Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Nooit gedacht dat dit mij zou overkomen,iets waar ik erg op TEGEN was overkomt mij nu

Pagina's : [1] 2 3

LZN
05-04-2003, 19:41

Salaam, Ik moet mijn verhaal echt ergens kwijt en via deze weg is het enige wat ik kon bedenken...........Vorige zomervakantie leerde ik een jongen kennen in Marokko en het was gewoon gelijk raak!!!!!!!Heb er zelf nooit in geloofd, maar het was echt LIEFDE op het EERSTE GEZICHT en WEDERLIEFDE!!! Had hem maar die ene dag gezien toen ik hem ontmoette in Marokko en daarna spraken we af in Nederland..........maandenlang gingen we dus met mekaar en natuurlijk waren er UPS en DOWNS zoals elke relatie. Mijn liefde voor hem werd alleen maar sterker en insgelijks!!!Hij vertelde me weleens dat hij echt ongelukkig was en dat hij weleens ruzie had met zijn ouders en dat ik de ENIGE was bij wie hij dan terecht kon komen voor troost. Op een dag kregen we een grote ruzie aan de telefoon en toen hing ik op...en toen gebeurde het, een paar seconden later stuurde hij een sms-je met scheldwoorden waarvan ik echt NOOIT NOOIT heb verwacht dat hij dat tegen mij zou zeggen...Op dat moment zat ik in de auto, rijdend zijn berichtje te lezen, stopte gewoon midden op de weg, iedereen bleef maar toeteren en tegen me te schreeuwen dat ik moest doorrijden, maar iets hield me tegen,dus al die mensen maar langs me rijden.........Ik zag ALLES ZWART.......ik hoopte dat het maar een droom was, even een paar seconden later werd ik wakker en reed door als een zombie naar huis...Eenmaal thuis aangekomen, ging zonder maar wat uit te trekken mijn bed in en spoelde alles terug naar ons samenzijn...En zat dus met heel veel vragen...Was dat wel ECHTE liefde???Hoe kon zo een lieve jongen, waarvan zijn woorden zo menens leken, mij zoiets aandoen????En nog veel meer vragen........ Maar dit was nog niet alles, want het ergste komt nog........Waarom waarom???????Wat heb ik in GODSNAAM gedaan, ik was alleen maar goed voor hem en wilde me leven mijn leven mijn leven delen alleen met hem!!!!!!!!Ik hield en hou nog steeds van hem dat is nog het ergste!!!! Elke dag stond ik op zijn telefoontje te wachten...1 dag voorbij 2,3.4 1 week, 2 weken en PATS BOEM, ging naar me werk en tot mijn verbazing zag ik een envelop met mijn naam er op......maar op mijn werk, werkt er nog een dame met dezelfde naam...Dus ik trok er niks van aan en dacht gewoon dat ie van haar was...Ietsje later komt er een collega van me naar boven met dat envelopje in haar hand en vertelde me dat deze kaart niet voor haar bestemd was, want ze kon niet bedenken met wie zij nou ruzie had en haar in dit kaartje om vergiffenis zou vragen...Want er stond ook geen naam van de afzender op...nou ik ging er dus vanuit dat ie wel voor mij was bestemd, een kaart met "vergeef me ........." Ik reageerde er helemaal niet op, maar was al blij dat hij spijt had.....de volgende dag stuurde hij me ook weer een paar smsjes van dat hij niet wist wat hem bezielde en dat dat berichtje toen niet menens was en dat hij zichzelf haat etc etc....Ik had zijn berichtje beantwoord, dat ik hem wel vergeven had, omdat hij toch wel echt SPECIAAL voor mij is geweest en zo een gevoel wat ik voor hem had, maak je echt niet dagelijks mee...Voor mij wat er ook zou gebeuren, hij zal altijd een mooi plekje in mijn hartje nemen. Maar ik had hem duidelijk gemaakt dat ik hem niet meer wilde zien, al deed dat zoveel pijn. Maar hij drong steeds door dat hij me wel wilde zien, want hij moest me iets vertellen, wat hij alleen maar bij mij kwijt kon en niemand anders...Na een tijdje begon ik toch nieuwsgierig te worden wat er precies eigenlijk aan de hand zou zijn...Misschien zou dat zijn gedrag toen tegenover mij verklaren.........We spraken af met de bedoeling dat hij alleen mij zijn verhaal zou vertellen en dat we dan gewoon goede vrienden zouden blijven, want ik wilde niet meer verder met hem gaan, ondanks dat ik het hem toch vergeven had...Want die pijn was gewoon verschrikkelijk!!! We spraken ergens af en ik stapte zijn auto binnen, keken mekaar even strak in de ogen aan en draaiden gelijk onze hoofd om......het was even een tijdje stil in de auto........en toen zei ik "nou vertel maar je geheimpje dan"...Hij vertelde me dat hij dat niet kon, maar uiteindelijk kwam het er toch uit...Hij bleek 3 jaar getrouwd te zijn en dat hij erg ongelukkig is, en dat het zo goed voelt als hij bij mij is etc etc...ik begon van de pijn te huilen en wist op dat moment niet wat er door mij heen ging.......hij hield me vast in zijn armen en beide lagen we in mekaars armen te huilen......en zei me "....... ik weet niet wat ik moet doen, ik haat mezelf" Ik vroeg hem of hij van zijn vrouw hield, en hij antwoorde van niet......Hij vertelde me dat hij door druk van zijn ouders en de ouders van dat meisje getrouwd is met haar...en toen zei hij...."IK HOU VAN JOU"......met tranen in zijn ogen....en zei hem dat ik ook van hem hield en hij was zo blij.... Ik zei hem dat dit de laatste keer is dat ik hem dus zie en dat ik hem heel erg ga missen, en toen vertelde hij me "WAAROM ZEG JE DAT"??? Ik zo van, ja jij bent GETROUWD, wat verwacht je van mij???Ik hou van je, maar ik zie geen andere uitweg...toen zei ik hem breng me weg, ik wil naar huis......hij bracht me dus weg, net dat ik uit de auto wilde stappen, houdt hij zo mijn arm vast en zei "SCHATJE,kan je me geen advies geven of zo, kunnen we geen contact blijven houden AUB AUB.....ik zei hem luister, ik wil jou alleen voor MIJZELF en wil jou niet delen met een andere vrouw, ik kan hier niet mee leven....hij zei laten we ons contact behouden, je weet nooit waar dit allemaal naar toe gaat....MIJN GOD, ik weet het gewoon niet meer, IK HOU VAN DIE JONGEN, maar die jongen is getrouwd.... Ik hoop dat er mensen zijn die mij goede advies kunnen geven, en AUB AUB ik meen het, hou die kinderachtige reacties gewoon bij je AUB AUB??????.

