Bekijk originele versie : Osama bin Laden
Na meer dan een jaar vechten in Afghanistan leveren de Taliban en Al-Qaida strijders nog af en toe verzet.
Vinden jullie dat de missie van Amerika is gefaald?
Hun missie was het oppakken van Mullah Omar en BinLaden.
Het is ze nog steeds niet gelukt, en het is ze gelukt om het in de doofpot te stoppen want wie herinnert zich BinLaden nog..
lady_khadija
06-04-2003, 15:45
dit is een goeie moment voor bin laden om amerika aan te vallen. (als hij de wapens bezit) iedereen in amerika houdt zich bezig met irak. iedereen is bin laden vergeten. weer een paar bommen zal amerika goed doen......
lady_khadija
06-04-2003, 15:53
ewa ja, geduld komt niet in mijn woordenboek voor.
maar je hebt wel gelijk, ik d8 er ff niet aan.
:zwaai:
jihad008
06-04-2003, 16:09
Dag beste mensen,
Geloof me, Binladen stopt pas als hij een hele grote aanslag uitvoert en dat zal gebeuren. Eerst dacht ik niet op onschuldige mensen, want zij hebben er niets mee te maken, maar ik las vandaag dat 75% van de amerikanen voor de oorlog is en dat ze ook wilden dat ze iran mogen aanvallen. In dat geval mag binladen hun erbij betrekken,om te laten zien dat amerika niet zo machtig is zoals ze zeggen. En ik denk dat dit hele conflict de schuld van de joden zijn, bj ons in de koran staan ze als bedriegers beschreven en ze nooit te vertrouwen.
Origineel gepost door lady_khadija
dit is een goeie moment voor bin laden om amerika aan te vallen. (als hij de wapens bezit) iedereen in amerika houdt zich bezig met irak. iedereen is bin laden vergeten. weer een paar bommen zal amerika goed doen......
Zeg Lady... love speaks from the heart .... en dan bommen gooien?
De smaak van wraak is bitter. Onschuldige burgers zijn onschuldige burgers. Je hebt hopelijk ook gezien hoeveel er TEGEN de oorlog is gedemonstreerd???
hardtodrive
06-04-2003, 16:33
Mensen we worden allemaal in de maling genomen door de Amerikanen. Ze maken de hele wereld bang voor alqaida. Volgens mij bestaat er geen al qaida. Al qaida is verzonnen. Ben Laden is gekozen om Afghanistan in te vallen om die pijpleiding door te trekken. Het is ze gelukt. Toen moest weer een smoes bedacht worden. De smoes is Saddam geworden. Als Saddam zo gevaarlijk was wat Amerika bedoeld waar zijn al die tonnen chemische en biologiche troep gebleven.
Ik denk als Saddam erover zou beschikken dat hij dit ook zou gebruiken.
IK GELOOF GEEN WOORD VAN DE AMERIKAANSE REGERING.
WAAT MIJ BETREFT IS BUSH DE GROTE MOORDENAAR VAN DEZE TIJD.
lady_khadija
06-04-2003, 16:33
oh dus amerika zijn gang laten gaan? wat is een oorlog als je niet tegenvecht? dus jij wilt zeggen dat wij moeten toekijken hoe er mensen worden vermoord in irak zonder tegenslag????
en wat heeft die demonstratie opgeleverd denk je. denk je nou dat bush zijn tijd gaat besteden om naar zo'n nutteloze demonstratie te kijken.
''onschuldige burgers zijn onschuldige burgers'' what comes around goes around meid.
een oorlog moet van twee kanten komen...........
oh dus amerika zijn gang laten gaan? wat is een oorlog als je niet tegenvecht? dus jij wilt zeggen dat wij moeten toekijken hoe er mensen worden vermoord in irak zonder tegenslag????
en wat heeft die demonstratie opgeleverd denk je. denk je nou dat bush zijn tijd gaat besteden om naar zo'n nutteloze demonstratie te kijken.
''onschuldige burgers zijn onschuldige burgers'' what comes around goes around meid.
een oorlog moet van twee kanten komen...........
Euhm, Amerika zijn gang laten gaan heb je mij niet horen zeggen. En je moet zeker niet toekijken hoe mensen vermoord worden. Heb je mij ook niet horen zeggen, maar goed.
