Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie heeft ook hekel aan schoonzus??

vendeta
23-09-2005, 16:02

ik ben niet verliefd en dat tweede klopt wel ;) nou als de eerste niet klopt en de tweede wel dan wil ik je buurman worden als het kan :D

BRAXY
23-09-2005, 17:06
Salaam wa Alaikoum ieder en Alle.... Ik hoor het wel vaker dat schoonzussen nou niet echt geliefd zijn...Maar ik heb zelf 3 schoonzussen waar ik het gewoon super goed mee heb... :) Ieder heeft zijn eigen leventje en zo moet het ook blijven ze komen haast elke dag over de vloer simpelweg omdat we elkaar laten leven :) Mijn broers zijn dan ook simpel gewoon gelukkig, hun moeder en vrouw hebben het goed met elkaar. Ik heb wel eens ruzie met mijn jongste schoonzus, maar ja vanzelfsprekend denk ik....We schelen ook niet veel van leeftijd....en ja...je kan niet alles hebben hehehehehe :p Vrouwen bliijven nou eenmaal Vrouwen :rolleyes: Maar alhamdoeililah :goedzo: Ma salaama

malina
23-09-2005, 22:35
met mijn 2schoonzussen de vrouwen van mijn broers valt het heel erg goed mee ze zijn schatten . maar het moet van beide kanten komen je respect voor hun leven ze respect voor jou levren dus inchallah komt het goed maar met de zussen van mijn man dat is iets anders maar ja ieder zijn leven spijtiggenoeg dringen ze soms ons leven te erg binnen vind ik

LieVe_NijNTje
23-09-2005, 22:52
Whaaaaaaa, Ik heb geen broers/broertje en Whaaaaaaa mijn mannetje heeft geen zussen/ zusjes........ Saaaa, dat heb ik mooi voorelkaar gekregen hé.. :stout: Grapje!!! Was het maar waar man.. :moe: Nee joh, ben niet zo'n moeilijk typje, zal mijn toekomstige schoonzussen met respect behandelen hoor.. :D Mocht ze een hekel aan me hebben zonder enkele reden, dan is dat haar probleem.. :likje: Laat mezelf dan echt niet gek maken hoor, Got My On Life! :banana: Maar ik zou nooit tussen mijn broer en zijn toekomstige vrouw staan, hij heeft voor haar gekozen, het is zijn grote liefde, hij heeft haar genomen zoals ze is en zolang mijn broer van haar houdt, geen problemen met haar heeft, sta ik achter hem.. En Tsjah, met me schoonzus moet ik dan maar mee leren leven hé.. :vrede: Maar goed, dit wilde ik even kwijt.. :regie: Hasta la see ya.. :zwaai: Liefs, Lieve Nijntje! :nijn: <<< Kunnen jullie niet hé! :ego:

chainaa
23-09-2005, 23:16

Ik heb maar 1 schoonzus en ik wens iedereen zó'n schoonzus. Ze is al 3.5 jaar met mijn broer getrouwd en we kennen haar al een jaar of 9, want mijn broer en haar hadden al heel lang een relatie met elkaar en zo kwam ze dus bij ons over de vloer toen ik nog een klein meisje was en sliep ik vaak bij haar thuis omdat ze nog een zusje had van mijn leeftijd. Ik kan beter met haar praten dan met mijn eigen zussen en ik weet 10000% dat ze beter zou klaar staan voor mij dan wie dan ook, ik beschouw haar gewoon als mijn zus, ze hoort gewoon bij mijn leven. Ik denk altijd oke ik heb lieve zussen maar waarom is ZIJ nou net niet mijn zus. Ze komt bijna elke dag met me broer en haar dochtertje, we kennen elkaar ook heeeeeeeeeel erg goed en weten alles van elkaar, maar dan ook alles. Ze is zelf zo lief dat als me broer boos op me is zij dan met hem praat en krijgen dan zelfs ruzie over mij. Ze is ook heel erg open en als je bij haar thuis bent lijkt het net of het je eigen huis is en mijn moeder zegt zelf ook dat ze net een dochter voor haar is. Toen mijn broer ging trouwen konden heel veel mensen dat niet hebben omdat ze hun liever ongelukkig zagen dan gelukkig en hun bruiloft was ook Tip top in orde en heel erg groot en duur en dat konden ze al helemaal niet hebben, maar alhamdliah vind het wel naar voor de gene met een schoonzus waar je niet mee kan opschieten,lijkt me echt niet leuk. Ik heb een buurmeisje en ze scheld haar schoonzus gewoon uit met iedereen erbij :confused: dan denk ik hallooo zo ver kan je toch niet gaan :wow

LieVe_NijNTje
24-09-2005, 11:46
[U]hoopeloos meide die naar jongens mnms gooieen hopeloos en daaarna stifte echt hopelooos echt hopeloos man groetjes van samia ...........................(k) Sorry, maar ik kan dit echt niet lezen hoor.. :rolleyes:

moslima_girl18
24-09-2005, 13:55
Hallo,ik heb nu 3 schoonzussen en ik kan echt goed met ze opschieten het zijn net vriendinnen van me,ik denk dat het ook een beetje aan je zelf ligt sommige meiden denken van ik kan alles maken en zeggen want het is toch me vrouw van me broer en me broer zou mij geloven en gelijk geven dat ik foutttt.En schoonzus hebben kan echt een voordeel hebben geloof me.Ik zou het zou erg vinden om me schoonzusen te verliezen.

riffiaatje
24-09-2005, 15:52
Sorry, maar ik kan dit echt niet lezen hoor.. :rolleyes: :haha: :haha: :haha: :haha:

