuurlijk om de Trendhopper te promoten, maar je bent niet verplicht daar te kopen, je kan dan zelf soortgelijke spullen elder kopen. Siham, wat is vend, waar ligt dat??? of bedoel je V&D? :moe:

Bintje
26-09-2005, 11:32

maak een foto van je woonkamer dan geven wij je de tips!

Pagina's : [1] 2 3 4 5