Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : || :: Ik heb het gehad met..... :: ||

Pagina's : [1] 2 3

EMIEN
05-04-2003, 22:54

W8 effe eerst mn aardige gezicht opzetten :o===> :) Waarom zeggen mensen altijd "dit is maar internet.."..? Omdat het zo is ja owkee.....maar goed.. Dit is een forum( er van uitgaan dat we normaal kunnen discussieren en vragen stellen) en we zijn mensen..:) Als iemand iets zegt dan ga je ervan uit dat die gene dat meent...over waar ook ter wereld, ook op internet... Probeer dan als je iets niet meent, het niet te zeggen want JA mensen geloven wat je zegt, of je het nou wilt of niet.... Dit is niet 'maar' internet,:)...dit is een heel handig middel om meer te leren en om met elkaar in contact te komen...:) Als je deze site niet serieus opvat, dan vraag ik me af wat je hier doet dan (geen aanval, ik herhaal dit is geeeeeeen aanval) :) Maak er gebruik van, internet, om je zelf te verrijken met informatie, maar ook om anderen te helpen. :) Dank u voor u tijd...:) :hoedaf:

Lady_Cazawia
05-04-2003, 22:56
waar maak je je toch druk om Emien, tis maar internet joh...:D....:p

EMIEN
05-04-2003, 23:00
Tis niet 'maar' internet.... Het is TOCH WEL EFFE internet...:D:p

tatouzient
05-04-2003, 23:14
yeps... bisous xxx

RiFFia_GirLie
05-04-2003, 23:18

Origineel gepost door EMIEN W8 effe eerst mn aardige gezicht opzetten :o===> :) Waarom zeggen mensen altijd "dit is maar internet.."..? Omdat het zo is ja owkee.....maar goed.. Dit is een forum( er van uitgaan dat we normaal kunnen discussieren en vragen stellen) en we zijn mensen..:) Als iemand iets zegt dan ga je ervan uit dat die gene dat meent...over waar ook ter wereld, ook op internet... Probeer dan als je iets niet meent, het niet te zeggen want JA mensen geloven wat je zegt, of je het nou wilt of niet.... Dit is niet 'maar' internet,:)...dit is een heel handig middel om meer te leren en om met elkaar in contact te komen...:) Als je deze site niet serieus opvat, dan vraag ik me af wat je hier doet dan (geen aanval, ik herhaal dit is geeeeeeen aanval) :) Maak er gebruik van, internet, om je zelf te verrijken met informatie, maar ook om anderen te helpen. :) Dank u voor u tijd...:) :hoedaf: Ja helemaal mee eens:goedzo: ps. ik dacht er ook zo over

Endless
05-04-2003, 23:21
:hoedaf: ;)

RaZer
05-04-2003, 23:25
dat zeggen ze achteraf als ze zien dat ze fout zitten. Vind wel irri als iemand iets prive hiermee neemt. Maar ach jah...

EMIEN
05-04-2003, 23:25
Kee dan er zijn meer mensen die op de zelfde golflengte zitten als ik:):goedzo: Tis de vraag of ik de mensen die er niet zo over denken, misschien van mening kan vernaderen:(

EMIEN
05-04-2003, 23:26
Origineel gepost door RaZer dat zeggen ze achteraf als ze zien dat ze fout zitten. Vind wel irri als iemand iets prive hiermee neemt. Maar ach jah... Ja pcies....:) Echt een makkelijke smoes...

Wal
05-04-2003, 23:28
Origineel gepost door EMIEN W8 effe eerst mn aardige gezicht opzetten :o===> :) Waarom zeggen mensen altijd "dit is maar internet.."..? Omdat het zo is ja owkee.....maar goed.. Dit is een forum( er van uitgaan dat we normaal kunnen discussieren en vragen stellen) en we zijn mensen..:) Als iemand iets zegt dan ga je ervan uit dat die gene dat meent...over waar ook ter wereld, ook op internet... Probeer dan als je iets niet meent, het niet te zeggen want JA mensen geloven wat je zegt, of je het nou wilt of niet.... Dit is niet 'maar' internet,:)...dit is een heel handig middel om meer te leren en om met elkaar in contact te komen...:) Als je deze site niet serieus opvat, dan vraag ik me af wat je hier doet dan (geen aanval, ik herhaal dit is geeeeeeen aanval) :) Maak er gebruik van, internet, om je zelf te verrijken met informatie, maar ook om anderen te helpen. :) Dank u voor u tijd...:) :hoedaf: Maar EMIEN, waarom deze frustratie :confused: ?

Ouidath
05-04-2003, 23:29
its just internet

MoCrOcHiCa
05-04-2003, 23:31
veel mensen zien internet als een kans om je mening te uiten en je zelfvertrouwen omhoog je krikken en dat is dus een voordeel en niet MAAR internet...

EMIEN
05-04-2003, 23:32
Tis maar internet, maar dit is een serieuze forum...:) Grapjes daargelaten, maar ga het niet als smoes gebruiken want dat is best wel flauw...:) Weet wat je doet...:)

RaZer
05-04-2003, 23:33
Origineel gepost door EMIEN Ja pcies....:) Echt een makkelijke smoes... ze schelden iemand verrot en dan zeggen ze.. Het is maar internet. :confused:

Wal
05-04-2003, 23:33

Origineel gepost door EMIEN Tis maar internet, maar dit is een serieuze forum...:) Grapjes daargelaten, maar ga het niet als smoes gebruiken want dat is best wel flauw...:) Weet wat je doet...:) Zoals.... Ik bedoel humor is goed toch.. :D Vind ik tenminste

Pagina's : [1] 2 3