Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom lijkt het net alsof nlers meer tegen de oorlog zijn als wij???

Pagina's : [1] 2

LZN
05-04-2003, 18:18

IK bedoel bij die demonstraties was zeker 90 % nl en zij zijn ook meestal degene die een actie beginnen. Zag net een vrouw die spullen voor die vrouwen en kinderen verzamelen. Dat deed ze ook bij kosovo en afganistan.. Verder hebben we ook nog gretta duisenberg :goedzo: Ik wil niet zeggen dat alleen nlers wat doen maar ja je hoort toch veel meer van hun dan van ons moslims :(.

Shining_Star
05-04-2003, 18:21
er zijn ook genoeg moslims die demonstreren maar je hebt best wel gelijk :rolleyes:

BentFes
05-04-2003, 18:21
Ja je hebt gelijk. Toen ik dit las d8 ik ff na, en het klopt eigenlijk wel. Ik wil niet zeggen dat we niet aan die arme mensen denken hoor, onze harten zijn voor altijd bij ze. :(

samira_el
05-04-2003, 18:22
Origineel gepost door helleau IK bedoel bij die demonstraties was zeker 90 % nl en zij zijn ook meestal degene die een actie beginnen. Zag net een vrouw die spullen voor die vrouwen en kinderen verzamelen. Dat deed ze ook bij kosovo en afganistan.. Verder hebben we ook nog gretta duisenberg :goedzo: Ik wil niet zeggen dat alleen nlers wat doen maar ja je hoort toch veel meer van hun dan van ons moslims :( Je baseert je uitspraak op een niet kloppen argument.. Het is logisch dat het percentage NLers veel en veel hoger was dan het perectage Marokkanen.. Reken maar in verhouding..

Hamida
05-04-2003, 18:31

nou dat komt omdat nlers tegen de oorlog in het algemeen zijn ongeacht ras wij moslims geven de joden de schuld en moedigen de moslims aan dat ze oorlog moeten houden voor de moslims by the way vind ik dit BULLSHIT!! helemaal van de pot gerukt om een oorlog te beginnen het word tijd dat mensen elkaar gaan accepteren om hoe ze zijn en niet om wat ze zijn! bousa

Hamida
05-04-2003, 18:38
dat kunnen we wel doen maar daarmee is het probleem niet opgelost er komt heus wel een opvolger van hun ga je die dan ook uitroeien?? en wat doe je met saddam?? mag hij wel verder mensen terroriseren?? hij moet net zo hard weg!! bousa

Hamida
05-04-2003, 18:41
zo praat je toch hetzelfde als hun dit moet vreedzaam moeten worden opgelost dus zonder geweld en onschuldige slachtoffers bousa

Hamida
05-04-2003, 18:44
hoe wil je mensen weghalen?? dat zal nooit lukken want overal zijn opvolgers bousa

Masriya
05-04-2003, 19:58
Vooral bij die demonstratie van 15 februari, 90% tatas :schrik2:

Hamida
05-04-2003, 19:59
en dan maar hopen dat het geld ook echt terechtkomt bij de mensen die het nodig hebben en niet dat het geld op wordt gemaakt aan oorlog bousa

Pagina's : [1] 2