Bekijk originele versie : Oeehh jongens opgepast Nederland zet ook zijn leger in!
He People,
Hebben jullie het al gehoord Nederland heeft millitairen ingezet niet tegen Iraq, MAAR om de KIPPETJES op te ruimen. Ik heb medelijden met de familie van onze millitairen en hoop dat ze allemaal heelhuids weer thuiskomen.
:zwaai:
Petronas
05-04-2003, 23:51
Ja dat heb ik vandaag zelfs gezien, het verkeer stond helemaal vast en die arme millitairen hadden het heel zwaar, en volgens mij zag ik Pista ook een paar kippetjes opruimen... Hij heeft denk ik de ziekte overgenomen... horen jullie het niet? tok tok tok ik hoor niets anders.
appie666
06-04-2003, 00:03
Zeker pista je raakt ons echt diep. Je bent echt een unieke, merkwaardige randverschijnsel!
T-ManiaC
06-04-2003, 00:06
Origineel gepost door pista
Het verheugt me te zien hoeveel forumleden hier een obsessie hebben met Pista.. overal kom ik onverwachts Pista tegen.
Ik moet jullie toch wel ergens raken hé..... :D
Wil je hiermee bevestigen dat je ons met jouw zielige mening en woorden wilt raken..... triets hoor als je daarop uit bent!!!
:D
praatjes
06-04-2003, 00:10
Van mijn a'part ruimen ze alle kippetjes op in een oog opslag ik lig er niet wakker van, het brengt alleen rampspoed aan.
Haha, pas maar op dat jullie gebraden kippetjes niet van die berg af komt, uit die vrachtwagen hihih.
Ik moet jullie toch wel ergens raken hé..... :D
Niks hoor..ieder diertje zijn pleziertje, als je niet inhoudelijk kan reageren kan je er steeds Pista bijsleuren.
Gegarandeerd succes bij gelijkdenkenden...een clubje.. :lol:
Make my day.. :D [/B]
JULLIE??? mij raak je nergens hoor pista. Ik wist niet eens dat je bestond en dat wil ik graag zo houden. ( Dus niet denken dat je belangrijk bent)
:D
Petronas
06-04-2003, 00:22
WAJOUUUU!!! Geen paaseitjes dit jaar??? Hoe moet dat nou?? Pista jij weet vast wel een oplossing. Concentreer je daar maar op i.p.v. de oorlog.
abdoel6666
06-04-2003, 01:30
Wat een reacties toch op mijn armtierig dom persoontje he.....
Ik lijk wel een magneet, en meelopen dat ze doen, ze willen allemaal om ter eerst zijn. :D
Kippetjes....heeeuuu.. :lol:
Zielig gefrustreerd ventje dat je bent!!!
Ik heb medelijden met je naasten...........
Misschien leveren het homootjes leger de kippen wel uit aan Milocevic.
Origineel gepost door nahid17
He People,
Hebben jullie het al gehoord Nederland heeft millitairen ingezet niet tegen Iraq, MAAR om de KIPPETJES op te ruimen. Ik heb medelijden met de familie van onze millitairen en hoop dat ze allemaal heelhuids weer thuiskomen.
Hahahaha....
Ja typisch Nederland. Een kippenlegertje dat kippenziektes in bedwang moet houden. Maar het Nederlandse leger stelt in feite weinig voor. Paar vliegtuigjes en tanks en een paar duizend soldaten. Die worden door elke land in Europa in no-time weggevaagd, maar daarom zitten ze ook bij de NAVO.
50 jaar geleden zijn ze door Hitler binnen 4 dagen verslagen en bezet.
Wat een kinderlijk gezeik hier toch.... :rolleyes:
Hoe zielig moet je eigenlijk zijn om meerdere malen te reageren op kinderlijk gezeik...of nee natuurlijk....Je moet Pista heten! ;)
Alitje,
Je begint uit je nek te kletsen over een leger dat kippen in bedwang moet houden, wijl ze enkel ingeschakeld worden om de massale hoeveelheid dode kippen mee op te ruimen.
En dan ga jij als een stoeren bink, het Nederlandse eens belachelijk trachten te maken, en begin je zefls te l.ullen over H.itler en de tweede wereldoorlog.
En dat is inderdaad kinderlijk gezeik....
Maar troost je, je bent niet alleen.
De laatste tijd komt men hier niet meer aan een degelijke discussie toe.....
:rolleyes:
Sorry, ik wist niet dat je gevoelige snaren compleet overstuur zouden raken bij het lezen van het woordje Hitler.
Petronas
07-04-2003, 11:28
Origineel gepost door Ali_Z
Hahahaha....
Ja typisch Nederland. Een kippenlegertje dat kippenziektes in bedwang moet houden. Maar het Nederlandse leger stelt in feite weinig voor. Paar vliegtuigjes en tanks en een paar duizend soldaten. Die worden door elke land in Europa in no-time weggevaagd, maar daarom zitten ze ook bij de NAVO.
50 jaar geleden zijn ze door Hitler binnen 4 dagen verslagen en bezet.
Binnen 24 uur bedoel je en hoe?? meneer Pista was in de wolken dat Amerika + halve wereld Bagdad in 18 dagen hebben BEREIKT, ik bedoel het vliegveld bereikt.......
T-ManiaC
07-04-2003, 11:42
Origineel gepost door Ali_Z
Sorry, ik wist niet dat je gevoelige snaren compleet overstuur zouden raken bij het lezen van het woordje Hitler.
:lol: tja moet je beter op je woorden letten he ali z... :lol: Zo kwets je Pistas gevoelens nog.. :(
Je loopt echt met je ziel onder je arm pista.. met andere woorden je bent leveloos.... :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.