Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : peepzz... ff een vraagje over picturetrail

Pagina's : [1] 2

saloua_lopez
06-04-2003, 13:51

Hoe zet je een passwoord op picturetrail... zodat niemand.. zonder passwoord binnen kan komen..... and see my ugly pictures :ego: :rolleyes:

RaZer
06-04-2003, 13:53
laat me even zien en dan zeg ik wel hoe dat moet, deal!

_h4T3d_sE7eN
06-04-2003, 13:54
saloua.....haal weg die handel. niet aan beginnen ... :kwaad:

mimi3000
06-04-2003, 13:54
Origineel gepost door RaZer laat me even zien en dan zeg ik wel hoe dat moet, deal! we hebbe ni allemaal blonde plukjes net als jij :D :D

saloua_lopez
06-04-2003, 13:56

Origineel gepost door RaZer laat me even zien en dan zeg ik wel hoe dat moet, deal! hahahhahahha :hihi: YOU WISH!!! Hated... ze passen niet in mijn mailbox... vandaar.. ennuuhh.. ben sowieso niet van plan om ze te showen... oftewel mensen te laten afschrikken hehhe :schreeuw:

saloua_lopez
06-04-2003, 13:57
Origineel gepost door mimi3000 we hebbe ni allemaal blonde plukjes net als jij :D :D HEEEFT HIJ BLONDE PLUKJES?????? WAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHA

mimi3000
06-04-2003, 13:59
Origineel gepost door saloua_lopez HEEEFT HIJ BLONDE PLUKJES?????? WAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHA :bril: ":bril: Neej lijkt alleen zo.....zegt hij :ego:

RaZer
06-04-2003, 13:59
Origineel gepost door saloua_lopez hahahhahahha :hihi: YOU WISH!!! Hated... ze passen niet in mijn mailbox... vandaar.. ennuuhh.. ben sowieso niet van plan om ze te showen... oftewel mensen te laten afschrikken hehhe :schreeuw: nou nou nou.... eerst bescheiden en dan stoer en dan weer bescheiden.. wat is het nou?

saloua_lopez
06-04-2003, 14:00
Origineel gepost door RaZer nou nou nou.... eerst bescheiden en dan stoer en dan weer bescheiden.. wat is het nou? Voor jou een vraag voor mij een weet :ego: hehehhehehhe..... tjah... misschien kan je het wel merken aan mijn gedrag hehehhe :ego:

RaZer
06-04-2003, 14:00
Origineel gepost door mimi3000 we hebbe ni allemaal blonde plukjes net als jij :D :D aha... moet ik nu grappen maken over jou gezicht.. weet je wat zo laag ga ik niet.. Maar vergeet niet he.. ;)

RaZer
06-04-2003, 14:04
Origineel gepost door saloua_lopez Voor jou een vraag voor mij een weet :ego: hehehhehehhe..... tjah... misschien kan je het wel merken aan mijn gedrag hehehhe :ego: ja leuk

saloua_lopez
06-04-2003, 14:05
Origineel gepost door RaZer aha... moet ik nu grappen maken over jou gezicht.. weet je wat zo laag ga ik niet.. Maar vergeet niet he.. ;) niet sjoo gemeen doen he!!!!!!!!! :kwaad:

RaZer
06-04-2003, 14:08
Origineel gepost door saloua_lopez niet sjoo gemeen doen he!!!!!!!!! :kwaad: ze l ult onzin.. heb geen blonde plukken heb het haar al uitgelegd maar ze gaat weer grappen maken. Geeft een totaal verkeerd beeld weg. Is niet erg maar dan moet ze het niet erg vinden als ik dat ook doe over haar hoofd. En weet heel goed welke dat was. en antwoord op je topic kan ik niet geven want weet helemaal niets van picture trail was maar een grap.

SweetRose
06-04-2003, 14:10
heeft iets met edit options te maken..dan zie je onderaan normaal gezien wachtwoord staan en daar moet je het invullen...:D:D

saloua_lopez
06-04-2003, 14:12

Origineel gepost door RaZer ze l ult onzin.. heb geen blonde plukken heb het haar al uitgelegd maar ze gaat weer grappen maken. Geeft een totaal verkeerd beeld weg. Is niet erg maar dan moet ze het niet erg vinden als ik dat ook doe over haar hoofd. En weet heel goed welke dat was. en antwoord op je topic kan ik niet geven want weet helemaal niets van picture trail was maar een grap. Heeey kom op Razer ...... maak niet van een mug een olifant... het is maar een grapje.. eenuuh.. ookal had je blonde plukjes dan wat... toch geen punt... vind het juist mooi :Iluvu: Maar goed.... geef me nou een glimolach... yelLAAAH lachuuuuh.... :giechel:

Pagina's : [1] 2