Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Slechte eigenschappen

Pagina's : [1] 2

Nadia25
04-05-2002, 13:07

Hai People, Ik geloof niet dat we deze onderwerp ,al gehad hebben...Ik vroeg me eens af.....Wat jullie slechte eigenschappen zijn...?..Waar zou je graag aan willen werken..?.... Mijn slechtste eigenschap is, dat ik niet tegen mijn verlies kan, ben een hele slechte verliezer, ik wil altijd winnen, maakt me niet uit hoe..Desnoods sjoemel ik :D ...Vroeger als kind ging ik de hele dag tegenwerken als ik verloor met een spelletje... :rolleyes: Nu is het aan jullie :D

Stille
04-05-2002, 13:18
De slechtste eigenschap die mijn cyberliefde heeft is dat hij de laatste tijd hier niet te zien is.Hij is niet zo vaak aanwezig spijtig :( Beslama

Stille
04-05-2002, 13:20
Mijn slechte eigenschappen:

Nadia25
04-05-2002, 13:33
Ben ook best eigenwijs, en koppig en ja die beschouw ik ook niet echt als slechte eigenschappen :D

moiself
04-05-2002, 14:17

ben snel op m`n teentjes getrapt!!!!

Selmaatje
04-05-2002, 15:05
ehemmmm ehemmmm....mijn slechste eigenschap is dat ik soms TE eerlijk ben..Som zo eerlijk dat ik echt hard ben, heb ik zovaak gehoord..Maar ik denk altijd bij mn eigen liever waarheid zeggen in gezicht dan achter de rug om toGgGg? Verder mijn verwaande blik..walla gaat niet express ofzoo maar ik schijn heel erg verwaand of kwaad te kijken...Ach jaaaaa..

SaraZena
04-05-2002, 15:12
Origineel gepost door Selmaatje ehemmmm ehemmmm....mijn slechste eigenschap is dat ik soms TE eerlijk ben..Som zo eerlijk dat ik echt hard ben, heb ik zovaak gehoord..Maar ik denk altijd bij mn eigen liever waarheid zeggen in gezicht dan achter de rug om toGgGg? Verder mijn verwaande blik..walla gaat niet express ofzoo maar ik schijn heel erg verwaand of kwaad te kijken...Ach jaaaaa.. ik heb precies het zelfde! Als ik iets van iemand vind dan zeg ik dat gewoon, maar soms komt het heel hard aan, maar dat heb ik niet altijd in de gaten. Maar als ik zie dat diegene bijna gaat janken dan bied ik wel mijn excuses aan :D en ik ben heel eigewijs en koppig, maar dat hoeft niet altijd negatief te zijn. Maar eh nadiaatje, deze topic hebben we al eerder gehad hoor en volgens mij was jij de auteur ervan ;)

Tifah
04-05-2002, 15:24
Slechte eigenschap is dat ik niet bang ben om mensen te kwetsen met mijn op- en aanmerkingen. Ik geef te veel kritiek, zeg te vaak wat ik denk en hierdoor kwets ik heel wat mensen en worden er ook heel wat mensen boos op mij. Het is een eigenschap die ik niet onder controle kan houden.

igzeneej
04-05-2002, 15:34
Slechte eigenschap van mij is dat ik nooit mijn hersens gebruik !!!alleen waneer ik ze niet nodig heb !!!! :D

Safira75
04-05-2002, 15:37
ik klets te veel :D :zwaai:

Nadia25
04-05-2002, 17:04
Origineel gepost door sabrinat ik heb precies het zelfde! Als ik iets van iemand vind dan zeg ik dat gewoon, maar soms komt het heel hard aan, maar dat heb ik niet altijd in de gaten. Maar als ik zie dat diegene bijna gaat janken dan bied ik wel mijn excuses aan :D en ik ben heel eigewijs en koppig, maar dat hoeft niet altijd negatief te zijn. Maar eh nadiaatje, deze topic hebben we al eerder gehad hoor en volgens mij was jij de auteur ervan ;) Ehm je vergist je Sabrinaatje...Maar goed...

camjo
04-05-2002, 20:55
Origineel gepost door Dalila21 Uhhhhhm, ik kan niet voor mezelf opkomen en laat mensen over me heen lopen! Pffffff, echt stom toch?! Toch een soort van slechte eigenschap. Kan eigenlijk best kwaad worden op mezelf. Doe toch normaal! Dan moet je eerlijk gezegd aan je zelfvertrouwen werken zodat je waardigheid terug op de normale niveau terugkomt... Niemand heeft het recht om de andere te vernederen...Niemand... Alstublieft...werk hier aan...de basis voor het krijgen van zelfvertrouwen is en blijft...jezelf aanvaarden zoals je bent. Veel succes en zelfvertrouwen toegewenst... Ah ja...mijn slechtste eigenschap is...na een slechte ervaring met een persoon...is voor mij heel moeilijk om terug normaal kontakt te zoeken, meestal onmogelijk...en soms wil ik de mensen teveel goede zaken vertellen, dat ze zelfs niet willen horen...tja...dan is het een slechte eigenschap of niet...i do no... groeten,

John
05-05-2002, 10:45
Salaam Ik, dat ik eigenwijs ben en koppig, net als vele hier open en eerlijk ben, TE eerlijk, Te open. Bezeer ik mensen, maar weten ze tenminste wel hoe ik over ze denk. Wees recht door zee, zachte heelmeesters maken stinkende wonden, is mijn motto Ik ben een vrouwen gek, ja echt wel een slechte eigenschap :D Denk ik teveel aan anderen en vergeet ik mezelf, ja ook best wel een slechte eigenschap. O ja, ik zie ook te vaak dat mensen ondanks alles ook goede eigenschappen hebben en streep ik de slechte maar weg. En nog iets,ik ben vrouwen gek, of had ik dat al gezegd ????? :D nou prima mee te leven toch, LIEFHEBSTERS :melig: Beslama

nl-girl
05-05-2002, 10:50
Mijn slechtste eigenschappen zijn dat ik *heel slecht met kritiek om kan gaan, ik zie alles als een aanval... *altijd, maar dan ook altijd praat..... (soms onderbreek ik mensen, maar dat heb ik dan ook helemaal niet door) * teveel pieker over dingen waar ik zelf toch niets aan kan doen! Dat waren mijn slechtste eigenschappen! Maar........ er wordt aan gewerkt! Liefs, NL-girl

igzeneej
05-05-2002, 14:08

Origineel gepost door angel20 hahahahaha igzeneej, ik lag echt in een deuk. je gebruikt ze alleen wanneer je ze niet nodig hebt, Wallah dit is echt lachen!!!!! :D :D Heeft dat gelach ook zo zijn reden :confused: Kan er toch ook niks aan doen :huil:

Pagina's : [1] 2