Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie heeft ook hekel aan schoonzus??

maro
25-09-2005, 16:05

Selaam allemaal, Ik heb 2 schoonzussen en ze zijn alle twee verschrikkelijk!. Ik hoef niet de volle aandacht van mijn broers, want die heb ik ook niet voor het huwelijk gehad. Ze zijn jong op zichzelf gaan wonen en later heeft mijn moeder gesmeekt dat ze gingen trouwen met die twee heksen en uiteindelijk zijn het dus echt heksen! De oudste die heeft dingen gezegd en gedaan bij mijn ouders die ik haar echt nooit zal kunnen vergeven. De jongste ook, maar in mindere mate. Toen ze hun kinderen kregen heb ik me uitgesloofd, mijn moeder en zusje ook. Alles voor ze gedaan en toen mijn zusje allah yerhemha overleed hebben ze hele nare dingen gezegd. Op de overlijdensdag maakte de oudste ruzie met mij. Ik was boos en verdrietig om mijn zusje en heb toen een bot antwoord gegeven op een vraag van haar en toen begon ze te krijsen, totdat mijn broer ook ruzie met mij begon te maken. Sindsdien kom ik niet bij haar thuis. Bij de jongste wel, omdat die broer zijn vrouw geen gelijk geeft in deze situatie, maar mijn ouders zitten nog in Marokko en mijn oudste broer kwam vorige week bij ons en toen vroeg ik waarom hij zijn zoontje niet had meegenomen en hij zei mijn vrouw zei als je hem wilt zien dan moet je naar hem toe komen, dus ze verbiedt ook al dat de kleine naar ons toe komt. Alles wil ze in de hand hebben. Mijn moeder meskiena huilt elke dag om haar zoons en hun leven. Zij hebben ook ieder een zoontje en ik zeg altijd tegen mij moeder doe een gebedje dat als hun kinderen later gaan trouwen, die vrouwen deze heksen even slecht zullen behandelen. Wallah nogmaals ik ben niet jaloers, want zij zijn juist jaloers op mij en mijn zusje zij komen uit Marokko, niet gestudeerd, geen kennis van kleding e.d en napen ons juist na en willen alles hebben en kopen wat wij hebben. Allah yahfad, voordat zij in de famillie kwamen ging alles goed, maar ze hebben zelfs ruzie tussen mijn broers onderling veroorzaakt ongeloofelijk gewoon! Je hebt over ik ben niet jaloers , ik denk anders over je ben wel jaloers ze kunnen niet verstand van kleiding hebben en niet gestudeerd enzo maar ze hebben wel een mannen die jij nog opzoek bent toch . : : :moe:

liittle_rOse
25-09-2005, 21:52
gewoOn negeren..je staat dan tOch boven haar..ze mOet de familie vn haar man acCepteren Oe safi..en ohja als ie geen zussen heeft..maar wel broers..watCh out sommige mannen zijn erger dan the ladies..:) dOeii dOeii gr Chadia..

chainaa
26-09-2005, 14:23
Je hebt over ik ben niet jaloers , ik denk anders over je ben wel jaloers ze kunnen niet verstand van kleiding hebben en niet gestudeerd enzo maar ze hebben wel een mannen die jij nog opzoek bent toch . : : :moe: Leer aub correct NEDERLANDS typen en dan pas mag je je commentaar geven :rolleyes: :moe:

delila_23
26-09-2005, 14:31
Meid ik bedoelde ook niet persoonlijk tegen jou hoor. Ik had het voornamelijk over die mensen die zeggen dat ik jaloers zou zijn. Maar die mij niet eens kennen. Ik heb zelf geen zussen helaas :kwaad: en zij is ouder. Zij is 22, en ik ben 17.

delila_23
26-09-2005, 14:38

Ik deed iets fout ma ja... Meid het is wel moeilijk omdat je geen zusjes hebt en haar als een grote zus zag.. ewa meid laat het rusten en probeer ermee te leven je kunt niks anders doen.. En insha-allah krijg je in de toekomst een schat van een schoonzus van je andere broers .. En als jij gaat trouwen inscha-allah krijg jij leuke schoonzusjes.. zij is niet de enige op deze aarde.. Liefs Delila

R0osje
27-09-2005, 13:12
dus het ligt niet aan je schoonzus maar aan jou want je wil toch truowen met een man zonder ZUSSEN OF ZUSJES nou jou schoonzus is getrouwd met een man met zusje en die brengt problems :o ik moet echt psycholoog worden Ja ik wilde net zeggen, volgens mij ligt het aan jou meisje. Wat verwacht je dan van haar, wat doet ze fout?

