Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom word...

Pagina's : [1] 2

Endless
06-04-2003, 00:23

Er word zoveel geroddeld in de marokaanse gemeenschap... Mensen weten toch dat het fout is..:verdriet: Voorbeeld: Fatima: Wejow heb je de dochter van Jamila gezien,ik zag haar met een man.. Malika: Echt waar,ik dacht dat ze goed was sba7 welloe.. Fatima: Oh kijk daar is Khadija laten we het tegen haar zeggen.. Zie je dat gebeurt echt ontzettend vaak.. En dan ook nog in moskee's..plaats dat ze daar gaan om Allah (swt) te aanbidden,nee over iemand gaa oordelen daar zijn ze goed in Sorry moest het even kwijt :)

Muslimah
06-04-2003, 00:35
Iwa ja wat kun je eraan doen. Je kan hen wel zeggen dat het ni goed is over andere mensen praten maar alsof ze luisteren het beste is dat je zulke mensen vermijd en je niet tssn het gesprek moeit en laat hen maar doen ze zullen wel later zien dat ze een fout hebben gemaakt. wa salaam

WenS4life
06-04-2003, 00:39
:( , mgharba van tegenwoordig...sbar oe safi

Endless
06-04-2003, 00:41
Origineel gepost door WenS4life :( , mgharba van tegenwoordig...sbar oe safi Ja inderdaad :(

Muslimah
06-04-2003, 00:42

roddelen komt overal voor niet alleen bij mgarba's maar het is gewoon zeer erg dat het in moskees gebeurd en onder moslims.

SweetRose
06-04-2003, 00:44
omwille van die reden en ik blij dat ik ni tussen marokkanen leef..maar wel tussen bejaarden en belgen..:rolleyes: Bijna niemand houd je hier int oog..iedereen houdt zich bezig met zijn zaken...marokkanen zouden dat ook eens moeten doen...

Endless
06-04-2003, 00:44
Origineel gepost door Muslimah roddelen komt overal voor niet alleen bij mgarba's maar het is gewoon zeer erg dat het in moskees gebeurd en onder moslims. Juist ja vooral in moskees,dat het zo erg maakt :( tja..

Endless
06-04-2003, 00:45
Origineel gepost door zin 'n midar omwille van die reden en ik blij dat ik ni tussen marokkanen leef..maar wel tussen bejaarden en belgen..:rolleyes: Bijna niemand houd je hier int oog..iedereen houdt zich bezig met zijn zaken...marokkanen zouden dat ook eens moeten doen... Weet je...ik kan er niet tegen.. Ze kijken naar andere en gaan beoordelen.. Als eerst zouden ze naar zichzelf moeten kijken,kijken of hun wel zelf fout zitten..

Muslimah
06-04-2003, 00:46
Origineel gepost door zin 'n midar omwille van die reden en ik blij dat ik ni tussen marokkanen leef..maar wel tussen bejaarden en belgen..:rolleyes: Bijna niemand houd je hier int oog..iedereen houdt zich bezig met zijn zaken...marokkanen zouden dat ook eens moeten doen... Veel geluk met die bejaarden belgen!!! Ik zou me beginnen zorgen maken want die zijn echt ni normaal mijn nicht is aangevallen door bejaarde belgen. Echt geen zever.

SweetRose
06-04-2003, 00:59
Origineel gepost door Muslimah Veel geluk met die bejaarden belgen!!! Ik zou me beginnen zorgen maken want die zijn echt ni normaal mijn nicht is aangevallen door bejaarde belgen. Echt geen zever. :eek: ajow..het enigste probleem dat ik met hen ooit had..is dat ik ooit met m'n brommertje een oud vrouwtje ook omver reed....:( Kdeed het echt ni express :D:D echt waar :D:D

Muslimah
06-04-2003, 01:02
ewal ja zei reed met haar velo op t voetpad voor mij die ouwe mitten en plotseling begon die ene vrouw haar te duwen en die man die begon der te kloppen op er velo enzo. Echt ni normaal ma ja wa kon mijn nicht doen moeilijk die mensen terug aanvallen.

Mocro4eva
06-04-2003, 10:15
Origineel gepost door sarahci Er word zoveel geroddeld in de marokaanse gemeenschap... Mensen weten toch dat het fout is..:verdriet: Voorbeeld: Fatima: Wejow heb je de dochter van Jamila gezien,ik zag haar met een man.. Malika: Echt waar,ik dacht dat ze goed was sba7 welloe.. Fatima: Oh kijk daar is Khadija laten we het tegen haar zeggen.. Zie je dat gebeurt echt ontzettend vaak.. En dan ook nog in moskee's..plaats dat ze daar gaan om Allah (swt) te aanbidden,nee over iemand gaa oordelen daar zijn ze goed in Sorry moest het even kwijt :) Ja vooral dat van de moskee vindt ik erg. Als we eens wisten wat de Islam zegt over roddelen dan zouden we wel 1000 keer nadenken voordat we ons mondje open zouden doen. In de Islam wordt roddelen beschouwd als het eten van het vlees van je dode broeder!! Als we elke keer dat we verleid worden tot het kwaad spreken over anderen hier aandenken dan zal er denk ik heel wat minder geroddeld worden. :zwaai:

slimiatje
06-04-2003, 10:19
ja roddelen zit in het bloed van marokanen , vooral die oudere vrouwen die niks te doen hebben beter ga je niet roddelen want je weet niet hoe jouw kroost gaat worden later

Liloesh
06-04-2003, 10:50
Origineel gepost door Mocro4eva Ja vooral dat van de moskee vindt ik erg. Als we eens wisten wat de Islam zegt over roddelen dan zouden we wel 1000 keer nadenken voordat we ons mondje open zouden doen. In de Islam wordt roddelen beschouwd als het eten van het vlees van je dode broeder!! Als we elke keer dat we verleid worden tot het kwaad spreken over anderen hier aandenken dan zal er denk ik heel wat minder geroddeld worden. :zwaai: Ze weten goed genoeg dat roddelen niet mag....Ik zelf ken een man die bij ons hier woont...hij heeft hadj en zo gedaan, loopt erbij met een baard als bin laden....en hij gaat roddelen over anderen dochters. Hij heeft mij als is tegengehouden op straat...en gewoon mij uitgemaakt :eek: Hij maakt vieze gebaren naar elke vrouw/meisje die hij ziet zonder gepast kledij/hoofddoek....en wat het ergste is ...is dat zijn dochters erbij lopen met een minirok... :eek: :eek: Dit begrijp ik niet.

Mocro4eva
06-04-2003, 10:54

Origineel gepost door Liloesh Ze weten goed genoeg dat roddelen niet mag....Ik zelf ken een man die bij ons hier woont...hij heeft hadj en zo gedaan, loopt erbij met een baard als bin laden....en hij gaat roddelen over anderen dochters. Hij heeft mij als is tegengehouden op straat...en gewoon mij uitgemaakt :eek: Hij maakt vieze gebaren naar elke vrouw/meisje die hij ziet zonder gepast kledij/hoofddoek....en wat het ergste is ...is dat zijn dochters erbij lopen met een minirok... :eek: :eek: Dit begrijp ik niet. :jammer:

Pagina's : [1] 2