Bekijk originele versie : Steken in de buik...
Aardbeitje
24-09-2005, 21:23
Lieve dames,
Ik heb echt pijnlijke steken in mijn onderbuik. Ik heb het gevoel dat er een naald aan het steken is en dat het er aan de onderkant eruit komt...
Wie weet waar het aan ligt???
Ik crepeer van de pijn... :( En zou ik de pijn kunnen verzachten???
mimi_tangaouia
24-09-2005, 21:25
je mag paracetamol
maar kan je je verloskundige niet bellen
ik kan de mijne 24/7 bellen als ik een dringende vraag heb
oem_mujahid2
24-09-2005, 21:26
Lieve dames,
Ik heb echt pijnlijke steken in mijn onderbuik. Ik heb het gevoel dat er een naald aan het steken is en dat het er aan de onderkant eruit komt...
Wie weet waar het aan ligt???
Ik crepeer van de pijn... :( En zou ik de pijn kunnen verzachten???
Assalaam oe alaikoem,
Ik heb in mijn zwangerschap ook weleens pijnlijke steken gehad maar dat ging wel weer over, als je denkt dat het echt TE pijnlijk is zou ik even voor je geruststelling de vk bellen.
Heb je ze ook in je rug of alleen in je buik?
Wa salaam
Aardbeitje
24-09-2005, 21:27
je mag paracetamol
maar kan je je verloskundige niet bellen
ik kan de mijne 24/7 bellen als ik een dringende vraag heb
Het is niet zo ernstig....Maar wel heel pijnlijk! En ik probeer paracetamol zo veel mogelijk te vermijden... :o
Aardbeitje
24-09-2005, 21:28
Assalaam oe alaikoem,
Ik heb in mijn zwangerschap ook weleens pijnlijke steken gehad maar dat ging wel weer over, als je denkt dat het echt TE pijnlijk is zou ik even voor je geruststelling de vk bellen.
Heb je ze ook in je rug of alleen in je buik?
Wa salaam
Pfff....De steken die ik in mijn rug heb, zijn te erg voor woorden! Maar ik heb echt het gevoel dat er een naald eruit gaat komen!
oem_mujahid2
24-09-2005, 21:29
Pfff....De steken die ik in mijn rug heb, zijn te erg voor woorden! Maar ik heb echt het gevoel dat er een naald eruit gaat komen!
Zijn die steken toevalling rechtsonder in je rug beetje trekkend naar het midden en naar je buik, maar echt duidelijk rechts?
saadia29
24-09-2005, 21:29
Is het geen bandenpijn, is een vreselijke zeurderige pijn bij je lies.
Had ik ook vanaf 20 weken zwangerschap, er moet daar binnenin ruimte gemaakt worden voor het kindje, dus alles gaat rekken.
Anders even de vk bellen, inderdaad ;)
mimi_tangaouia
24-09-2005, 21:30
Het is niet zo ernstig....Maar wel heel pijnlijk! En ik probeer paracetamol zo veel mogelijk te vermijden... :o
ja dat heb ik ook
ik heb de laatste dagen veel last van hoofdpijn
oem_mujahid2
24-09-2005, 21:31
Is het geen bandenpijn, is een vreselijke zeurderige pijn bij je lies.
Had ik ook vanaf 20 weken zwangerschap, er moet daar binnenin ruimte gemaakt worden voor het kindje, dus alles gaat rekken.
Anders even de vk bellen, inderdaad ;)
Ja bandenpijn kan ook vreselijk pijn doen heb ik gehoord,ik zelf heb daar niet zoveel last van gehad, maar het kindje word nu steeds zwaarder en groter en heeft ruimte nodig, dat kan het ook zijn dus.
chimenne
24-09-2005, 22:10
Denk ook dat het bandenpijn is, had er ook heel erg last van , maarre alleen in me onderbuik niet in mijn rug.
Kijk het ff aan , als het zeer blijft doen toch ff bellen voor de zekerheid.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.