Bekijk originele versie : Wajoooo Ik Word Gekkkk
blauwtje2
21-09-2005, 09:48
:rolleyes: Mijn dochter wilt dat ik de hele dag bellen blaas voor haar, ik word gek, ik kan niet meer blazen ze krijgt er niet genoeg van :maf2: ze staat echt zo :banana: te wachten, de hele grond ligt vol met belletjes, en dat word natuurlijk water dan kan ik ook nog gaan dweilen, weet je ik gooi dat ding gewoon weg :D
:rolleyes: Mijn dochter wilt dat ik de hele dag bellen blaas voor haar, ik word gek, ik kan niet meer blazen ze krijgt er niet genoeg van :maf2: ze staat echt zo :banana: te wachten, de hele grond ligt vol met belletjes, en dat word natuurlijk water dan kan ik ook nog gaan dweilen, weet je ik gooi dat ding gewoon weg :D
:hihi: :haha:
saadia29
21-09-2005, 09:50
Oh..........ik haat die dingen, heb ze zondag in de prullenbak gegooid, mijn kids willen telkens bijvullen met zeep en water, wordt er helemaal tureluuuuur van :maf:
blauwtje2
21-09-2005, 10:02
aaah wat schattig,ik zie het al helemaal voor me :banana:
Maar als je er echt gek van word dan moet je het gewoon niet meer doen en een ander afleiding voor haar zoeken.Succes
Ja maar ze brengt dat flessje zelf naar me toe,dan blaas ik even voor haar, maar dat even word een half uur, zelfs nu staat dat flesje naast de pc :hihi: gewoon wggooien die handel :D
blauwtje2
21-09-2005, 10:23
nou goed dan zal ik het heel goed achter in de kast verstoppen :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.