Bekijk originele versie : Waarom draait alles tegenwoordig om een vriend of vriendin hebben???
mimi3000
06-04-2003, 12:55
Salaam iedereen,
Op deze zondagmiddag vroeg ik me weer eens af wat de laatste tijd zo vaak door mijn hoofd spookt.
Waarom is het hebben van een vriend of vriendin zo belangerijk in het leven van de jeugd van deze dage???
Het is het nummer 1 gespreksonderwerp....Vriendinnen praten onderling alleen maar over die ene leuke jongen en de jongens hebben het onder mekaar over hoe ze die ene chickie gaan regelen....
:jammer:
ALs ik een ouwe bekende tegenkom en die vraagt ewa miem how's love....en ik zeg ach niks man....Dan is het meteen aaaaaah meskienaa....
Hoezo meskienaa.....Een vriend is niet iets dat ik nodig heb om mijn leven te kunnen leiden......
Iedereen is op zoek naar een stukje erkening en ik denk dat je dat krijgt van zo'n persoon....Keej dat begrijp ik, maar waarom draait tegenwoordig alles om meisjes en jongens :boos:
Kword er een beetje ziek van...:verdriet:
Dat is omdat steeds meer Marokkaanse jongeren het leven gaan/willen leiden van de kuffar.
Origineel gepost door mimi3000
Salaam iedereen,
Op deze zondagmiddag vroeg ik me weer eens af wat de laatste tijd zo vaak door mijn hoofd spookt.
Waarom is het hebben van een vriend of vriendin zo belangerijk in het leven van de jeugd van deze dage???
Het is het nummer 1 gespreksonderwerp....Vriendinnen praten onderling alleen maar over die ene leuke jongen en de jongens hebben het onder mekaar over hoe ze die ene chickie gaan regelen....
ALs ik een ouwe bekende tegenkom en die vraagt ewa miem how's love....en ik zeg ach niks man....Dan is het meteen aaaaaah meskienaa....
Hoezo meskienaa.....Een vriend is niet iets dat ik nodig heb om mijn leven te kunnen leiden......
Iedereen is op zoek naar een stukje erkening en ik denk dat je dat krijgt van zo'n persoon....Keej dat begrijp ik, maar waarom draait tegenwoordig alles om meisjes en jongens :boos:
Tis waar........................
maar een beetje liefde moet kunnen!!!!!!!!!!!!! :D
slimiatje
06-04-2003, 13:00
Origineel gepost door mimi3000
Salaam iedereen,
ben het helemaal met je eens :goedzo:
mimi3000
06-04-2003, 13:01
Ik zeg ook niet dat het niet moet kunnen maar alles draait er tegenwoordig om.....:boos:
Damn....ALs je ff naar de stad wilt om wat te kope lijkt het alsof je in shie modeshow terecht bent gekome...:jammer:
Liefde moet je niet zoeken,komt vanzelf.. ;)
En dat vriend/vriendin heb ik maar 1 woord voor ONZIN..
Echt,en ja ik herken dat elke keer die vraag..Hoe zit het met de liefde..
Blabla :rolleyes:
AsMaE_Kenitria
06-04-2003, 14:14
haha mimi je hebt gelijk meid:goedzo:
haha ja die vraag herken ik ook:HOE GAAT T MET DE LIEFDE, euh welke liefde , oooo meskiena:(
hahah is toch niet erg tjeeee
en inderdaad als je effe naar de stad wilt, is het inderdaad alsof je in een modeshow terecht bent gekomen:rolleyes:
bye bye:zwaai:
HalfBlood
06-04-2003, 14:16
omdat bij marokkanen ''moslim zijn'' uit de mode is :).
ach man... als je maar steeds bezig bentmet liefde en op zoek gaan naar een liefde.. dan heb je oook geen leven.. liefde is leuk en fijn maar daar draait je leven niet helemaal om.....
love suckks some time :D
SweetRose
06-04-2003, 14:19
Vriendje/Vriendinnetje is en blijft haram...
Ksnap ni welk woordje de moslims uit die zin niet verstaan :rolleyes:
mimi3000
06-04-2003, 14:19
Origineel gepost door Half Blood
omdat bij marokkanen ''moslim zijn'' uit de mode is :).
":lol:
HalfBlood
06-04-2003, 14:23
Origineel gepost door zin 'n midar
Vriendje/Vriendinnetje is en blijft haram...
Ksnap ni welk woordje de moslims uit die zin niet verstaan :rolleyes:
het is alsof je hun met chinese woorden bestookt zodra ze horen dat het 7araam is, mensen horen wat ze wensen te horen mensen worden doof zodra er een hoopje waarheid bij gezet word.
DieselGirly
06-04-2003, 14:28
liefde...liefde....liefde.....
MAAAAAR WAT BETEKEND HET NOU??
SweetRose
06-04-2003, 14:30
Origineel gepost door Half Blood
het is alsof je hun met chinese woorden bestookt zodra ze horen dat het 7araam is, mensen horen wat ze wensen te horen mensen worden doof zodra er een hoopje waarheid bij gezet word.
Wholah ila...een betere verwoording had ik ni gekunne....:D
You are the best :goedzo:
KissFouzia....Laat die vraag vallen...Love Sucks...:)
mimi3000
06-04-2003, 14:31
zinnetje, half blood :goedzo:
ALs je een leuke jonge tegenkomt....Kom maar om mijn hand vrage....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.