Bekijk originele versie : ben ik zwanger of niet!!!!!
ik ben nu drie dagen overtijd, terwijl ik normaal precies op tijd ongesteld ben. Ik heb gisteren een test uitgevoerd en daarvan kan niet lezen of ik zwanger ben of niet. Ik heb voordat ik test had gedaan heel wat water en limonade gedronken , kwam er achteraf achter dat het niet mocht, omdat het je plas kan verdunnen waardoor het resultaat beinvloed kan worden. Na de test te hebben gedaan heb ik drie minuten gewacht .....het eerst lijntje begon gelijk paars/roze te worden en tweede kleurde heel licht. Ik weet nu echt niet of ik zwanger ben of niet en dat maakt me helemaal gek.
meiden wie heeft hier ervaring mee gehad en wie kan mij vertellen wat ik het best kan doen!!!
alvast bedankt.
Aardbeitje
22-09-2005, 11:08
ik ben nu drie dagen overtijd, terwijl ik normaal precies op tijd ongesteld ben. Ik heb gisteren een test uitgevoerd en daarvan kan niet lezen of ik zwanger ben of niet. Ik heb voordat ik test had gedaan heel wat water en limonade gedronken , kwam er achteraf achter dat het niet mocht, omdat het je plas kan verdunnen waardoor het resultaat beinvloed kan worden. Na de test te hebben gedaan heb ik drie minuten gewacht .....het eerst lijntje begon gelijk paars/roze te worden en tweede kleurde heel licht. Ik weet nu echt niet of ik zwanger ben of niet en dat maakt me helemaal gek.
meiden wie heeft hier ervaring mee gehad en wie kan mij vertellen wat ik het best kan doen!!!
alvast bedankt.
Als de tweede streepje ook heel licht is, ben je gewoon zwanger! Maar als ik jou was zou ik voor de zekerheid toch opnieuw testen, met ochtendurine...Daar zit het meeste zwangerschapshormoon in...
Maar alvast stiekem gefeliciteerd... :kus:
Ps: Ik heb ook getest met avondurine...was gewoon negatief. De volgende ochtend met ochtendurine....Was dik positief....!
UndercoverAngel
22-09-2005, 11:09
Volgens mij ben je gewoon zwanger! Wacht anders nog een dag of twee en ga dan vroeg in de ochtend testen! :D
.:UcA:.
Als de tweede streepje ook heel licht is, ben je gewoon zwanger! Maar als ik jou was zou ik voor de zekerheid toch opnieuw testen, met ochtendurine...Daar zit het meeste zwangerschapshormoon in...
Maar alvast stiekem gefeliciteerd... :kus:
Ps: Ik heb ook getest met avondurine...was gewoon negatief. De volgende ochtend met ochtendurine....Was dik positief....!
dank je lieverd......
ik ga het zeker nog een keer proberen!
een_marokkaanse
22-09-2005, 11:16
Volgens mij ben je ook zwanger, mijn eerste test was de tweede lijn ook licht. De tweede test was al veel donkerder.
Aardbeitje
22-09-2005, 11:16
dank je lieverd......
ik ga het zeker nog een keer proberen!
Succes, en laat het ons gauw weten... :kus:
Volgens mij ben je gewoon zwanger! Wacht anders nog een dag of twee en ga dan vroeg in de ochtend testen! :D
ik hoop het incha allah
dank je wel voor je reactie
Je kan gewoon die van kruidvat gebruiken! 100 % zekerheid. En anders ga je naar je huisarts = GRATIS ;)
Moge Allah je wens in vervulling laten gaan
UndercoverAngel
22-09-2005, 11:18
ik hoop het incha allah
dank je wel voor je reactie
Graag Gedaan! Insha Allah mag ik je aan mijn lijstje toevoegen! :D
Succes, en laat het ons gauw weten... :kus:
jullie zijn de eerst na de vader incha allah
Aardbeitje
22-09-2005, 11:19
Je kan gewoon die van kruidvat gebruiken! 100 % zekerheid. En anders ga je naar je huisarts = GRATIS ;)
Moge Allah je wens in vervulling laten gaan
Ik heb twee keer bij de huisarts getest...En moest beide keren betalen!!! 12 euries voor een test!!! Hij heeft me geflasht.... :kwaad:
Aardbeitje
22-09-2005, 11:20
jullie zijn de eerst na de vader incha allah
:hoera:
OemNizar
22-09-2005, 11:21
Ik heb twee keer bij de huisarts getest...En moest beide keren betalen!!! 12 euries voor een test!!! Hij heeft me geflasht.... :kwaad:
inderdaad, is niet meer gratis, je moet terplekke 12 euro betalen :maf2:
moet je er echt voor betalen.......wat erg!
lijkt net marokko, daar moet je ook voor elke beweging gaan dokken.
Aardbeitje
22-09-2005, 11:25
moet je er echt voor betalen.......wat erg!
lijkt net marokko, daar moet je ook voor elke beweging gaan dokken.
Je moet meteen je euries gaan neertellen!!! :kwaad:
Maar wat verwacht je anders van nederland??? Economie is erger geworden dan die van Marokko... :jammer:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.