AllureChanel
27-09-2005, 15:56
Hallo, Wie heeft er nog meer een bloedhekel aan zijn/haar schoonzus! :maf2: Ik wist niet dat schoonzussen zo irritant zouden zijn. Ze is nog maar 2 weken getrouwd met mijn broer, en nu mag ik haar al niet! Ik trouw later met een man die GEEN zussen/zusjes heeft! :ego: Laat hier jullie meningen over, hoe we dit kunnen oplossen. Of pm me!! Ik heb er geen problemen mee..Heb namelijk 6 schoonzussen, waarvan 1 schoonzusje van 18! In totaal dus 7 schoonzussen tbarkelah! En allemaal zussen/zusje van mijn mannetje! :banana: KAN MET HUN ALLEMAAL HEEEEEEEEL GOED OPSCHIETEN!!! :goedzo: MOET JE OOK MAAR GELUK MEE HEBBEN, HOOR..ZEG IK EERLIJK! WEET DAT HET BIJ DE MEESTE SCHOONFAMILIES NAMELIJK NIET HET GEVAL IS, JAMMER..MAAR JA..NIKS AAN TE DOEN! :jammer: BESLAMA, MEID!!! ;)

nova
27-09-2005, 20:26
Volgens mij moet jij aan je huiswerk, in plaats van je bezig te houden met dit soort familietaferelen. Een ding moet je in je hoofd prenten. Iedereen zijn eigen leefwijze. Of vind jij het wel leuk, als mensen zich met jou bemoeien.

maro
27-09-2005, 22:54
Leer aub correct NEDERLANDS typen en dan pas mag je je commentaar geven :rolleyes: :moe: :lekkerpuh :stout: :vingers:

lotjepukje
27-09-2005, 23:02
Selaam, Wat zeg je nou allemaal? dat ik jaloers ben echt niet, maar als je mijn verhaal leest begrijp je me, zoniet ga ergens anders je onzin verkopen.

zina_maghrebia
28-09-2005, 00:38
Geef haar de tijd meid, ze moet zich nog aanpassen en aan jullie wennen. Straks kun je niet meer zonder haar :kus: een taker3isht is ook wel ;)

Prinz
28-09-2005, 07:50
Nou sterkte meiden.

NedyƔ_
28-09-2005, 13:22

Salaam, Ik had een hele lieve schoonzus, maar helaas ging het niet goed tussen haar en mijn broer. Was een schat van een meid.

myriam22
28-09-2005, 13:47
ik heb sinds enkele maanden ook een schoonzus, de eerste in ons gezin en ik moet zeggen dat er geen enkel probleem is hamdoulilah. Ze is goed voor mijn broer en hij is goed voor haar en dat is wat telt. Bij ons thuis stellen we ze geen vragen, het belangrijkste is dat ze overeen komen. Wij moeien ons niet met hun leven. Mijn moeder is ook een schat van een schoonmoeder, ik hoop dat ik later een schoonmoeder heb zoals mijn moeder. Mijn moeder beschouwt haar als haar eigen dochter en wij beschouwen haar als een zus, we maken geen onderscheid. Komt ze binnen als we eten, dan schuift ze mee aan tafel. Zijn we klaar met eten dan helpt ze mee opruimen,... Ze is volledig geintegreerd in ons gezin, ze is eerlijk, ze is geen ruziestoker, alles wat je haar vertelt houd ze voor zichzelf,... hamdoulilah, ik wens iedereen zo'n schoondochter toe. Ze woont ook ver van haar familie, dus wij zorgen ervoor en doen ons best om het haar zo goed mogelijk naar haar zin te maken. Als ik ergens naartoe ga vraag ik of ze zin heeft om mee te gaan. Laatst zijn we met zijn allen naar de dierentuin gegaan,... En mijn broer apprecieerd dat ook enorm, dat maakt hem blij. En als hij blij is dan zijn wij ook blij ;)

NedyƔ_
28-09-2005, 13:49
MashaAllah! Heb je misschien nog een broer? :o

Pagina's : 1 2 3 [4] 5