Bekijk originele versie : verdriet
mensen heb een vraagje wat moet je doen als je vriendin vreemd gaat je weet het maar zij weet niet dat je het weet ik hou van haar maar waar ze mee bezig is kan niet er wordt altijd gezegd dat jongens slecht zijn maar geloof me meisjes zijn er ook van wie heeft een idee wat ik moet doen mijn hart is gebroken hou veel van haar weet niet wat ik moet doen :(
Ben je moslim? :D:D :hihi:
sweet_honnepon
06-04-2003, 15:17
Origineel gepost door hamou
mensen heb een vraagje wat moet je doen als je vriendin vreemd gaat je weet het maar zij weet niet dat je het weet ik hou van haar maar waar ze mee bezig is kan niet er wordt altijd gezegd dat jongens slecht zijn maar geloof me meisjes zijn er ook van wie heeft een idee wat ik moet doen mijn hart is gebroken hou veel van haar weet niet wat ik moet doen :(
:(
die meid is jou niet waard
Goede vraag chaimae :goedzo:
mimi3000
06-04-2003, 15:19
Je mag zo in zo geen vriendin :hihi:
ALs je echt van haar houdt confronteer je haar ermee.....ALs ze ermee ophoudt en serieus met je wil zijn vraag je om haar hand :)
Origineel gepost door Liloesh
Goede vraag chaimae :goedzo:
Die smillie staat er niet voor niks achter. :D
Ik voel een preek aankomen. :D
Help je mee?:D
een ik ben moslim en ten tweede ik heb een foutje gemaakt het is mijn verloofde en ja ik weet niet zo goed hoe ik daar over moet beginnen de ene kant denk ik wil haar niet kwijt en andere kant denk ik weer laat haar maar gaan ik wordt er maar ziek van snik snik
Shining_Star
06-04-2003, 15:35
Origineel gepost door sweet_honnepon
:(
die meid is jou niet waard
ben het met je eens :goedzo:"
Bent_Fes
06-04-2003, 15:36
Nou dan ga je haar daar mee confronteren......waar wacht je op, tot ze met hem de bed in duikt?
een ik ben moslim en ten tweede ik heb een foutje gemaakt het is mijn verloofde en ja ik weet niet zo goed hoe ik daar over moet beginnen de ene kant denk ik wil haar niet kwijt en andere kant denk ik weer laat haar maar gaan ik wordt er maar ziek van snik snik
Verloofd en nog het lef hebben om vreemd te gaan, dumpen die handel.
Blijkbaar heeft ze geen respect voor jou.
En dat zal in het huwelijk misschien niet veranderen. :)
Je kan beter krijgen. :)
confronteer haar ermee, kijk dan of ze het eerlijk tegen je zal zeggen.
ik had een vraagje aan jou zou jij met iemand kunnen leven waarvan je weet dat ze al vreemd is gegaan? hoe moet dat dan als jullie getrouwd zullen zij?
verloofd nog wel?? wiliee.. zeg het gewoon tegen haar dat je het weet en dump haaar.... k heb een hekel aan als iemand vreemd gaat... maakt het dan be3da uit als je zonodig iemand anders wilt..
Nounousa
06-04-2003, 15:47
dat komt er van he... relaties VOOR het huwelijk..
Eigen schuld, dikke bult...
_h4T3d_sE7eN
06-04-2003, 15:50
hoek 'r !!! :kwaad:
scotten die hap natuurlijk ... the b!tch ain't worth the effort (deze uitspraak is gebaseerd op de door jouw vrijgegeven informatie :nerd: )
enkele reis Scotland ...
:hihi:
Origineel gepost door Noa_F
confronteer haar ermee, kijk dan of ze het eerlijk tegen je zal zeggen.
ik had een vraagje aan jou zou jij met iemand kunnen leven waarvan je weet dat ze al vreemd is gegaan? hoe moet dat dan als jullie getrouwd zullen zij?
ik weet het ook niet het komt volgens mij omdat ik veel van haar hou ik wil het wel zeggen maar wordt elke keer ergens door tegen gehouden
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.