Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : meiden:ATTANCION!! intresse in thaiboxen met ALLEEN MEIDEN? come and check it out!

Racegek
21-09-2005, 18:26

heyy dames Al een tijdje opzoek naar thaiboxlessen met uitsluitend ALLEEN DAMES? en GEEN mannelijk publiek? staak je zoektocht, en pm me nadat je alles zorgvuldig hebt gelezen. lijkt het je niks? dan is het geen probleem en wens ik je nog heel veel sportplezier!! ziani Gym in Utrecht (plaats: Ondiep) stelt zijn sportschool elke zaterdag(middag) beschikbaar voor ALLE meiden die willen thaiboxen. uiteraard onder leiding van een VROUWELIJKE trainster en is de school alleen toegankelijk voor DAMES. Het tijdstip waarop de trainingen gegeven zullen worden is nog onbekend maar het zal in elk geval tussen 13.00 en 17.00 uur zijn. De kosten zijn HOOGSTWAARSCHIJNLIJK 20 euro. Ziani gym beschikt over de geschikte spullen, maar na een korte periode zal jullie wel worden aangeraden om je eigen spullen aan te schaffen! het is overigens handiger om eerst eens te kijken of dat de sport echt iets voor jou is en dan de spullen te kopen. Ook hebben we eraan gedacht, dat niet alle meiden evenveel vrijheid hebben in het kiezen van sporten etc. Daarom hebben wij dus besloten om moeders de eerste (2 a 3) les(sen) de gelegenheid te geven de training(en) bij te wonen, om kennis te krijgen van de sport en om zeker te weten dat het JONGENSVRIJ is. Wij zijn overigens nog niet begonnen met het les geven, wij kunnen namelijk alleen lesgeven bij VOLDOENDE aanmelding. alle dames zijn welkom er is echter wel een leeftijdsgrens en dat is 14 jaar en ouder! Ik hoop jullie hiermee voldoende te hebben ingelicht. Degene die geintresseerd is kan mij een pm sturen en dan handelen we het verder af. Graag alleen serieuze reacties, ik wens geen op en aanmerkingen over de sport, sportschool, stad, etc Take Care, Racegek

Racegek
21-09-2005, 22:43
16 keer bekeken en niemand die intresse heeft?! kan toch niet waar zijn!!

HaagseHafida
21-09-2005, 22:53
16 keer bekeken en niemand die intresse heeft?! kan toch niet waar zijn!! Wel intresse alleen helaas een beetje ver voor mij... Was namelijk al heel lang op zoek naar zoiets maar dan in Den Haag... Meestal is het namelijk soort van gemengd... 3 meisjes tussen allemaal jongens... Helaas, maar veel succes...

miss_ma3rabia_1
21-09-2005, 22:57
jah man waarom niet in denhaag dan krijg je zeker denk ik meer publiek

Racegek
21-09-2005, 23:07

echt heel erg jammer man! ik had gewild dat het in den haag kon, maar dan zit de trainster zelf weer met het vervoer etc. (ik ben namelijk niet degene die jullie traint) maar als jullie meiden kennen die intresse hebben laat het me dan asjeblieft weten! Liefs, Racegek