Bekijk originele versie : Uitspraken over saddam, iraq etc...
Ik heb meerdere malen jullie reacties gelezen op marokko. nl.
Ik ben het spuug zat met de uitspraken, vooral die van PISTA.
Ik vraag me af, wat weten jullie eigenlijk allemaal over Iraq?? volk of over Saddam????
Nix, WALOE, NUL punt NUL! Meer dan de media weten jullie NIX!
ik vraag me dan ook af, als je over iets nix weet, of jah een vermoeden, hoe kan je dan gelijk Oordelen dat is goed of dat is minder goed als je al die FEITEN niet weet??? :confused:
Vooral Pista die praat zomaar onzin, terwijl hij nix weet. haalt dingen uit media (nog wel westerse media) en dan ze3ma hij weet alles.
ik weet dit klinkt misschien hard wat ik zeg, maar ik voel me wel elke keer beledigd als ik hoor of lees hoe jullie over MIJN land, over MIJN volk, over MIJN achtergrond, over ONZE leider praten. Dissuceren mag en kan altijd, Maar OORDEEL niet! Allah (swt) is de enige hier onder ons die oordeelt.
ps; ik ben een iraqees meisje helaas heb ik niet in iraq gewoont, maar mijn vader en moeder wel in bagdad. ik ben er wel geweest :)
trouwens niet iedereen hoeft zich aangesproken te voelen, want dit is niet voor iedereen bedoelt. Degene weet wel wie.
Wat ik van jullie moslimse broers vraag is; Du3a'a, Du3a'a en nog maals Du3a'a voor de onschuldige moslims in iraq.
INNA LILLAAH WE INNA ILEHIE RAJI3OEN!!!
ALLAHOE AKBAR!
Origineel gepost door Amazoulou
3ARBIA ik ben blij dat je jouw mond opentrekt vooral over Pista.
Want er zijn er hier die denken dat ik begin door te draaien .
esselamoe 3alekoem broeder, maak je niet druk over hem.
Allah(swt) jethlom elthalimien!
Laat hem zijn spelletje spelen, hij komt niet ver. Heb imaan in jou geloof en dan komt alles vanzelf weer goed. INSCHA'ALLAH!
praatjes
05-04-2003, 20:07
Ik heb een groot bewondering voor de president Saddam hoesein en zeer zeker voor het Iraakse volk laten we daar voor bidden.
Origineel gepost door praatjes
Ik heb een groot bewondering voor de president Saddam hoesein en zeer zeker voor het Iraakse volk laten we daar voor bidden.
Allah (swt) yashkurak insha'allah! Moge Allah (swt) jou gebeden verhoren, je dromen verwezelijken, je daden belonen en je zonden vergeven.
Nogmaals shukran.
Origineel gepost door pista
Hier is ie weer met zijn afgezaagd uit zijn notaboekje gescheurde blaadje. Ik ken het ondertussen al van buiten...
Je kennis is wel zeer beperkt. :rolleyes:
Hoezo afgezaagd?
Hij heeft gewoon het recht om het zo veel te herhalen als hij wilt.
er zijn ook mensen die niet dagelijks op dit forum komen.
Dat jij een forumnerd bent,kan hij niks aan doen.
abdoel6666
06-04-2003, 02:14
Je werd reeds uitgenodigd een degelijke discussie te starten...neen niet die van 1958....die hebben we al dikwijls genoeg gehad.
En als er een vraag gesteld word die beantwoord werd moet je deze lezen inplaats van het hele forum vol te kledderen met de kinderlijke en leugenachtige tekst " nananananana, pista wil niet antwoorden :rolleyes: " Dus wacht ik nog steeds op een eerlijke goede
gezonde discussie van jou, helaas ben je zo ver nog niet geraakt..
En doe geen moeite, er zijn er al meerdere die gesmeekt hebben om me te bannen, ook hier hellas, er is geen reden voor.
De moed niet opgeven, ik ben in blijde verwachting. :D
Tot je ooit eens een serieuze discussie opstart? ;)
Je begeeft je op glad ijs zionistje, je vorige ban was door adequaat optreden van mij, ik was het die je met je ''sluwe'' knip en plak werk en zeer racistische opmerkingen aan het gal hing!!!
En na je eerste reactie onder een andere naam viel je al door de man sukkel!!!
Vergeet niet dat je, je illegaal op dit forum bevind!!!
abdoel6666
06-04-2003, 14:04
Ben jij na rikkzzi met de zionbeest de volgende forumgek? :D
En jou leugens kunnen mij niet deren ventje...ben ik al gewend. ;)
Er zijn zo van die kerels die van een leugen meer of minder niet gebarsten zijn, en jij ...... hoort daar bij.
