Bekijk originele versie : Jongetjes verkracht
AbuHamza
24-09-2005, 22:47
Maar dit soort dingen heb je toch niet elke oorlog..
Seymour Hersh : The US government has videotapes of boys being sodomized at Abu Ghraib prison.
"The worst is the soundtrack of the boys shrieking," the reporter told an ACLU convention last week. Hersh says there was "a massive amount of criminal wrongdoing that was covered up at the highest command out there, and higher."
Ik weet niet of jullie zijn boek hebben gelezen Chain of Command...maar jullie moeten het eigenlijk lezen, zoveel openbaringen over hoe de Amerikanen zelfs in Afghanistan op veel fronten gewoon zuper aan het verliezen zijn.
Maar vooral de zaken die gebeuren in Abu Ghraib..het is echt gewoon te verschikkelijk voor woorden die wij horen...laat staan wat we niet horen....
Zoals we dat gewend zijn is er bij dit soort van propaganda weer geen bron te vinden.
Verwijderen dus maar.
Misstantan
24-09-2005, 23:03
Awel niet zomaar onzin zeggen bron is www.welwaar/abugraib/nietwaar.com.nl
AbuHamza
24-09-2005, 23:12
CHAIN OF COMMAND DOOR SEYMOUR HERSh!!!!
CHAIN OF COMMAND DOOR SEYMOUR HERSh!!!!
Ten eerste zie ik nog steeds geen link.
En ten tweede vraag ik me af waarom jij een jood als Seymour Hersch gelooft.
AbuHamza
25-09-2005, 11:49
Wat heb je tegen joden?
born_2_B_muslim
25-09-2005, 11:58
Schijnbaar veel homosexuelen in dat amerikaanse leger :D
born_2_B_muslim
25-09-2005, 12:00
Ten eerste zie ik nog steeds geen link.
http://www.dailykos.com/story/2004/7/14/193750/666
Hazouz_55
25-09-2005, 12:00
Wat heb je tegen joden?
mooi gezegd !
AbuHamza
25-09-2005, 12:16
Als je het boek Chain of command leest dan lees je nog veel meer openbaringen. Vrouwen die verkracht worden maar ook over vluchtende amerikanen in Afghanistan die uitgelachen worden door Al Qaida..erg goed boek ook in het nederlands verkrijgbaar...
geronimo
25-09-2005, 12:20
Maar dit soort dingen heb je toch niet elke oorlog..
Seymour Hersh : The US government has videotapes of boys being sodomized at Abu Ghraib prison.
"The worst is the soundtrack of the boys shrieking," the reporter told an ACLU convention last week. Hersh says there was "a massive amount of criminal wrongdoing that was covered up at the highest command out there, and higher."
Ik weet niet of jullie zijn boek hebben gelezen Chain of Command...maar jullie moeten het eigenlijk lezen, zoveel openbaringen over hoe de Amerikanen zelfs in Afghanistan op veel fronten gewoon zuper aan het verliezen zijn.
Maar vooral de zaken die gebeuren in Abu Ghraib..het is echt gewoon te verschikkelijk voor woorden die wij horen...laat staan wat we niet horen....
Schei toch uit, joh
De echte gruwelijkheden worden verricht door de bommengooiers en halsafsnijders van al zakkenkweerie: tegen de eigen ongewapende bevolking.
Tegen de amerikanen is niet erg, die zijn gewapend, maar om in de martelarenstrijd eigen vrouwen en kinderen op te blazen is ziek.
geronimo
25-09-2005, 12:21
Overigens:
Hier is geen bewijs van.
Wel is er bewijs van stelselmatige verkrachtingen en verminkingen (100 000 +) in Sudan door Islamitische Arabische horden.
Daar hoor ik je niet over !
selectieve verontwaardiging, dat verklaart alles....
Hazouz_55
25-09-2005, 12:29
Overigens:
Hier is geen bewijs van.
Wel is er bewijs van stelselmatige verkrachtingen en verminkingen (100 000 +) in Sudan door Islamitische Arabische horden.
Daar hoor ik je niet over !
selectieve verontwaardiging, dat verklaart alles....
Nederlanders zijn meesters in het selecteren en Doctor in de Hypocritie.
geronimo
25-09-2005, 12:32
Nederlanders zijn meesters in het selecteren en Doctor in de Hypocritie.
Ja, harde feiten en wetenschap: Da's inderdaad anders dan in andere culturen die blijven ontkennen, als ze dat niet meer kunnen, de schuld aan anderen geven en als ze echt geen kant opkunnen meteen de slachtofferrol aannemen.
Herkenbaar niet ?
Over ontkenning, selectieve verontwaardiging, denken in dogma's van 20 eeuwen geleden, ontkennen van wetenschap, ontkennen van ontwikkeling maar niet te spreken.
Hazouz_55
25-09-2005, 12:37
Ja, harde feiten en wetenschap: Da's inderdaad anders dan in andere culturen die blijven ontkennen, als ze dat niet meer kunnen, de schuld aan anderen geven en als ze echt geen kant opkunnen meteen de slachtofferrol aannemen.
Herkenbaar niet ?
Over ontkenning, selectieve verontwaardiging, denken in dogma's van 20 eeuwen geleden, ontkennen van wetenschap, ontkennen van ontwikkeling maar niet te spreken.
Oh ja bijna vergeten, Hollanders zijn ook nog eens wereldkampioen in de pedofilie.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.