Shining_Star
05-04-2003, 19:43
tja ik vind het echt heel jammer voor je dat ie al getrouwd is maar ja ik zou zeggen volg je hart meisje

SweetRose
05-04-2003, 19:43
hmmm..moeilijke situatie...

HalfBlood
05-04-2003, 19:47
te lang om te lezen, zal wel iets boeiends zijn.. maar nu ff niet.

pietjepuk83
05-04-2003, 19:48

IK weet niet wat ik moet zeggen, behalve dat ik heel erg met je mee leef. Als hij echt niet van zijn vrouw houdt dan moet hij maar van haar scheiden. Hij is niet eerlijk geweest tegen jou en zijn vrouw, maar voor zijn vrouw vind ik het veel erger. Wat hij bij zijn vrouw heeft gedaan, kan hij later ook bij jou doen, als jullie ooit met elkaar gaan trouwen. Vergeet dat niet. Meid ik wens je heel veel sterkte!!!

Solid
05-04-2003, 19:50
Getrouwd is getrouwd, wat is je doet is gewoon vreemdgaan?! en je weet wat voor straf je staat te wachten. ik begrijp je gevoelens en zo maar je moet gewoon afstand nemen. denk goed na

mimi3000
05-04-2003, 19:54
Als hij ni van ze vrouw houdt moet hij van er scheide....:zwaai:

The_Eyes
05-04-2003, 19:54
Meid diss die gast!!!!!!!!!! meteen afmaken!!!! meteen stop zetten die relatie!!! ik bedoel ik kom net ook van een rebound ik hield ook van een meisje, maar je ik moet haar vergeten. en ja nadat ik 5 kilo kwijt ben (wil je afvallen laat m dan zeker gaan) is mijn gevoel voor haar zo goed als verdwenen.

Meryam20
05-04-2003, 19:56
Het is zeker een moeilijke situatie. Ik ken twee vriendinnen die het zelfde hebben meegemaakt. Een tyd een relatie, op een gegeven moment bleek hij getrouwd te zijn. Ja wat moet je dan!!! De ene heeft nu nog een relatie met hem ondanks dat die getrouwd. Dan is mijn opmerking hou lang hou je het vol????? :rolleyes: Iemand van wie je houdt die sávonds naar huis gaat en bij een ander in bed duikt. Samen met iemand anders aan tafel zit, met iemand anders op de bank zit terwijl jij alleen zit!!!! Me andere vriendin heeft afstand genomen. Blijkbaar gaf die jongen genoeg om haar om een scheiding aan te vragen. Ze zijn nu bij elkaar maar dat heeft veel problemen gekost!!! Maar dan denk ik zou je hem kunnen vertrouwen???? Ik denk het niet wat hij nu bij zijn vrouw heeft gedaan kan hij in de loop van de toekomst ook bij jouw doen!!! Het ergste vind ik het voor zijn vrouw die gaat er gewoon vanuit dat haar man van haar houdt. Ik vind het apart van die mannen die zo kunnen leven!!! Dat je mensen aan kan kijken en weten dat je liegt!!! Ik wens je veel succes Meryam

Meryam20
05-04-2003, 19:58
Origineel gepost door The_Eyes Meid diss die gast!!!!!!!!!! meteen afmaken!!!! meteen stop zetten die relatie!!! ik bedoel ik kom net ook van een rebound ik hield ook van een meisje, maar je ik moet haar vergeten. en ja nadat ik 5 kilo kwijt ben (wil je afvallen laat m dan zeker gaan) is mijn gevoel voor haar zo goed als verdwenen. Ben het met je eens!!! Liefdesverdriet is een hele goede manier om af te vallen!!!!!! :D