Goed geprobeerd joh.. :hoedaf:
Iemand voor leugenaar uitmaken is een tactiek van jullie zionisten om iemand de mond te snoeren.
Dat je hier bent geband vanwege zeer rasictische en beledigende opmerkingen over de Islam, dat je daarna onder een andere naam en ip-adres bent terug gekeerd is ook een feit!!!
Dat je je illegaal op dit forum bevindt is ook een feit.
Wie is hier nou de leugenaar zionistje!?
JIJ ZIONISTJE, ALLEEN IS DIT OUD NIEUWS VOOR DE MEESTE, IEDEREEN WEET INMIDDELS AL DAT JE ENKELT EN ALLEEN DE ISLAM PROBEERT ONDERUIT TE HALEN OP DIT FORUM.
Je beseft alleen niet dat miljoenen zionisten je voor zijn geweest, maar dat het ze niet gelukt is. Dit vanwege het feit dat de Islam zo sterk is en het enige echte geloof is.
En nu probeer jij d.m.v. knip en plak werk men op een verkeerd been te zetten. De enige die je hiermee een plezier doet zijn je ja knikkende schoothondjes DEFENDER, ANS3DREJ,GRENDEL.
Mensen NOGMAALS laat PISTA, zielig iemand, laat hem zijn gang gaan! Allah (swt) jejazie! ga er niet op in wat hij te vertellen heeft!
en oh jah Corrie ik begrijp wel dat jij anders over saddam denkt, maar onthou niet alle iraqeze hier in Holland spreken de waarheid, ze liegen dat ze erg onderdruk worden gezet zodat ze hier in Nederland kunnen blijven wonen ( NIET ALLEMAAL).
Maar Nogmaals het is jou eigen mening. Eigen mening mag altijd alleen oordeel niet te snel.
ma3asellama
Origineel gepost door 3rabia
Mensen NOGMAALS laat PISTA, zielig iemand, laat hem zijn gang gaan! Allah (swt) jejazie! ga er niet op in wat hij te vertellen heeft!
en oh jah Corrie ik begrijp wel dat jij anders over saddam denkt, maar onthou niet alle iraqeze hier in Holland spreken de waarheid, ze liegen dat ze erg onderdruk worden gezet zodat ze hier in Nederland kunnen blijven wonen ( NIET ALLEMAAL).
Maar Nogmaals het is jou eigen mening. Eigen mening mag altijd alleen oordeel niet te snel.
ma3asellama
De wereld op zijn kop................. :D
Jij beweert nu dat er vele Irakezen asiel hebben aangevraagd vanwege angst voor Saddam.
Sorry, je bent te laat ;)
Ik kan nu wel met een gerust hart zeggen dat een over-overgrote meerderheid van de mensen in Nederland nu ECHT WEL gelooft waarom Irakezen zijn gevlucht.
Of heb jij de afgelopen tijd in een coma gelegen ?
:zwaai:
Correctie :D :
Origineel gepost door grendel
De wereld op zijn kop................. :D
Jij beweert nu dat er vele Irakezen asiel hebben aangevraagd vanwege angst voor Saddam EN HEBBEN GELOGEN!!! :D
Sorry, je bent te laat ;)
Ik kan nu wel met een gerust hart zeggen dat een over-overgrote meerderheid van de mensen in Nederland nu ECHT WEL gelooft waarom Irakezen zijn gevlucht.
Of heb jij de afgelopen tijd in een coma gelegen ?
Origineel gepost door 3rabia
Ik heb meerdere malen jullie reacties gelezen op marokko. nl.
Ik ben het spuug zat met de uitspraken, vooral die van PISTA.
Ik vraag me af, wat weten jullie eigenlijk allemaal over Iraq?? volk of over Saddam????
Nix, WALOE, NUL punt NUL! Meer dan de media weten jullie NIX!
ik vraag me dan ook af, als je over iets nix weet, of jah een vermoeden, hoe kan je dan gelijk Oordelen dat is goed of dat is minder goed als je al die FEITEN niet weet??? :confused:
Vooral Pista die praat zomaar onzin, terwijl hij nix weet. haalt dingen uit media (nog wel westerse media) en dan ze3ma hij weet alles.
ik weet dit klinkt misschien hard wat ik zeg, maar ik voel me wel elke keer beledigd als ik hoor of lees hoe jullie over MIJN land, over MIJN volk, over MIJN achtergrond, over ONZE leider praten. Dissuceren mag en kan altijd, Maar OORDEEL niet! Allah (swt) is de enige hier onder ons die oordeelt.
ps; ik ben een iraqees meisje helaas heb ik niet in iraq gewoont, maar mijn vader en moeder wel in bagdad. ik ben er wel geweest :)
trouwens niet iedereen hoeft zich aangesproken te voelen, want dit is niet voor iedereen bedoelt. Degene weet wel wie.