LieVe_NijNTje
24-09-2005, 16:45
:haha: :haha: :haha: :haha: HaHaHa.. :D Maar weet jij wat ze nou bedoelt te zeggen??? :rolleyes:

metalsiaforlife
24-09-2005, 16:53
Wat een zielige wijven en wat een zielige topic. Weet je waarom jullie je irriteren aan je schoonzussen? Omdat jullie je teveel bemoeien met hun zaken. Ze is getrouwd met je broer en hoe zij met hun man omgaan en hoe zij doen is hun zaak en niet die van jullie. ga jullie eigen leven leiden. Jullie broers kunnen heel goed hun eigen zaken regelen dus leef je eigen leven en steek je neus niet in hun zaken :goedzo:

riffiaatje
24-09-2005, 22:21
HaHaHa.. :D Maar weet jij wat ze nou bedoelt te zeggen??? :rolleyes: nope.. snap er ook niet veel van!! :maf2:

loulouM
25-09-2005, 12:04
Mijn man heeft alleen maar broers, maar die vrouwen van hun!! Ik kan Hun Bloed wel drinken!!!! Ze zijn te lui om der rtotzooi van hun zelf, man of eigen kids op te ruimen zijn gierig, lopen te stoken in huwelijken en tussen broers. Ziek word ik er van. En zouden ze mij er nou nog buitenm laten dan ging het nog, maar nee ze zijn jaloers omdat ik een gelukkig huwelijk heb, omdat ik altijd gewerkt heb(nu niet meer), omdat mijn man me vrij laat, omdat ik een auto heb en ga zo maar daar. Koop ik een nieuw truitje op de markt dan weet ik dat wanneer ik thuis kom( we wonen met zijn allen) er geheid ruzie komt, er dingen kapot gaan of dat mensen raar gaan doen. Laat staan als ik met iets groots aan kom zetten. Doodmoe word ik er van!!!! Mijn zwagers zijn schatten, maar hun vrouwen ik snap niet hoe ze er mee kunnen leven!!!!

Super7adda
25-09-2005, 13:08

Fak, haar voor het eerst sinds 3 jaar dat ze met hem getrouwd is heb ik ruzie met haar gekregen tijdens de vakantie. Ik heb haar 'Terror' gegeven door haar te negeren. Ik keek haar niet aan, ik sprak niet tegen haar ik deed net of ze lucht was. Hell yes dat het heeft geholpen. Als ze me ooit nog zoiets flikt als tijdens de vakantie, dan kan ze ervan uitgaan dat ik haar aan zal vallen en haar een pak rammel zal geven smerig verwend kreng dat ze is. Mijn ex schoonzus dat was een schat tijdens het huwelijk met mijn broer. Uiteindelijk heeft ze het verpest toen ze gingen scheiden. Als ik haar tegenkom dan pep ik haar ook. :moe:

lotjepukje
25-09-2005, 13:32
Selaam allemaal, Ik heb 2 schoonzussen en ze zijn alle twee verschrikkelijk!. Ik hoef niet de volle aandacht van mijn broers, want die heb ik ook niet voor het huwelijk gehad. Ze zijn jong op zichzelf gaan wonen en later heeft mijn moeder gesmeekt dat ze gingen trouwen met die twee heksen en uiteindelijk zijn het dus echt heksen! De oudste die heeft dingen gezegd en gedaan bij mijn ouders die ik haar echt nooit zal kunnen vergeven. De jongste ook, maar in mindere mate. Toen ze hun kinderen kregen heb ik me uitgesloofd, mijn moeder en zusje ook. Alles voor ze gedaan en toen mijn zusje allah yerhemha overleed hebben ze hele nare dingen gezegd. Op de overlijdensdag maakte de oudste ruzie met mij. Ik was boos en verdrietig om mijn zusje en heb toen een bot antwoord gegeven op een vraag van haar en toen begon ze te krijsen, totdat mijn broer ook ruzie met mij begon te maken. Sindsdien kom ik niet bij haar thuis. Bij de jongste wel, omdat die broer zijn vrouw geen gelijk geeft in deze situatie, maar mijn ouders zitten nog in Marokko en mijn oudste broer kwam vorige week bij ons en toen vroeg ik waarom hij zijn zoontje niet had meegenomen en hij zei mijn vrouw zei als je hem wilt zien dan moet je naar hem toe komen, dus ze verbiedt ook al dat de kleine naar ons toe komt. Alles wil ze in de hand hebben. Mijn moeder meskiena huilt elke dag om haar zoons en hun leven. Zij hebben ook ieder een zoontje en ik zeg altijd tegen mij moeder doe een gebedje dat als hun kinderen later gaan trouwen, die vrouwen deze heksen even slecht zullen behandelen. Wallah nogmaals ik ben niet jaloers, want zij zijn juist jaloers op mij en mijn zusje zij komen uit Marokko, niet gestudeerd, geen kennis van kleding e.d en napen ons juist na en willen alles hebben en kopen wat wij hebben. Allah yahfad, voordat zij in de famillie kwamen ging alles goed, maar ze hebben zelfs ruzie tussen mijn broers onderling veroorzaakt ongeloofelijk gewoon!

maro
25-09-2005, 15:54
Ja, ik dacht dat ik de enige was met dit probleem. Maar gelukkig niet. Ze speelt ook vet de baas over hem. En ik praat zeker niet met haar. Ze doet wel scheinheilig. Maar ik weet precies hoe zij in elkaar zit. Daar kwam ik al achter voordat ze getrouwd waren! En hij was nog wel mijn lievelingsbroer. Zijn er ook nog mensen die het wel leuk hebben met hun schoonzus? Ja hoor ik heb een heel goed contact met mijn schoonzus . Ik heb zelfs groot ruzie gehad met mijn zusje over haar kom niet aan mijn schoonzus want zij betekend veel voor mij :)

Pagina's : 1 2 [3] 4 5