Bekijk originele versie : Veel buitenlandse zakenmensen die in NEDERLAND verblijven BALEN van Nederland!!
OO_SeBTaoui_OO
23-09-2005, 10:18
Zeer veel expats die in Den Haag verblijven willen weg uit Nederland. Zo'n 77% heeft het hier niet naar zijn zin, zo blijkt uit een uitgelekte interne opiniepeiling van IOSA-NL, het samenwerkingsverband van de personeelsverenigingen van het Joegoslaviƫ-Tribunaal, Internationaal Gerechtshof, Europol en andere internationale organisaties rond Den Haag.
De expats zijn ontevreden over de lange wachtlijsten in de gezondheidszorg, de belastingdruk, de taal, het eten, de dure kinderopvang, de moeilijkheden om een passende woning te vinden, het groeiende wantrouwen van Nederlanders jegens vreemdelingen en het slechte weer.
-
Expats zijn werknemers die door een internationaal opererende organisatie in het buitenland zijn gestationeerd.
Gepost door Rob (R@b) - Bron: ANP
Gepubliceerd: vrijdag 23 september 2005 @ 10:07
Dus blijkbaar is Nederland verre van een beloofde land. Verbaast me niks
http://frontpage.fok.nl/nieuws/57952
Tja, solliciteren en kijken of je overgeplaatst kunt worden.
Ai, ai, ai, nou horen we het eens van een ander: we zijn niet leuk. :(
Gelukkig ben ik niet ziek, ben ik niet zo rijk dat al mijn geld naar de belasting gaat, spreek ik vloeiend Nederlands, lust ik hutspot, heb ik geen kinderen en neem ik genoegen met een slecht onderhouden woning, negeer ik wantrouwen en heb ik een degelijk regenpak, maar anders....
Vertelden die expats ook wat dan wel een ideaal land is om te wonen?
Noorwegen en canada komen als best uit de boot wat werken en wonen betreft.
Noorwegen en Canada?!
Maar daar is het toch altijd koud en donker?
Het wordt nog rustig hier. Te weinig kinderen, geen vluchtelingen meer, geen expats, importhuwelijken moeilijker, Nederlanders emigreren massaal (uit ander topic vandaag). Krijgt de club van tien miljoen toch nog zijn zin.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.