Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 'Vaker gruwelijke mishandelingen VS in Irak'

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

rikus
24-09-2005, 23:58

'Vaker mishandelingen VS in Irak' (http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlnieuws/2005/09_september/24/buitenland/0924_2230_mishandeling_irak.xml) In de stad Fallujah zijn in 2003 en 2004 Iraakse gevangenen op dezelfde wijze mishandeld en vernederd als in de beruchte Abu Ghraib-gevangenis. Dat zegt Human Rights Watch (HRW). Chemische stoffen Volgens de mensenrechtenorganisatie zeggen Amerikaanse militairen dat de ogen en de huid van gevangen Irakezen werden bewerkt met chemische stoffen. Van zeker één Irakees is met een ijzeren staaf een been gebroken. Menselijke piramides In Fallujah maakten Amerikaanse militairen ook menselijke piramides van Irakezen, net zoals eerder in Abu Ghraib. HRW heeft onder meer militairen van de 82ste luchtmobiele brigade gesproken. 'Afreageren' De Amerikanen in Fallujah bezochten de Iraakse gevangenen 'om hun stress af te reageren', vertelden de getuigen aan HRW. Militairen die de misstanden wilden melden, werden geïntimideerd. Een officier die over het misbruik klaagde, werd geadviseerd 'aan zijn carrière te denken'

Hazouz_55
25-09-2005, 11:11
weet iemand het record menselijke piramides bouwen ? Lach er maar om, Jij bent het bewijs dat veel Nederlanders Hypocriet zijn ! Als een mujaheed, een verzetsstrijder in zijn eigen land, het land van de twee rivieren, een Amerikaanse imperialist opblaast, is hij voor veel Hypocrite autochtonen een terrorist, maar wanneer Amerikanen , Iraki's gruwelijk martelen en vaak tot de dood erop volgt is dit voor jullie humor, niet meer en niet minder. Wat een walgelijk volk !

rikus
25-09-2005, 11:32
Lach er maar om, Jij bent het bewijs dat veel Nederlanders Hypocriet zijn ! Als een mujaheed, een verzetsstrijder in zijn eigen land, het land van de twee rivieren, een Amerikaanse imperialist opblaast, is hij voor veel Hypocrite autochtonen een terrorist, maar wanneer Amerikanen , Iraki's gruwelijk martelen en vaak tot de dood erop volgt is dit voor jullie humor, niet meer en niet minder. Wat een walgelijk volk ! Zeker hoor je daar de draak niet mee te steken, ook deze misdaden zullen bestraft worden heeft Bush beloofd. Het is geen verontschuldiging voor de daden, maar als je maat in stukken wordt gereten, is er een licht begrip voor, Het is alleen vreselijk dat mensen hierdoor erger worden als beesten

Hazouz_55
25-09-2005, 11:34
Zeker hoor je daar de draak niet mee te steken, ook deze misdaden zullen bestraft worden heeft Bush beloofd. Het is geen verontschuldiging voor de daden, maar als je maat in stukken wordt gereten, is er een licht begrip voor, Het is alleen vreselijk dat mensen hierdoor erger worden als beesten 1. HET MARTELEN VAN MENSEN IS NOOIT GOED TE PRATEN ! (Ben je wel goed bij je hoofd ?) 2. THEY DON'T BELONG THERE IN THE FIRST PLACE !

MichaelJackson
25-09-2005, 11:39

1. HET MARTELEN VAN MENSEN IS NOOIT GOED TE PRATEN ! (Ben je wel goed bij je hoofd ?) 2. THEY DON'T BELONG THERE IN THE FIRST PLACE ! Punt 1 en 2 gelden net zo goed voor de mudjahedien.

Hazouz_55
25-09-2005, 11:48
Punt 1 en 2 gelden net zo goed voor de mudjahedien. 99 % van de Mujahedeen zijn iraki's en die horen niet in hun eigen land thuis ? Je moet trouwens On Topic blijven, dit gaat namelijk over Amerikaanse Sadisten die niets anders doen dan Iraki's martelen.

SaifelIslam
25-09-2005, 11:48
er zouden geen mujahidin zijn als er geen Amerikanen daar de boel verpesten,....

communist
25-09-2005, 12:11
en die geldzuchtige kapitalisten blijven maar zeuren over mensenrechten in rusland...

geronimo
25-09-2005, 12:11
Volgens mij hebben de amerikanen de daders van mishandelingen in de gevangenis in de cel ge*******d. Dacht jij nou echt dat ze nog een keertje zo in de wereldpers wilden komen ? En worden de echt vreselijke daden tegen de eigen bevolking ( bomaanslagen, halsafsnijden etc) door die achterlijke idioten van al zakkerkweerie gedaan ? Hoppa, natuurlijk weer een kwestie van selectieve verontwaardiging.

AbuHamza
25-09-2005, 12:13
https://d37.yousendit.com/D/2YK8NY0VVLMDT093FGOM0FD6ZP/Tayyibah%20Khan%20-%20Iraq.mp3 ik vindt deze link hier goed bij passen.....

geronimo
25-09-2005, 12:13
en die geldzuchtige kapitalisten blijven maar zeuren over mensenrechten in rusland... Uuuh, beste communist, Jouw ideologie is wereldwijd afgedaan, voor als je het nog niet weet. Resterend zijn nog wat totalitaire adhocratieen, zoals Cuba en Noord Korea, maar we weten allebei hoe het daar gaat, niet ?

Hazouz_55
25-09-2005, 12:14
Volgens mij hebben de amerikanen de daders van mishandelingen in de gevangenis in de cel ge*******d. Dacht jij nou echt dat ze nog een keertje zo in de wereldpers wilden komen ? En worden de echt vreselijke daden tegen de eigen bevolking ( bomaanslagen, halsafsnijden etc) door die achterlijke idioten van al zakkerkweerie gedaan ? Hoppa, natuurlijk weer een kwestie van selectieve verontwaardiging. Domme Hollandse Boer ! Ga aardappels eten of zo ! :hihi:

geronimo
25-09-2005, 12:14
er zouden geen mujahidin zijn als er geen Amerikanen daar de boel verpesten,.... Nee, dan konden de sjieten en soennieten elkaar in alle rust afslachten........

MichaelJackson
25-09-2005, 12:15
Volgens mij hebben de amerikanen de daders van mishandelingen in de gevangenis in de cel ge*******d. Dacht jij nou echt dat ze nog een keertje zo in de wereldpers wilden komen ? En worden de echt vreselijke daden tegen de eigen bevolking ( bomaanslagen, halsafsnijden etc) door die achterlijke idioten van al zakkerkweerie gedaan ? Hoppa, natuurlijk weer een kwestie van selectieve verontwaardiging. Mee eens. Die terroristen(/verzet) gaan nog veel slechter met hun gevangenen om. Onthoofdingen. Executies. Bewust laten lynchen door burgers.

geronimo
25-09-2005, 12:16

Domme Hollandse Boer ! Ga aardappels eten of zo ! :hihi: Ja, ik weet het, de waarheid is hard. Komt vanzelf goed, gewoon een pilletje vanavond, even je religieuse dwangbuis weer aan en hoppa, je bent weer zo goed als nieuw. Ps: ik ben geen boer en ik eet geen aardappels. En wie zegt dat ik Hollander ben ? Als je niet meer hebt in reactie dan dit: mijn schoenzolen & my ass !

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8