Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat Zijn Voor Jou De Ideale Schoonouders??

Pagina's : [1] 2

Ouahid
04-05-2002, 08:41

Goeie dag, Ik vraag me al een tijdje af hoe anderen over hun aanstaande of ideale schoonouders denken. Sommigen vinden arabische schoonouders minder streng dan de berberse. Sommigen vinden de berberse schoonouders juist heel streng, waarbij de bruid moet schoonmaken bij de schoonmoeder (als de bruidegom thuis blijft wonen tot hij een huis krijgt) Wat vind jij hier van? Graag wat normalere berichten aub. Met vriendelijke groet, Ouahid

tetouania_zina
04-05-2002, 23:18
nou er is een gezegde: als je met een man trouwt, trouw je met zijn hele familie. ik zelf zou een schoonmoeder willen hebben die niet te streng is en niet echt veel met mijn zaken bemoeit. het maakt niet uit of ze berbers of arabisch of wat dan ook is.....

ffeiza
04-05-2002, 23:18
MIJN PERFECTOO SCHOONOUDERS ZIJN... schoonouders die ik als mijn eigen ouders zie, ik zal met de moeder omgaan als mn eigen moeder, helpen, praten, mezelf zijn, als het moet ook schonmaken want dat deeed je ook bij je ma toc??/ en mn schoonvader, zo een liefe hadj... die allen het beste wil voor zijn kinderen... en dat de rest alhamdoulilah zonder problemen verloopt dan zou ik heel blij zijn... enne rifi of berber no verschil, het ligt meer aan de personen zelf, oordeel mensen op nooit wat ze zijn, maar om hoe ze zijn...

aSunnyFriend
04-05-2002, 23:23
ik hoop dat mijn schoonmoeder gewoon een lieve vrouw is .......aangezien mijn eigen moeder al jaren geleden overleden is.......... Salahdin

mrs_jamila
05-05-2002, 00:40

MIjn schoonouders...zijn net mijn ouders!! Lief...eerlijk...en kan met alles bij ze terecht. Net mijn echte ouders!!

ffeiza
05-05-2002, 00:44
salaam sallah din allah i rham ha ik hoop dat jouw schoonmoeder net een moeder voor jouw zal zijn inchallah

BadBoy
05-05-2002, 03:51
Salam alekoem Ik zie dat over het algemeen hier iedereen het over eens is.......mooi is dat toch he! Berbers worden meestal gezien als strenge berggeiten en arabieren als modern. Maar je kunt niet op hele stammen een etiket plakken van "Streng" of "Modern" of wat dan ook. Je hebt strenge berbers en arabieren. Je hebt ook moderne berbers en arabieren. Slecht berbers en arabieren. Goede berbers en arabieren. enz enz Wat zijn nou de ideale schoonouders.....dat zijn schoonouders waar je het woordje schoon kan weglaten "ouders" dus. Je moet je thuis kunnen voelen bij die mensen. Wederzijdse respect en begrip voor elkaar. Net als wat ffeiza al eerder zei........ :duim: helemaal mee eens.

famita
14-07-2005, 14:00
Salam alekoem Ik zie dat over het algemeen hier iedereen het over eens is.......mooi is dat toch he! Berbers worden meestal gezien als strenge berggeiten en arabieren als modern. Maar je kunt niet op hele stammen een etiket plakken van "Streng" of "Modern" of wat dan ook. Je hebt strenge berbers en arabieren. Je hebt ook moderne berbers en arabieren. Slecht berbers en arabieren. Goede berbers en arabieren. enz enz Wat zijn nou de ideale schoonouders.....dat zijn schoonouders waar je het woordje schoon kan weglaten "ouders" dus. Je moet je thuis kunnen voelen bij die mensen. Wederzijdse respect en begrip voor elkaar. Net als wat ffeiza al eerder zei........ :duim: helemaal mee eens. :goedzo:

La_Cosa_Nostra
14-07-2005, 14:03
voor mij zijn de ideale schoonouders, schoonouders waarvan ik alleen de dochter trouw en niet hun twee ook..

01LaHbIbAh09
14-07-2005, 14:11
mijn schoonouders wonen in Frankrijk, dus heb ni zoveel last van hun :hihi:. maar et zijn echt twee hele lieve mensen :o.

Sugababe
14-07-2005, 14:43
Salam alekoem Ik zie dat over het algemeen hier iedereen het over eens is.......mooi is dat toch he! Berbers worden meestal gezien als strenge berggeiten en arabieren als modern. Maar je kunt niet op hele stammen een etiket plakken van "Streng" of "Modern" of wat dan ook. Je hebt strenge berbers en arabieren. Je hebt ook moderne berbers en arabieren. Slecht berbers en arabieren. Goede berbers en arabieren. enz enz Wat zijn nou de ideale schoonouders.....dat zijn schoonouders waar je het woordje schoon kan weglaten "ouders" dus. Je moet je thuis kunnen voelen bij die mensen. Wederzijdse respect en begrip voor elkaar. Net als wat ffeiza al eerder zei........ :duim: helemaal mee eens. perfect verwoord :goedzo:

nurita
14-07-2005, 14:47
ik zou het fijn vinden als mijn schoonmoeder net zo is als mijn eigen moeder. zo zou ik haar ook willen beschouwen

sammy_boeffie
14-07-2005, 16:01
Ideale schoonouders: Ze moeten zich gewoon nergen smee bemoeien!

Akhlaaq
14-07-2005, 16:31
Als je de ideale man al hebt, dan lijkt mij schoonouders maar een bijzaak.

snoopie
14-07-2005, 17:29

De ideale schoonmoeder is een schoonmoeder die zich nergens mee bemoeit.

Pagina's : [1] 2