Bekijk originele versie : ik wil een opleiding van neggafa doen!!!
nassira_aknoul
24-09-2005, 14:14
salaam allemaal ik wil eeen opleiding over neggafa doen maar ik weet niet waar .
ranja3003
26-09-2005, 10:54
wollah ,dat vraag ik me ook af .lijkt me echt leuk.
LieVe_NijNTje
26-09-2005, 12:03
Kun je goed opmaken, mooie kapsels bij andere doen, heb je style qua Marokkaanse bruidsmode.. Ga Marokkaanse jurken kopen en allerlei spulletjes die je als Neggafa nodig zou moeten hebben.. Richt je eigen site op, maak reclame en voordat je het weet sta je bekend als de nieuwe: Neggafa Nassira of Neggafa Ranja! :D
zou leuk zijn maar is denk ik moeilijk
ranja3003
27-09-2005, 13:42
nou bedankt lieve nijntje IK GA METEEN BEGINNEN EN JIJ NASSIRA?
Onverbloemd
27-09-2005, 14:39
Ik weet niet hoe het komt, maar ik heb een hekel aan ze.
Boterbabbelaar
28-09-2005, 10:57
Een opleiding voor negaffa? Sjonge zeg daar zal je veel studiepunten voor krijgen. Ga een echte opleiding volgen dat is goed voor je denkwijze en algemene ontwikkeling
Als hobby, niet als beroep.
Intellect85
28-09-2005, 12:46
aleikoum assalaam warahmatullah wa barakatuh,
beste zuster in islam, in het leven, in het hiernamaals. Ik kan je een tip geven. De opleiding is te doen via Nti. Binnen 8 dgn kan je je negaffacertificaat afhalen. De cursus bestaat uit een cassette bandje van 90 minuten, een basisfotoboek en een reader met daarin de theorie gekopieerd uit werken van swerelds grootste negaffats. In totaal bedraagt de cursus 0 euro. Dit om het simpele feit dat er te weinig zijn!!! Er is een chronisch tekort aan zianats !! De stichting: STOP-Neggafats-van-uitsterven heeft hiervoor gelobbyied.
Bel nu naar 0900-0543 ik herhaal 0900-0543 en meld je aan vr deze opleiding.
Doe het nu vlak vr de ramadan en wie weet ben jij in de eerste week al geslaagd.
Je krijgt bij het behalen van je certificaat ook een nieuw wagentje (fiat panda) om je eerste klusjes te klaren..
Veel succes meiden !
liefs OpperNegaffa lalla Mimount.
Sugababe
28-09-2005, 13:08
volgens mij bestaat er geen opleiding,, de negaffas doen het uitzichzelf,
visagie opleiding, kappersopleiding en de rest koop je gewoon denk ik..
maar ik wil niet heilig overkomen ofzo.. heb laatst gehoord dat het vak Negaffa erg Haram is.. omdat het tezjmiel is..
gegroet..
Intellect85
28-09-2005, 16:50
volgens mij bestaat er geen opleiding,, de negaffas doen het uitzichzelf,
visagie opleiding, kappersopleiding en de rest koop je gewoon denk ik..
maar ik wil niet heilig overkomen ofzo.. heb laatst gehoord dat het vak Negaffa erg Haram is.. omdat het tezjmiel is..
gegroet..
echt waar ah HOLY sugababe? :maf2:
mizzapart
28-09-2005, 20:58
ik ook man
Sugababe
29-09-2005, 11:47
echt waar ah HOLY sugababe? :maf2:
gosh :moe:
Zinagirl21
29-09-2005, 14:30
Ik weet niet hoe het komt, maar ik heb een hekel aan ze.
:hihi:
Intellect85
29-09-2005, 15:13
Nassira ik heb zojuist je pm pm gelezen, sorry als ik niet duidelijk ben geweest.. ik spotte namelijk met de negaffa opleiding.. ik dacht dat je dat wel door zou hebben. Er bestaat niet zoiets als een 'Negaffa-school'. Ik zou zeggen neem contact op met een negaffa of Marokkaanse winkels die daarmee in contact staan bijv Bab Marrakech aan de J.evertsenstraat (check hun blitse website). Vraag of het mogelijk is een paar keer mee te kijken en eventueel meehelpen (denk aan kleding klaarzetten vr de bruid, meehelpen met make up, als je daar goed in bent natuurlijk). Zo doe je ervaring op. Ik raad je aan om ook een certificaat ergens in te behalen, bijv als visagiste of kapster, zo heb je een basis. Ik neem aan dat mensen je niet zomaar iemand vr ziana aanzien zonder ergens een achtergrond in te hebben. Met dit soort dingetjes, zijn de meeste negaffats van de grond geraakt.
Nou meid veel succes en wie weet mag je mij op een dag mooi maken.. (ik wil wel eerst shi certificaat zien hihi)
Gheir ikoen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.