Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat is nu echt belangrijk het innerlijk of het uiterlijk

Pagina's : [1] 2 3

houda25
05-04-2003, 23:48

hallo lieve broeders en zusters ik hoor van veel mensen dat ze ze zeggen , ik vindt innerlijk veel belangrijker , als het puntje bij plaaltje komt vinden ze toch het uiterlijk belangrijker , een voorbeeld , : mijn vriendin heeft altijdd geroepen dat ze het innerlijk belangrijker vindt en het uiterlijk niet . Tot ze een keer een keer een jongen heeft leren kennen. Ze dacht vrienden maar die jongen wilde meer, Hij had wel geen mooie gezicht maar wel een heel goeie baan en absoluut een goeie innerlijk , en was ook goed mijn zijn geloof bezig , rookt niet , drinkt niet , Ze heeft er overnagedacht en heeft astand van hem genomen. terwijl hij haar heel graag wil en een afspraak wilde maken om haar hand te vragen ' toen ik haar vroeg waarom ? zei ze " omdat hij lelijk is " ze was bang lelijke kinderen te krijgen , Ik kom eerlijk gezegd mijn lach niet meer inhouden. Wat is nu echt belangrijk het uiterlijk of het innerlijk , en waarom het innerlijke en waarom het uiterlijk , of misschien allebei. ???????? Ben benieuwd

tatouzient
05-04-2003, 23:50
innerlijke is belangrijk, maar het oog wil ook wa ... bisous xxx

EMIEN
05-04-2003, 23:53
Kijk innerlijk komt op de eerste plaats :) Als dat voldoet, dan pas komt het uiterlijk erbij kijken :) Ik zou liegen als ik zou zeggen dat uiterlijk helemaal niet telde..:o

Asri
05-04-2003, 23:54
Moeten we weer met die cliché opmerkingen komen? :D -Y-

Endless
05-04-2003, 23:56

Innerlijk op nummer 1 Want al heb je een persoon die er goed/mooi uitziet..Maar is zijn/haar innerlijk slecht heb je aan het uiterlijk NIETS Maar goed mijn mening:)

MoCrOcHiCa
05-04-2003, 23:57
uiterlijk is het eerste wat je opvalt maar dan meteen ook het eerste wat vervaagt, wat wil je liever een lekker ding met een stinkend karakter of een schat van een jonge met respect en alles erop en eraan maar wat minder mooi geef mij maar die wat minder mooie , want lelijk zal hij tog wel worden later met zijn gerimpelde huid en wandelstok :D mar zijn karakter zal er dan nog zijn insaalah

Lady_Cazawia
05-04-2003, 23:59
Innerlijk maakt het Uiterlijk vind ik..!!

Noa
06-04-2003, 00:05
een mooi gezichtje vergaat.... een mooi innerlijk blijft...

EMIEN
06-04-2003, 00:05
Origineel gepost door Lady Cazawia Innerlijk maakt het Uiterlijk vind ik..!! Neej effe serieus..... Precies.... Dat heb ik ook altijd...:) Heb het tot nu toe alleen bij 1 persoon gezien...:(

Lady_Cazawia
06-04-2003, 00:08
Origineel gepost door EMIEN Neej effe serieus..... Precies.... Dat heb ik ook altijd...:) Heb het tot nu toe alleen bij 1 persoon gezien...:( tjah helaas zijn er niet zoveel van zo'n mensen...:(

dulce_lamia
06-04-2003, 00:09
Ik word als eerste aangetrokken tot het uiterlijk en als het karakter dan niks is dan hoeft het niet. Dus het karakter is doorslaggevend. Maar het is toch logisch dat je je lichamelijk tot iemand aangetrokken voelt? Als je met die persoon trouwt en je vind hem lelijk dan is dat toch niet tof als je er mee in bed moet liggen??? Er is zelfs een hadith over dat een vrouw niet wilde trouwen met een man die alles in huis had maar behalve dan dat ze zich niet tot hem voelde aangetrokken.

FaAtOo11
06-04-2003, 00:12
Als je t echt wilt weten: Het uiterlijk is erg belangrijk, vooral bij ons de tieners. maar zodra het innerlijke niet aanwezig is vervaagt t uiterlijke. Maakt niet uit hoe knap of lelijk je bent. laat zien dat je van binnen mooi bent dan ben je vanzelf ook mooi van binnen. EaSy PeAsY!!!! :wijs:

dulce_lamia
Origineel gepost door Lady Cazawia Innerlijk maakt het Uiterlijk vind ik..!! Ook dat, "Het uiterlijk is een spiegel van de ziel "

Najib26
Origineel gepost door houda25 hallo lieve broeders en zusters ik hoor van veel mensen dat ze ze zeggen , ik vindt innerlijk veel belangrijker , als het puntje bij plaaltje komt vinden ze toch het uiterlijk belangrijker , een voorbeeld , : mijn vriendin heeft altijdd geroepen dat ze het innerlijk belangrijker vindt en het uiterlijk niet . Tot ze een keer een keer een jongen heeft leren kennen. Ze dacht vrienden maar die jongen wilde meer, Hij had wel geen mooie gezicht maar wel een heel goeie baan en absoluut een goeie innerlijk , en was ook goed mijn zijn geloof bezig , rookt niet , drinkt niet , Ze heeft er overnagedacht en heeft astand van hem genomen. terwijl hij haar heel graag wil en een afspraak wilde maken om haar hand te vragen ' toen ik haar vroeg waarom ? zei ze " omdat hij lelijk is " ze was bang lelijke kinderen te krijgen , Ik kom eerlijk gezegd mijn lach niet meer inhouden. Wat is nu echt belangrijk het uiterlijk of het innerlijk , en waarom het innerlijke en waarom het uiterlijk , of misschien allebei. ???????? Ben benieuwd Ik wil beiden :) Ik ben ook wel eens gekoppeld met een vrouw die ik nooit gezien had. Ik kreeg alleen een mail-adres en gegevens over haar. Na wat mailen en bellen, dacht ik: zo hee wat een goede meid. Toen was er de ontmoeting. En toen heb ik het afgekapt. Ik voelde me wel schuldig. Maar ik heb salaat istighaar gedaan. En sta achter mijn beslissing. Ik kan wel zeggen: kijk om haar uiterlijk heen (ze zag er normaal uit, maar ik miste iets), maar wat als je na een paar jaar ongelukkig wordt? Je moet toch graag bij jouw vrouw zijn? Naar haar verlangen? Ze moet je toch niet tegenstaan?

Noa
06-04-2003, 00:18

een combinatie van een mooi uiterlijk en een mooi innerlijk komt zelden voor...jammer genoeg!

Pagina's : [1] 2 3