Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Israël slaat terug na raketaanval

MichaelJackson
24-09-2005, 08:13

Israël slaat terug na raketaanval GAZA-STAD Het Israëlische leger heeft aanvallen uitgevoerd in de Gazastrook. Met helikopters werden verschillende gebouwen bestookt. Over slachtoffers is nog niets bekend. De legeractie volgt op raketaanvallen vanuit de Gazastrook op de Israëlische plaats Sderot. In totaal werden gisteren en vannacht zo'n 30 raketten afgevuurd. Zeker drie mensen raakten gewond. Na zijn terugtrekking uit de Gazastrook zei Israël dat het geen enkele aanval vanuit het gebied tolereert. Gisteren kwamen bij een explosie tijdens een optocht van Hamas 15 Palestijnen om. Israël ontkent elke betrokkenheid. http://www.nos.nl/nos/artikelen/2005/09/art0000C00604B0.html

born_2_B_muslim
24-09-2005, 08:26
Israël slaat terug na raketaanval GAZA-STAD Het Israëlische leger heeft aanvallen uitgevoerd in de Gazastrook. Met helikopters werden verschillende gebouwen bestookt. Over slachtoffers is nog niets bekend. De legeractie volgt op raketaanvallen vanuit de Gazastrook op de Israëlische plaats Sderot. In totaal werden gisteren en vannacht zo'n 30 raketten afgevuurd. Zeker drie mensen raakten gewond. Na zijn terugtrekking uit de Gazastrook zei Israël dat het geen enkele aanval vanuit het gebied tolereert. Gisteren kwamen bij een explosie tijdens een optocht van Hamas 15 Palestijnen om. Israël ontkent elke betrokkenheid. http://www.nos.nl/nos/artikelen/2005/09/art0000C00604B0.html ze gaan nu express de boel opfukken om zo het land voor goed in te nemen . Dit is hun werkelijk paln

peterc
24-09-2005, 10:12
Ehm. Een stel HAMAS barbaren staan te springen op hun amaturistisch gefabriceerde bommen waardoor de ontploffen en dood en verderf zaaien onder hun eigen mensen. Tijdens een feestje nog wel! Om dit enorme gezichtsverlies te verdoezelen wordt Israel natuurlijk de zwartepiet toegespeelt en een stel andere herzenloze hamas volgelingen opgehitst om maar vooral een tegenaanval uit te voeren waardoor 3 tot 5 onschuldige burgers gewond raken! En dan fukt Israel de boel op? Hamas moet zich bezig houden met serieuze training in plaats van als een stel rambo's op pick up trucks te gaan springen of cool op een bootje te gaan liggen terwijl je verzonnen vijanden onder schot houd met je geweldige kalashnikov. Hamas is de ondergang voor het palestijnse volk!

Marrakick
24-09-2005, 10:16
Hamas is de ondergang voor het palestijnse volk! Dat is niet waar. Het Palestijnse gedachtegoed is de ondergang van dat volk. Hamas versnelt dat enkel een beetje. Ik vind het enkel gek dat er bij de Palestijnen geen enkele normale, intelligente mens te vinden is. Of corrupt, of oorlogszuchtig. Zo erg dat ze hun eigen baby's gaan opofferen. Ze zeggen wel dat je een Arabier wel voor zijn kop kan kijken, maar nooit erin...dat blijkt wel weer.

Peej
24-09-2005, 10:37

ze gaan nu express de boel opfukken om zo het land voor goed in te nemen . Dit is hun werkelijk paln Het zijn in dit geval wel die onruststokers van Hamas die begonnen met het afschieten van raketten. Als die randdebielen hun wapentuig in de kast hadden ophgeborgen hadden de Israëlisch die helicopters echt niet op laten stijgen voor vergeldingsacties. Erg jammer dat Hamas iedere kans tot vrede weer de grond in weet te boren. Natuurlijk zijn Sharon en zijn geregering ook allesbehalve beschaafde mensen, ook die halen met de regelmaat van de klok rotstreken uit. Maar de oorzaak van dit incident ligt toch echt wel bij Hamas.

Peej
24-09-2005, 10:50
Hier is het hele verhaal. Geweld in Midden-Oosten laait op 24-09-05 Isralische helikopters hebben vannacht raketaanvallen uitgevoerd op de Gazastrook. De raketten kwamen neer in Gaza-Stad en in het noorden van de in augustus ontruimde strook. Voor zover bekend is er slechts een lichtgewonde gevallen. Doelwit van de aanvallen waren volgens Israël wapenfabrieken van de radicale Hamasbeweging. De Israëlische actie is een antwoord op raketbeschietingen op de Israëlische stad Sderot, eerder vannacht. Daarbij zouden vijf mensen gewond zijn geraakt. Munitie De beschietingen werden door Hamas uitgevoerd als vergelding voor een explosie tijdens een druk bezochte Hamas-bijeenkomst, gisteren, waarbij zeker 15 mensen om het leven kwamen. Hamas zegt dat Israël achter de explosie zit, maar dat ontkent elke betrokkenheid. Ook de Palestijnse Autoriteit betwist de lezing van Hamas. Volgens het Palestijnse bestuur is de explosie is te wijten aan Hamas zelf. Munitie die werd meegedragen tijdens de demonstratie zou per ongeluk zijn afgegaan. Rust De Israëlische regering heeft vanochtend alle grensovergangen naar de Gazastrook en de Westelijke Jordaanoever afgesloten. Dat betekent dat Palestijnse arbeiders niet langer naar hun werk kunnen in Israël. Het geweld komt na weken van relatieve rust in het gebied. De militante Palestijnse groeperingen houden zich al maanden aan een bestand, maar hebben steeds gezegd dat ze zich het recht voorbehouden om te reageren op Israëlische aanvallen. Israël ontruimde de Gazastrook in augustus. Alle joodse nederzettingen in het gebied werden ontruimd. BRON: www.nos.nl/nosjournaal (http://www.nos.nl/nosjournaal/artikelen/2005/9/24/240905_israelraketaanval.html) De amateurs van Hamas zijn er blijkbaar weer eens in geslaagd om een van hun eigen bommen te gammel in elkaar te zetten. Ze veroorzaken de dood van 15 palestijnen. En zoals we van dit soort losers gewend zijn zoeken ze de schuld overal behalve bij zichzelf. Dus schieten ze maar een paar raketten af richting Israëlisch grondgebied, omdat ze dan weten dat de israëlisch zullen reageren. Om daarna te kunnen roepen dat de Israëlisch zo'n smeerlappen zijn. En tegen die tijd zijn de demente oude leiders van deze terreurorganisatie de 15 doden die Hamas binnen de eigen bevolking op zijn geweten heeft al lang weer vergeten.

