Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Gefeliciteerd

Pagina's : [1] 2

Ouahid
04-05-2002, 09:18

Salam Beste, Je bent op zoek naar baby naampjes, wat is nou nog spannender dan wanneer je het gezichtje van die kleine ziet en ineens zijn/haar naam voor zegt? Hier een paar meisjesnamen voor je: Houda Yasmin Kaoutar Selma Soumaya Salima Nasira Mounia Sanae Nouhaila Ouisam Saloua Souhaila Nadia Ahlam Jongensnamen: Nourdin Salim Rachid Khaled Yassin ILyass (abdel) karim Anouar Tareq VeeL SuCceS Verder.... Als jij nou de naam van de jongen verzint, en je man de naam van het meisje. Of een combinatie van jullie namen. VeeL groetjes en als de baby er is Big Big Kussie From Me op zijn/haar oogjes. Ouahid :giechel:

KriMoSkie
04-05-2002, 11:58
heb je het niet verkeerd gedaan....??? in plaats van te reageren een nieuwe topic geopent...???? maaar ah joh iedereeeeeeen maakt zulke fouten op het eerst mohiem peace:D

Ouahid
04-05-2002, 12:07
Ik ben hier al heel lang niet geweest op deze site dus het is nog even wennen hoe het allemaal moet Roosje. Ik kan het niet wijzigen toch? of wel? Almouhim... Zoals je zei iedereen vergist zich wel eens.. foutje dan..:) Nog een fijne dag verder GreetingZ Ouahid

KriMoSkie
04-05-2002, 12:22
Origineel gepost door Ouahid Ik ben hier al heel lang niet geweest op deze site dus het is nog even wennen hoe het allemaal moet Roosje. Ik kan het niet wijzigen toch? of wel? Almouhim... Zoals je zei iedereen vergist zich wel eens.. foutje dan..:) Nog een fijne dag verder GreetingZ Ouahid hey hey, tuurlijk kan je het wijzigen......je klikt op wijzigen en dan helemaal bovenaan klik je op topic verwijderen en dan is ie weg of je kan van deze topic iets anders derop zetten........ maaarrreee zoals je zei je bent er lang niet op geweest dus die fouten kan je maken en trouwens fouten mag iedereeen maken...... mohiem have a nice day...:D

tetouania_zina
04-05-2002, 15:39

Origineel gepost door Ouahid Salam Beste, Je bent op zoek naar baby naampjes, wat is nou nog spannender dan wanneer je het gezichtje van die kleine ziet en ineens zijn/haar naam voor zegt? Hier een paar meisjesnamen voor je: Houda Yasmin Kaoutar Selma Soumaya Salima Nasira Mounia Sanae Nouhaila Ouisam Saloua Souhaila Nadia Ahlam Jongensnamen: Nourdin Salim Rachid Khaled Yassin ILyass (abdel) karim Anouar Tareq VeeL SuCceS Verder.... Als jij nou de naam van de jongen verzint, en je man de naam van het meisje. Of een combinatie van jullie namen. VeeL groetjes en als de baby er is Big Big Kussie From Me op zijn/haar oogjes. Ouahid :giechel: hmmmmmmmm mijn naam staat er ook bij :hihi:

HoceimaChick
04-05-2002, 17:17
vertel eens tetounia_zina hoe heet je dan ????????????? laat me raden Nasira??????????? heb ik het goed

remii
04-05-2002, 20:56
Origineel gepost door tetouania_zina hmmmmmmmm mijn naam staat er ook bij :hihi: mijn naam niet .. :( :huil:

Cina
04-05-2002, 21:04
Origineel gepost door remii mijn naam niet .. :( :huil: Mijn naam ook niet....zullen we samen uithuilen :D

remii
04-05-2002, 21:09
ja is goed cinaatje .. :D

Cina
04-05-2002, 21:15
Origineel gepost door remii ja is goed cinaatje .. :D :huil: :huil: :huil:

remii
04-05-2002, 21:22
:huil: :huil: :huil:

remii
04-05-2002, 21:26
nou mijn favoerite meisjesnamen zijn : nadia assia chadiaa ahlam sohela karima etc etc ... :D

touraya
04-05-2002, 21:28
ahh.......saffie saffie e drerrie innoe.......niet huilen ik wil jullie wel troosten......

Cina
04-05-2002, 21:30
Origineel gepost door remii nou mijn favoerite meisjesnamen zijn : nadia assia chadiaa ahlam sohela karima etc etc ... :D ;)

tetouania_zina
04-05-2002, 21:50

Origineel gepost door HoceimaChick vertel eens tetounia_zina hoe heet je dan ????????????? laat me raden Nasira??????????? heb ik het goed MISSSSSSS!!!!!!! heet Ahlam :D

Pagina's : [1] 2