ATLANTICA
05-04-2003, 20:02
Origineel gepost door CaraBonita24 Salaam, Ik moet mijn verhaal echt ergens kwijt en via deze weg is het enige wat ik kon bedenken...........Vorige zomervakantie leerde ik een jongen kennen in Marokko en het was gewoon gelijk raak!!!!!!!Heb er zelf nooit in geloofd, maar het was echt LIEFDE op het EERSTE GEZICHT en WEDERLIEFDE!!! Had hem maar die ene dag gezien toen ik hem ontmoette in Marokko en daarna spraken we af in Nederland..........maandenlang gingen we dus met mekaar en natuurlijk waren er UPS en DOWNS zoals elke relatie. Mijn liefde voor hem werd alleen maar sterker en insgelijks!!!Hij vertelde me weleens dat hij echt ongelukkig was en dat hij weleens ruzie had met zijn ouders en dat ik de ENIGE was bij wie hij dan terecht kon komen voor troost. Op een dag kregen we een grote ruzie aan de telefoon en toen hing ik op...en toen gebeurde het, een paar seconden later stuurde hij een sms-je met scheldwoorden waarvan ik echt NOOIT NOOIT heb verwacht dat hij dat tegen mij zou zeggen...Op dat moment zat ik in de auto, rijdend zijn berichtje te lezen, stopte gewoon midden op de weg, iedereen bleef maar toeteren en tegen me te schreeuwen dat ik moest doorrijden, maar iets hield me tegen,dus al die mensen maar langs me rijden.........Ik zag ALLES ZWART.......ik hoopte dat het maar een droom was, even een paar seconden later werd ik wakker en reed door als een zombie naar huis...Eenmaal thuis aangekomen, ging zonder maar wat uit te trekken mijn bed in en spoelde alles terug naar ons samenzijn...En zat dus met heel veel vragen...Was dat wel ECHTE liefde???Hoe kon zo een lieve jongen, waarvan zijn woorden zo menens leken, mij zoiets aandoen????En nog veel meer vragen........ Maar dit was nog niet alles, want het ergste komt nog........Waarom waarom???????Wat heb ik in GODSNAAM gedaan, ik was alleen maar goed voor hem en wilde me leven mijn leven mijn leven delen alleen met hem!!!!!!!!Ik hield en hou nog steeds van hem dat is nog het ergste!!!! Elke dag stond ik op zijn telefoontje te wachten...1 dag voorbij 2,3.4 1 week, 2 weken en PATS BOEM, ging naar me werk en tot mijn verbazing zag ik een envelop met mijn naam er op......maar op mijn werk, werkt er nog een dame met dezelfde naam...Dus ik trok er niks van aan en dacht gewoon dat ie van haar was...Ietsje later komt er een collega van me naar boven met dat envelopje in haar hand en vertelde me dat deze kaart niet voor haar bestemd was, want ze kon niet bedenken met wie zij nou ruzie had en haar in dit kaartje om vergiffenis zou vragen...Want er stond ook geen naam van de afzender op...nou ik ging er dus vanuit dat ie wel voor mij was bestemd, een kaart met "vergeef me ........." Ik reageerde er helemaal niet op, maar was al blij dat hij spijt had.....de volgende dag stuurde hij me ook weer een paar smsjes van dat hij niet wist wat hem bezielde en dat dat berichtje toen niet menens was en dat hij zichzelf haat etc etc....Ik had zijn berichtje beantwoord, dat ik hem wel vergeven had, omdat hij toch wel echt SPECIAAL voor mij is geweest en zo een gevoel wat ik voor hem had, maak je echt niet dagelijks mee...Voor mij wat er ook zou gebeuren, hij zal altijd een mooi plekje in mijn hartje