Bekijk originele versie : Najib & Julia
wat vinden jullie van die serie Najib & Julia.
Ik zelf vind het geen r.e.e.t aan, ze maken Marokkanen belachelijk.
Nou wat vinden julie?
Shining_Star
05-04-2003, 19:20
i hate that serie!! :zwaai:
HalfBlood
05-04-2003, 19:21
ik zie het als een kenmerk van Marokkanen van hoe laag ze wel niet kunnen gaan.
Ik vind de serie ook nix.
Maar wat ver8 je anders van Theo van Gogh?
gelukkig daar zijn we het dus over eens.
Wat me vooral stoort is dat ze ons neerzetten als drugsdealers en als zijnde een agressief volkje......
tamazeert
05-04-2003, 19:30
Salam, ik vind het echt schandalig hoor, ik begrijp absoluut niet de familie van najib dat ze zoiets kunnen acctepteren!
The_Eyes
05-04-2003, 19:33
:huil2:
AUB. ik hoor niks anders dan najib en julia!!!!!!!!1
hou op
ik heb nog nooit gezien. maar wat ik alleen al hoor.
BAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH!!!!
dat kijk je toch niet!!!!!!!!!
ga shame on you!!!!!!! als je dat kijkt
Origineel gepost door tamazeert
Salam, ik vind het echt schandalig hoor, ik begrijp absoluut niet de familie van najib dat ze zoiets kunnen acctepteren!
Tjah, hij moet toch ergens zijn carriere beginnen?
:haha:
tamazeert
05-04-2003, 19:41
Nou zeg! wat een carriere dan he?
Meryam20
05-04-2003, 19:44
Ik snap niet dat die Naijb zich nog voor zijn ouders druft te vertonen!!!! Er was een keer een uitzending dat hij die Julia even voor zijn moeder op haar bek pakt. En die moeder blijft lekker kijken!! ( wil niet weten wat me moeder bij me broer zou doen als hij dat zou doen!!! :D )Of die Leila (zusje van Naijb) die ff een fles wijn pakt en begint te drinken!!!! :rolleyes: Of die kleding en die reacties van die vader en moeder!!! Er klopt helemaal niks van serie. De ene keer praten ze berbers en de andere keer praten ze arabisch!!!
Ik moet iedere dinsdag aan me collega's uitleggen dat niet alle marokanen zo zijn en dat er ook genoeg nederlanders agressief zijn en dat niet alle marokaanse meisje uitgehuwelijkt worden!!!!
Origineel gepost door Meryam20
Ik snap niet dat die Naijb zich nog voor zijn ouders druft te vertonen!!!! Er was een keer een uitzending dat hij die Julia even voor zijn moeder op haar bek pakt. En die moeder blijft lekker kijken!! ( wil niet weten wat me moeder bij me broer zou doen als hij dat zou doen!!! :D )Of die Leila (zusje van Naijb) die ff een fles wijn pakt en begint te drinken!!!! :rolleyes: Of die kleding en die reacties van die vader en moeder!!! Er klopt helemaal niks van serie. De ene keer praten ze berbers en de andere keer praten ze arabisch!!!
Ik moet iedere dinsdag aan me collega's uitleggen dat niet alle marokanen zo zijn en dat er ook genoeg nederlanders agressief zijn en dat niet alle marokaanse meisje uitgehuwelijkt worden!!!!
i know what u mean.....
heb 'm nog nooit gezien :rolleyes:
Origineel gepost door angel21
heb 'm nog nooit gezien :rolleyes:
he moderator
nou je als m niet hebt gezien, heb je ook niets gemist hoor...
Meryam20
05-04-2003, 20:05
Ik heb ooit een intervieuw van die Theo van Gogh gezien( er was niks anders op tv zondag middag :rolleyes: ) en toen vroegen ze aan hem wat is de hoofdreden dat hij aan die serie is begonnen. Nou zijn antwoord was om beter de marokaanse normen en waarden te kennen.
Hoe kan nu een nederlander de normen en waarden van de marokaanse cultuur kennen en dan nog door willen geven aan de rest van de nederlandse gemeenschap!!!!!
Ik nie snap :rolleyes:
Angel21 je mist echt niks als je die serie nooit gezien hebt. En een tip kijk er ook nooit na want het is niet goed voor je hart!! :D
ATLANTICA
05-04-2003, 20:09
ff serieus toen ik hoorde van die serie dacht ik: uhhhmmmmm interesting......
1 AFLEVERING NIE EENS AGFEMAAKT, VOLOP ZAP - ACTIES (ik hou nie van die "puntje, puntje" - acties) SAFFI NOOIT MEER.
SCHANDE, 7ASHMA :jammer:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.