Bekijk originele versie : Voorhoofdsholt-onsteking....
Aardbeitje
25-09-2005, 11:23
Of hoe je het ook schrijven mag....
Ik heb het dus, en ik verga van de drukkende pijn op mijn hersens. Ik heb het gevoel dat mijn ogen uit mijn hoofdkas vallen...
Maandag weer naar de dokter voor antibiotica...
Ik ben nu echt een lopende pillendoos... :maf2:
Maar nu hoef ik lekker niet meer te werken... :lekkerpuh
mimi_tangaouia
25-09-2005, 11:27
o wat erg voor je
maar ik heb een vraagje
ik heb de laatste dagen last van hoofdpijn
echt heel vervelend net boven me ogen en ik kan me hoofd gewoon niet bewegen van de pijn vooral aan het einde van de dag kan ik door de pijn niks doen
heb jij dit ook nu??
Aardbeitje
25-09-2005, 11:30
o wat erg voor je
maar ik heb een vraagje
ik heb de laatste dagen last van hoofdpijn
echt heel vervelend net boven me ogen en ik kan me hoofd gewoon niet bewegen van de pijn vooral aan het einde van de dag kan ik door de pijn niks doen
heb jij dit ook nu??
Yeps...Ik heb een drukkende pijn boven mijn ogen. Als je zeg maar, een drukkende pijn hebt in je gezicht bij het bukken dan weet je dat je zo een onsteking hebt...
Je hebt echt het gevoel dat je ogen eruit gaan vallen... :maf2:
mimi_tangaouia
25-09-2005, 11:32
Yeps...Ik heb een drukkende pijn boven mijn ogen. Als je zeg maar, een drukkende pijn hebt in je gezicht bij het bukken dan weet je dat je zo een onsteking hebt...
Je hebt echt het gevoel dat je ogen eruit gaan vallen... :maf2:
ja dat gevoel heb ik al een paar dagen
ik denk dat ik morgen de dokter ga bellen
mimi_tangaouia
25-09-2005, 11:34
maar hoe kwamen ze erbij jou achter??
wat voor onderzoeken hebben ze bij jou gedaan
Aardbeitje
25-09-2005, 11:34
ja dat gevoel heb ik al een paar dagen
ik denk dat ik morgen de dokter ga bellen
Dat zou ik zeker doen als ik jou was. Want als het niet snel behandeld word, kan het erger worden.
En de dokter heeft mij geadviseerd, heel rustig aan te doen, en lekker niet meer te werken... :o
Want het gaat echt niet meer. Ik zit de hele dag te kreunen van de pijn... :(
mimi_tangaouia
25-09-2005, 11:37
Dat zou ik zeker doen als ik jou was. Want als het niet snel behandeld word, kan het erger worden.
En de dokter heeft mij geadviseerd, heel rustig aan te doen, en lekker niet meer te werken... :o
Want het gaat echt niet meer. Ik zit de hele dag te kreunen van de pijn... :(
vorige week kreeg ik de pijn aan het einde van de dag maar nu sinds ik wakker ben heb ik al pijn echt heel vervelend
Aardbeitje
25-09-2005, 11:37
maar hoe kwamen ze erbij jou achter??
wat voor onderzoeken hebben ze bij jou gedaan
Ik had griep, en ben voor mijn griep naar de dokter gegaan. Hij voelde aan mijn gezicht en zij dat ik moest bukken en vertellen wat ik voel. Ik voelde dat het heel erg drukte...En heel erg pijn deed!! Ik heb al een paar weken last van hoofdpijn!
Dus wist hij dat ik een beginnende ontsteking heb. Ik heb een zoutoplossing gekregen...Maar het word bij mij steeds erger, dus moet ik maandag terug voor antibiotica... :jammer:
Of hoe je het ook schrijven mag....
Ik heb het dus, en ik verga van de drukkende pijn op mijn hersens. Ik heb het gevoel dat mijn ogen uit mijn hoofdkas vallen...
Maandag weer naar de dokter voor antibiotica...
Ik ben nu echt een lopende pillendoos... :maf2:
Maar nu hoef ik lekker niet meer te werken... :lekkerpuh
Moge Allah jou spoedig genezen. :kus:
:o Beterschap oughti.
Salaam Aleikum wa Rahmatullahi wa Barakatuh.
Zainab1.
mimi_tangaouia
25-09-2005, 11:41
Ik had griep, en ben voor mijn griep naar de dokter gegaan. Hij voelde aan mijn gezicht en zij dat ik moest bukken en vertellen wat ik voel. Ik voelde dat het heel erg drukte...En heel erg pijn deed!! Ik heb al een paar weken last van hoofdpijn!
Dus wist hij dat ik een beginnende ontsteking heb. Ik heb een zoutoplossing gekregen...Maar het word bij mij steeds erger, dus moet ik maandag terug voor antibiotica... :jammer:
het is toch niet schadelijk voor je kindje he
Aardbeitje
25-09-2005, 12:09
het is toch niet schadelijk voor je kindje he
Nee, het is niet schadelijk voor je kind. Maar heel erg pijnlijk voor jou...! Maar alhamdoelilaah kan het voor je kind geen kwaad...
mimi_tangaouia
26-09-2005, 13:22
Nee, het is niet schadelijk voor je kind. Maar heel erg pijnlijk voor jou...! Maar alhamdoelilaah kan het voor je kind geen kwaad...
ok tnx
veel sterkte ik hoop dat je nu wat beter voelt
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.