nemen. Maar ik had hem duidelijk gemaakt dat ik hem niet meer wilde zien, al deed dat zoveel pijn. Maar hij drong steeds door dat hij me wel wilde zien, want hij moest me iets vertellen, wat hij alleen maar bij mij kwijt kon en niemand anders...Na een tijdje begon ik toch nieuwsgierig te worden wat er precies eigenlijk aan de hand zou zijn...Misschien zou dat zijn gedrag toen tegenover mij verklaren.........We spraken af met de bedoeling dat hij alleen mij zijn verhaal zou vertellen en dat we dan gewoon goede vrienden zouden blijven, want ik wilde niet meer verder met hem gaan, ondanks dat ik het hem toch vergeven had...Want die pijn was gewoon verschrikkelijk!!! We spraken ergens af en ik stapte zijn auto binnen, keken mekaar even strak in de ogen aan en draaiden gelijk onze hoofd om......het was even een tijdje stil in de auto........en toen zei ik "nou vertel maar je geheimpje dan"...Hij vertelde me dat hij dat niet kon, maar uiteindelijk kwam het er toch uit...Hij bleek 3 jaar getrouwd te zijn en dat hij erg ongelukkig is, en dat het zo goed voelt als hij bij mij is etc etc...ik begon van de pijn te huilen en wist op dat moment niet wat er door mij heen ging.......hij hield me vast in zijn armen en beide lagen we in mekaars armen te huilen......en zei me "....... ik weet niet wat ik moet doen, ik haat mezelf" Ik vroeg hem of hij van zijn vrouw hield, en hij antwoorde van niet......Hij vertelde me dat hij door druk van zijn ouders en de ouders van dat meisje getrouwd is met haar...en toen zei hij...."IK HOU VAN JOU"......met tranen in zijn ogen....en zei hem dat ik ook van hem hield en hij was zo blij.... Ik zei hem dat dit de laatste keer is dat ik hem dus zie en dat ik hem heel erg ga missen, en toen vertelde hij me "WAAROM ZEG JE DAT"??? Ik zo van, ja jij bent GETROUWD, wat verwacht je van mij???Ik hou van je, maar ik zie geen andere uitweg...toen zei ik hem breng me weg, ik wil naar huis......hij bracht me dus weg, net dat ik uit de auto wilde stappen, houdt hij zo mijn arm vast en zei "SCHATJE,kan je me geen advies geven of zo, kunnen we geen contact blijven houden AUB AUB.....ik zei hem luister, ik wil jou alleen voor MIJZELF en wil jou niet delen met een andere vrouw, ik kan hier niet mee leven....hij zei laten we ons contact behouden, je weet nooit waar dit allemaal naar toe gaat....MIJN GOD, ik weet het gewoon niet meer, IK HOU VAN DIE JONGEN, maar die jongen is getrouwd.... Ik hoop dat er mensen zijn die mij goede advies kunnen geven, en AUB AUB ik meen het, hou die kinderachtige reacties gewoon bij je AUB AUB?????? Zo DRAAAAMAAAA is dit. Luister meid, het is jullie mikteb nie om bij elkaar te zijn. Hij is getrouwd, maar eventueel na scheiding is het voor jullie misschien weggelegd om bij elkaar te zijn. Maar dan moet je je altijd afvragen of hij je wel trouw blijft, omdat hij zn eerste vrouw en jou ook al heeft bedrogen. Wij kennen hem nie, jij bent de enige die over hem kan oordelen. Je zal voornamelijk reacties krijgen van dumpen die handel/ houden die handel, bla bla bla, maar daar kan je nix mee, omdat jij (Althans dat dacht je) hem beter kent dan ons...... Daarom denk goed na, heeeeeeel goed na en wat jou het beste lijkt voor jou en hun huwelijk...