Wat ik van jullie moslimse broers vraag is; Du3a'a, Du3a'a en nog maals Du3a'a voor de onschuldige moslims in iraq.
INNA LILLAAH WE INNA ILEHIE RAJI3OEN!!!
ALLAHOE AKBAR!
WIJ WETEN NIKS OVER IRAK...................................
WIJ WETEN NIKS OVER IRAK...................................
was nog niet klaar................ :D
althans, ik weet weinig over Irak.
Ik ben er (nog :) ) niet geweest.
En als het zo doorgaat blijft er weinig van over.
Irak.
Het land waar de wortels van de westerse beschaving liggen.
Dat wordt nu kapot-gebombardeerd door de hedendaagse
fakkeldragers van deze zogenaamde westerse beschaving.
Elk mens met gevoel voor geschiedenis, archeologie, oude beschavingen enz zou nu moeten huilen van verdriet door wat de bommen van onze nieuwe "Justice League" van bush en zijn clubje van de ""nieuwe wereldorde"aan het vernietigen zijn.
3rabia,
jij bent blijkbaar een fan van Saddam Hussein, want je noemt hem
"onze leider".
Grendel persoonlijk heeft echter oog in oog gestaan met gevluchte Irakezen.
en niet 1,2 of 3 maar honderden.
Deze Irakezen praten niet over Saddam in de termen van "onze leider".
Zij hebben familie en vrienden verloren en zijn zelf gemarteld door het Irakese bewind.
Dat deze oorlog NOOit onder deze omstandig heden had moeten plaatsvinden ben ik met velen eens.
Dat heeft alles te maken met de huidige machthebbers in Amerika die naar mijn mening met een verkeerde (en deels geheime) agende werken.
Elk leven wat de oorlog kost is een leven teveel en mag op het conto van Saddam's regime en Bush's stupidity geschreven worden.
Peace
Origineel gepost door Amazoulou
GRENDEL je verbaast me.
Er is blijkbaar toch nog hoop voor je .
"hoop" :confused:
Toelichting svp :D
De belachelijke en zelfs grappige uitspraken van de minister van informatie, die we vandaag zien voor de TV, zijn ook onder verantwoording van Saddam.
Terwijl de Rep. garde in onderkleren vluchten voor de Amerikanen, iets verop als waar die minister staat, verteld hij met een stalen gezicht, dat de rep. garde de invasiemacht zal verslaan, dat ze in de pan gehakt zullen worden.
Zo iemand haalt de geloofwaardigheid van de Irakezen totaal onderuit!!!!
was nog niet klaar................ :D
althans, ik weet weinig over Irak.
Ik ben er (nog :) ) niet geweest.
En als het zo doorgaat blijft er weinig van over.
Irak.
Het land waar de wortels van de westerse beschaving liggen.
Dat wordt nu kapot-gebombardeerd door de hedendaagse
fakkeldragers van deze zogenaamde westerse beschaving.
Elk mens met gevoel voor geschiedenis, archeologie, oude beschavingen enz zou nu moeten huilen van verdriet door wat de bommen van onze nieuwe "Justice League" van bush en zijn clubje van de ""nieuwe wereldorde"aan het vernietigen zijn.
3rabia,
jij bent blijkbaar een fan van Saddam Hussein, want je noemt hem
"onze leider".
Grendel persoonlijk heeft echter oog in oog gestaan met gevluchte Irakezen.
en niet 1,2 of 3 maar honderden.
Deze Irakezen praten niet over Saddam in de termen van "onze leider".
Zij hebben familie en vrienden verloren en zijn zelf gemarteld door het Irakese bewind.
Dat deze oorlog NOOit onder deze omstandig heden had moeten plaatsvinden ben ik met velen eens.
Dat heeft alles te maken met de huidige machthebbers in Amerika die naar mijn mening met een verkeerde (en deels geheime) agende werken.
Elk leven wat de oorlog kost is een leven teveel en mag op het conto van Saddam's regime en Bush's stupidity geschreven worden.
Peace
IK heb mijn mening niet geuit over saddam. Maar ik noem feiten op, dat is iets anders dan mening. Saddam is nog steeds onze iraqeze leider. Fhimt??? of het nou lang duurt of niet tot nu toe is hij gewoon ONZE leider ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.