Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Help Alsjeblieft..

Cartier.
21-09-2005, 17:48

Salam aleykum :sjans: ik heb de laatste tijd echt erge last van puistjes in me gezicht.. en sommige mensen zeggen..ja als je ouder bent gaat het over.. maar ik wil dat het nu overgaat..ik vind het gewoon vies.. :( :traan1: weten jullie misschien iets wat echt echt helpt.. ik heb benzolperoxide al geprobeerd helpt niet bij mij.. :traan1:

DOUKALIA18
21-09-2005, 19:13
Diana35

afghangirl007
21-09-2005, 19:27
Heey daar wordt je toch heel dik van?

Cartier.
21-09-2005, 20:36
ja dat had ik eerst ook ik ben 1o kilo aangekomen daardo0r in een half jaar..dus ik ben er mee gestopt

OoCrazy_MeryoO
21-09-2005, 20:49

Meid ik neem aan dat je een vettige huid hebt dus maak je gezicht in de avond en in de ochtend goed schoon.. met zeep van dove of een andere zeep maakt nie uit maar dove is wel goed. niet teveel aan denken en helemaal niet aan zitten.. dan krijg je alleen maar meer en littekens van.. ;) xXMer ps. geen pille slikken...

layla_moegroer
21-09-2005, 20:54
Salam aleykum :sjans: ik heb de laatste tijd echt erge last van puistjes in me gezicht.. en sommige mensen zeggen..ja als je ouder bent gaat het over.. maar ik wil dat het nu overgaat..ik vind het gewoon vies.. :( :traan1: weten jullie misschien iets wat echt echt helpt.. ik heb benzolperoxide al geprobeerd helpt niet bij mij.. :traan1: neem tandpaste, doe een dikke laag op jou puist, je hele gezicht hoeft niet laat die tandpasta gewoon drogen en met lauw water je gezicht wassen puisten gaan snel weg als het droogt en door die tandpasta droogt het puistje ook snel en gaat het daarna weg :)

Tamqeyast
22-09-2005, 09:28
ik gebruik anti bitika ofso:o van de dokter helpt wel en je komt er neit van aan:D

lady_khadija
22-09-2005, 09:33
wat ook goed helpt is het volgende: je gezicht alleen met koud water wassen, al wordt het winter... en gebruik dan marokkaanse zeep... die zijn verkrijgbaar in die marokkaanse winkeltjes en misschien ook moskees... marokkaanse zeep reinigt je gezicht heel erg goed... en ga langs bij de apotheek en vraag om een cream '''benzak'' (d8 ik)... je hebt 5 en 10%... aangezien je een beginner bent neem dan 5%... en mocht het niet echt helpen neem je 10%... je moet niet teveel aanbrengen op je gezicht... klein beetje is al genoeg.. het is niet duur.... ik dacht rond de 4 euro... zo reinig ik mijn gezicht... en ik heb gemerkt dat de puistjes veeell minder zijn geworden... dat komt vooral door het koude water en marokkaanse zeep.. succes ermee... khadija

Tamqeyast
22-09-2005, 09:36
wat ook goed helpt is het volgende: je gezicht alleen met koud water wassen, al wordt het winter... en gebruik dan marokkaanse zeep... die zijn verkrijgbaar in die marokkaanse winkeltjes en misschien ook moskees... marokkaanse zeep reinigt je gezicht heel erg goed... en ga langs bij de apotheek en vraag om een cream '''benzak'' (d8 ik)... je hebt 5 en 10%... aangezien je een beginner bent neem dan 5%... en mocht het niet echt helpen neem je 10%... je moet niet teveel aanbrengen op je gezicht... klein beetje is al genoeg.. het is niet duur.... ik dacht rond de 4 euro... zo reinig ik mijn gezicht... en ik heb gemerkt dat de puistjes veeell minder zijn geworden... dat komt vooral door het koude water en marokkaanse zeep.. succes ermee... khadijajuist marokkaanse zeep gebruik ik ook je gezicht word dan wel wat droog maar het helpt echt goed :o

lady_khadija
22-09-2005, 10:10
juist marokkaanse zeep gebruik ik ook je gezicht word dan wel wat droog maar het helpt echt goed :o klopt, je huid wordt er wel droog van... maar helpt wel uitstekend... je kunt achteraf gewoon een creamtje smeren dat bij je huidtype past...