minous21
05-04-2003, 20:03
ten eerste, je bent niet de enige die zoiets heeft meegemaakt, het overkomt meerdere....het is triest echt waar..... Ik zeg je 1 ding dump die gast..het klinkt hard, maar het leven is hard!!! Zulke gasten zijn niet te vertrouwen...als hij echt van je had gehouden had hij dat op dag 1 moeten vertellen en je niet eerst een paar maanden voor de gek moet houden.......... Veel van dat soort jongens gebruiken andere meiden en thuis hebben ze hun eigen vrouwtje zitten......... Wees sterk, denk goed na en probeer je gevoel te blokkeren! Succes, take care! Liefs Minousje

Neo
05-04-2003, 20:08
hye salaam a carabonita hey ik vindt dat je eerst ff goed moet nadenken of een toekomst ziet met hem en als je die ziet neem afstand van hem en laat hem rustig bepalen wie hij wil en of hij het wil aangaan! dush een scheiding bedoel ik maar ik geef je wel advies denk niet alleen aan jezelf maar ook aan dat meisje miskiena ik neem aan dat ze niet gescheiden wil zijn maar ook zeker niet met iemand wil leven waarvan z'n hart bij een andere persoon is! veel succes allah ie koen ma3ak insha allah xxx koe

Najib26
05-04-2003, 20:19
Daarom heeft Allah relaties voor en buiten het huwelijk verboden. Vraag Allah om vergiffenis en kap ermee. En zeg hem dat hij Allah om vergiffenis moet vragen. Hij heeft niet alleen een haramrelatie met jou, hij houdt ook zijn vrouw voor de gek.

NoreJihan
05-04-2003, 20:42

Origineel gepost door Najib26 Daarom heeft Allah relaties voor en buiten het huwelijk verboden. Vraag Allah om vergiffenis en kap ermee. En zeg hem dat hij Allah om vergiffenis moet vragen. Hij heeft niet alleen een haramrelatie met jou, hij houdt ook zijn vrouw voor de gek. helemaal mee eens ik zou hem niet eens terug nemen ook al was hij niet getrouwd Volg je verstand in dot geval en zeket niet je hart meid want hij ligt elke avond naast iemand anders op bed en misschienw ilt hij spelen ofzo maar laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat hem Nogmaals hij is getrouwd misschien wel ongelukkig maar hij moet maar kiezen of jou of haar :zwaai:

Pagina's : [1] 2 3