Peej
24-09-2005, 11:34
Vergis je niet in Hamas,.... Ze kunnen heel goed over kleine kamvuurtjes heen koppeltjeduikelen hoor :hihi: Vandaar dat ze allemaal een gekookt brein(tje) hebben.

Perez
24-09-2005, 12:18
Het zijn in dit geval wel die onruststokers van Hamas die begonnen met het afschieten van raketten. Als die randdebielen hun wapentuig in de kast hadden ophgeborgen hadden de Israëlisch die helicopters echt niet op laten stijgen voor vergeldingsacties. Erg jammer dat Hamas iedere kans tot vrede weer de grond in weet te boren.Natuurlijk zijn Sharon en zijn geregering ook allesbehalve beschaafde mensen, ook die halen met de regelmaat van de klok rotstreken uit. Maar de oorzaak van dit incident ligt toch echt wel bij Hamas. Ik ben het helemaal hiermee eens. Speciaal hiervoor kwam ik even terug op marokko.nl. Ik was namelijk blij dat de gaza strook weer terug in handen was van de palestijnen. Zoals het hoort. En nu las ik op het nieuws dat er enkele imbiciele palestijnen direkt weer hun kansen in duigen moeten gooien en de boel moeten uitdagen. Deze verpesten het voor de hele boel. Voor hun eigen kinderen!!! En ik vind het een ernstig gegeven dat velen de daad van deze verziekers niet eens afkeuren en de zwarte piet weer (zoals gewoonlijk) aan Israël proberen toe te spelen. Het leed van die palestijnen gaat me aan het hart, maar daarom ga ik toch niet zo'n stommiteit de hand boven het hoofd houden??? Nee, ik wordt er juist des te bozer om, omdat ze het zo verprutsen voor hun eigen volk! Wil hamas inderdaad een vreedzaam leven voor de palestijnen? Of willen ze dit alleen wanneer iedere jood uitgeroeid of verdreven is??? En dan koste wat het kost, ook al zal het de kop kosten van hun eigen volk, kinderen, enz.??? Dat is wat ik me afvraag en ik ben bang dat ik het antwoord wel weet.

rach
24-09-2005, 12:47
Allah heeft het goed voor met de Hamas, zijn helpers hier op aarde (hun eigen woorden)... Raketten ontploffen en Palestijnse kinderen worden gedood dankzij de stommiteit van deze islamfacisten......

Tsedek
24-09-2005, 13:09
ze gaan nu express de boel opfukken om zo het land voor goed in te nemen . Dit is hun werkelijk paln Dus de Hamas mag gewoon hun gang gaan, want als Israel iets terug doet word het uitgelegd als een complot....

born_2_B_muslim
24-09-2005, 14:17
Dus de Hamas mag gewoon hun gang gaan, want als Israel iets terug doet word het uitgelegd als een complot.... Nee . dat mag niet . Maar de palestijnen hebben nog geen kans gehad wat op te bouwen aan rewchts systeem of wel :maf:

eyecandy
24-09-2005, 14:20
Nee . dat mag niet . Maar de palestijnen hebben nog geen kans gehad wat op te bouwen aan rewchts systeem of wel :maf: Tuurlijk, dan mag het wel. :maf:

Perez
24-09-2005, 14:38
Nee . dat mag niet . Maar de palestijnen hebben nog geen kans gehad wat op te bouwen aan rewchts systeem of wel :maf: Oeps, effe iets bijstellen. Voor dat er een kans benut kan worden wordt deze verprutst door die agressievelingen die tegen de vrede zijn. En die agressievelingen die tegen de vrede zijn zitten in beide partijen. En door hun opstokerijen (aanslagen of wandaden) weten ze iedere kans op vrede met succes de kop in te drukken. In beide partijen hebben deze mislukkelingen maar één doel; namelijk de totale alleenheerschappij van hun partij........koste wat het kost!

Tsedek
24-09-2005, 14:43
Nee . dat mag niet . Maar de palestijnen hebben nog geen kans gehad wat op te bouwen aan rewchts systeem of wel :maf: Maar wie staat ze in de weg nu? Waarom laten ze niet zien -het aller, allermeest nog aan zichzelf- dat ze 1 volk zijn, 1 stem met 1 boodschap, zodat verdere stappen - vooral inzake de WB- serieus kunnen worden genomen?