Het ging mij ook niet om wat het tegen Bush heeft opgeleverd ik heb het over onschuldige burgers die tegen de oorlog zijn opblazen. En what comes around goes around...zeker weten. De schuldigen in Amerika krijgen hopelijk wat hen toekomt, maar is dat niet aan Allah om te beslisse?. Wraak is echt bitter meisje, ook al begrijp ik je woede. Ik heb ook zo mijn momenten. Maarbommen gooien op de Amerikaanse burgers is net zo overbodig als Palestijnse huizen platrijden met de familie er desnoods nog in omdat een Palestijn zich heeft opgeblazen tussen onschuldige Israaeliers. Vicieuze cirkels zijn er al genoeg, he.
het is toch een kruistocht die nog steends gaande is, of hebben jullie het vergeten
lady_khadija
06-04-2003, 16:51
Origineel gepost door MaPrem
Euhm, Amerika zijn gang laten gaan heb je mij niet horen zeggen. En je moet zeker niet toekijken hoe mensen vermoord worden. Heb je mij ook niet horen zeggen, maar goed.
Het ging mij ook niet om wat het tegen Bush heeft opgeleverd ik heb het over onschuldige burgers die tegen de oorlog zijn opblazen. En what comes around goes around...zeker weten. De schuldigen in Amerika krijgen hopelijk wat hen toekomt, maar is dat niet aan Allah om te beslisse?. Wraak is echt bitter meisje, ook al begrijp ik je woede. Ik heb ook zo mijn momenten. Maarbommen gooien op de Amerikaanse burgers is net zo overbodig als Palestijnse huizen platrijden met de familie er desnoods nog in omdat een Palestijn zich heeft opgeblazen tussen onschuldige Israaeliers. Vicieuze cirkels zijn er al genoeg, he.
hoe wil je anders gaan vechten? je kan je wapens moeilijk alleen maar richten op millitaire doelen. die van top tot teen zijn beveiligd met de nieuwste apparatuur. dat heeft geen nut. je hebt 2 keuzes: niks doen en staan toekijken of ook een beetje meevechten. en dan bedoel ik niet alleen in irak.....maar zoals ik net zei. waarom niet? dat doen de amerikanen ook. waarom moeten we medelijden hebben met de amerikaanse burgers terwijl er misschien een familielid van je is vermoord door 1 van de amerikanen? denk je dan nog aan de onschuld van de burgers in amerika. neeee, de irakezen waren net zo onschuldig.
mouhim, dit is puur mening :zwaai:
hoe wil je anders gaan vechten? je kan je wapens moeilijk alleen maar richten op millitaire doelen. die van top tot teen zijn beveiligd met de nieuwste apparatuur. dat heeft geen nut. je hebt 2 keuzes: niks doen en staan toekijken of ook een beetje meevechten. en dan bedoel ik niet alleen in irak.....maar zoals ik net zei. waarom niet? dat doen de amerikanen ook. waarom moeten we medelijden hebben met de amerikaanse burgers terwijl er misschien een familielid van je is vermoord door 1 van de amerikanen? denk je dan nog aan de onschuld van de burgers in amerika. neeee, de irakezen waren net zo onschuldig.
mouhim, dit is puur mening :zwaai:
Wat betreft je mening ben ik het gedeeltelijk met je eens. Nooit lijdend toe zien, maar opkomen voor je recht. Er wordt ook tegen de Amerikanen geprotesteerd. Maar ik heb net zo goed medelijden met de Irakezen omdat een stel losers hun macht moet laten gelden, als dat ik dat zou hebben met Amerikanen die tegen de oorlog waren en dan nog moeten boeten. Maar je hebt gelijk als je zegt dat Amerika als natie een les zou moeten leren, en snel ook, Ik walg van de manier hoe ze de oorlog laten zien in hun media. Zij gaan echt te ver. Maar nog meer bommen gooien? Where will that end?
lady_khadija
06-04-2003, 16:59
Origineel gepost door MaPrem
Wat betreft je mening ben ik het gedeeltelijk met je eens. Nooit lijdend toe zien, maar opkomen voor je recht. Er wordt ook tegen de Amerikanen geprotesteerd. Maar ik heb net zo goed medelijden met de Irakezen omdat een stel losers hun macht moet laten gelden, als dat ik dat zou hebben met Amerikanen die tegen de oorlog waren en dan nog moeten boeten. Maar je hebt gelijk als je zegt dat Amerika als natie een les zou moeten leren, en snel ook, Ik walg van de manier hoe ze de oorlog laten zien in hun media. Zij gaan echt te ver. Maar nog meer bommen gooien? Where will that end?
:goedzo: precies
salouanadoria
09-04-2003, 15:48
Hé Amerika zal en faalt in alle opzichten (inshallah). Hoelang zijn ze al bezig met het vinden van OSAMA BIN LADEN?? Eén man hebben ze niet eens kunnen vinden laat staan twee of meer............. a rebadellah!!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.