Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie Kent Saza Mode In Utrecht????

Nadia_zina19
24-09-2005, 14:58

salaam ik wilde weten wie die zaakje kent helemaal aan het eind van kanaalstraat.Heeft iemand daar weleens een jurk laten maken reageer asjeblieft beslama

laila00
24-09-2005, 15:03
bedoel jij die irakees? zoja dan raad ik het je echt af die mensen kunnen zich niet aan een afspraak houden je krijgt elke keer een andere prijs te horen... ik ben daar wel eens binnen geweest en heb echt vaak meegemaakt dat klanten ontevreden waren en het ging altijd over de prijs ze spreken een prijs met ej af en achteraf moet je meer betalen.. mohiem je kan het proberen desnoods een contractje opstellen.. succes!

tempted_2_touch
24-09-2005, 15:03
jah ik laat daar altijd mijn jurken maken en jellaba's. Je kunt er je eigen ideeen kwijt zonder al te veel geld

laila00
24-09-2005, 15:04
jah ik laat daar altijd mijn jurken maken en jellaba's. Je kunt er je eigen ideeen kwijt zonder al te veel geld hmm soebhanallah heb jij nooit problemen met ze gehad?

tempted_2_touch
24-09-2005, 15:05

bedoel jij die irakees? zoja dan raad ik het je echt af die mensen kunnen zich niet aan een afspraak houden je krijgt elke keer een andere prijs te horen... ik ben daar wel eens binnen geweest en heb echt vaak meegemaakt dat klanten ontevreden waren en het ging altijd over de prijs ze spreken een prijs met ej af en achteraf moet je meer betalen.. mohiem je kan het proberen desnoods een contractje opstellen.. succes! jah weet je wanneer dat is dat is als die man je gaat helpen die is erg hebberig zijn vrouw is wel cool ze maakt altijd een mooie prijs voor me :)

laila00
24-09-2005, 15:07
jah weet je wanneer dat is dat is als die man je gaat helpen die is erg hebberig zijn vrouw is wel cool ze maakt altijd een mooie prijs voor me :) volgens mij zeggen ze ook vaak 2 verschillende prijzen dat is eigenlijk de reden dat ik daar nooit wat heb laten maken want ze kunnen het wel goed...

tempted_2_touch
24-09-2005, 15:08
volgens mij zeggen ze ook vaak 2 verschillende prijzen dat is eigenlijk de reden dat ik daar nooit wat heb laten maken want ze kunnen het wel goed... jah daarom raadt ik je aan maak afspraken alleen met die vrouw zonder dat die vent in de buurt is

laila00
24-09-2005, 15:10
jah daarom raadt ik je aan maak afspraken alleen met die vrouw zonder dat die vent in de buurt is zelf ga ik daar toch niets laten maken..heb voorlopig niets nodig.. maar toch bedankt voor je tip daar zal de topicstarter vast wel wat aan hebben

tempted_2_touch
24-09-2005, 15:12
zelf ga ik daar toch niets laten maken..heb voorlopig niets nodig.. maar toch bedankt voor je tip daar zal de topicstarter vast wel wat aan hebben jah ik hoop het voor haar :) mijn jurken zijn gelukkig allemaal mooi krijg er leuke reacties op omdat je je eigen idee kunt creeeren zonder dat ze moeilijk overdoet dus ik wens iedereen succes :goedzo:

marocloubna
24-09-2005, 16:09
Ik heb daar drie jaar geleden een avondjurk gekocht. Hij is erg mooi! Maar ik heb inderdaad gehoord dat ze zich niet aan afspraken houden en dat soort dingen. Ik heb er in ieder geval toen geen problemen mee gehad.

khamsa2005
25-09-2005, 13:03
meid, wil je graag een jurk laten maken? pm me even ik heb een adresje voor je!

asmae2_29
26-09-2005, 17:03
waar ligt dat precies?

Nadia_zina19
26-09-2005, 18:19
he meiden dank je wel voor je reactie ik wil insalah na de ramadan jurken laten maken omdat mij nicht daar ook een jurk heeft laten maken daarom ben ik zo enthosast over haar maar heeft ze ook stof ik wil graag mooie stof hebben insalah krijg ik reacties van jullie trouwens de jurk is na een maand klaar toch en ik ga zeker met die vrouw onderhandelen niet met die man dank jullie wel beslama