Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Album John Legend.. wie o wie??

sparkles
22-09-2005, 22:42

Hey hey, Ik heb gisteravond een concert van John Legend gezien op MTV en damn ik ben verkocht :maf2: . Wie o wie heeft dat album voor me. Je zou me er een groot plezier mee doen! Alvast bedankt! Groetjes

sparkles
23-09-2005, 22:03
Niemand :( ???

UxStyle
24-09-2005, 11:26
Jahhh die album zou ook wel in mijn collectie mogen.. Iemand John Legend?

sparkles
24-09-2005, 17:59
Jahhh die album zou ook wel in mijn collectie mogen.. Iemand John Legend? Zoveel mensen zijn hier lid en niemand heeft em en/of wil de moeite nemen om em te plaatsen :moe:

UxStyle
24-09-2005, 18:01

Jahh i know mangzz....

sparkles
14-10-2005, 10:58
For crying out loud! Niemand?????

Mar0cia_17
13-11-2005, 09:30
neej sOrry

Cyberman
13-11-2005, 12:03
Zoveel mensen zijn hier lid en niemand heeft em en/of wil de moeite nemen om em te plaatsen :moe: Niet mee eens! Aan de andere kant zijn hier genoeg gulle mensen die hier keer op keer muziek/games/softwares plaatsen. En wat doen de andere leden dan dan? Downloaden en wegwezen, zonder op z'n minst een 'bedankje' achter te laten. Maar mochten ze eindelijk eens wat nodig hebben, dan hoor je ze weer eens zeuren....:hadj: Zulke gierige mensen heb je dan ook.:goedzo: En ja, ik bedankt altijd netjes, als ik van iemand wat download. Want zo hoort dat ook, vind ik.:goedzo: Cyberman.

sparkles
13-11-2005, 17:59
Niet mee eens! Aan de andere kant zijn hier genoeg gulle mensen die hier keer op keer muziek/games/softwares plaatsen. En wat doen de andere leden dan dan? Downloaden en wegwezen, zonder op z'n minst een 'bedankje' achter te laten. Maar mochten ze eindelijk eens wat nodig hebben, dan hoor je ze weer eens zeuren....:hadj: Zulke gierige mensen heb je dan ook.:goedzo: En ja, ik bedankt altijd netjes, als ik van iemand wat download. Want zo hoort dat ook, vind ik.:goedzo: Cyberman. Oef :moe: .... Mijn reactie was destijds sarcastisch bedoeld.... meer niet. PS: ik heb het album inmiddels weten te bemachtigen :)