Bekijk originele versie : "Extrememisme" onder de Marokkanen of Turken.
Wie hebben er volgens jullie een grotere haat tegen Amerika en zijn handlangers en voelen zich verbonden met de Moslims in de wereld,
de Turken of de Marokkanen..
Als je de forae een beetje doorleest is het inderdaad niet zo moeilijk te weten. Als ik door A'dam of R'dam loop is het ook snel op te merken.
Diamond_Vert
05-04-2003, 16:55
Extremisme komt van de joden en haar aanhangers en de moslims(ongeacht afkomst) voelen zich solidair tot de andere moslims ;)
Dus je pol mag je wat mij betreft helemaal veranderen :D
........Extremisme komt van de joden en haar aanhangers ......
Wie is deze mafketel??? Iemand die in ieder geval ook geloofd dat zijn ouders alleen maar de goede mensen zijn :D
Tjonge wat een naïevelingen lopen hier rond zeg, maar ja, ze zijn wel erg jong hè :rolleyes:
Diamond_Vert
05-04-2003, 17:02
Door die uitspraak van jou blijkt weer dat jij uit de mouw van sharon komt :D, en ga niet schelden vriend want ik ben je moeder niet ;)
Diamond_Vert
05-04-2003, 17:10
Origineel gepost door Yahya
Moet ik dit als een belediging opvatten ?
Waaruit concludeer jij dat ik uit de mouw van Sharon kom ?
Yahja het moet toch onderhand duidelijk zijn bij wie ik zijdehandschoentjes gebruik en bij wie niet ;) :D
.....Door die uitspraak van jou blijkt weer dat jij uit de mouw van sharon komt .......
hihihih, wat ben jij een grappig kind zeg. hihihih
shahzade
05-04-2003, 18:24
jullie he, stelletje idioten, zorgen ervoor dat ik me ga schamen voor mijn landgenoten. vooral die z.e.b.b.i.e. met z'n achterlijke hakenkruis. jullie zijn onwetend en hebben geen kennis van het ware "geloven"!
Diamond_Vert
05-04-2003, 18:26
Origineel gepost door shahzade
jullie he, stelletje idioten, zorgen ervoor dat ik me ga schamen voor mijn landgenoten. vooral die z.e.b.b.i.e. met z'n achterlijke hakenkruis. jullie zijn onwetend en hebben geen kennis van het ware "geloven"!
Woehahahaha :giechel: komt ook ineens iemand aankruipen hoor. Als je en ware gelovige was dan gebruikte je dat ene asociale woord niet. Wallah mensen worden steeds zieker op deze wereld.
shahzade
05-04-2003, 18:28
Origineel gepost door Diamond_Vert
Woehahahaha :giechel: komt ook ineens iemand aankruipen hoor. Als je en ware gelovige was dan gebruikte je dat ene asociale woord niet. Wallah mensen worden steeds zieker op deze wereld.
Ik zeg toch ook niet dat IK zo gelovig ben, maar die mensen die zeggen van wel, gedraag je dan ook zo!!!
shahzade
05-04-2003, 18:30
Maar ik lach alleen maar om brugwippers zoals jullie, de meesten zijn amper 16 jaar oud en denken hier van alles te kunnen zeggen waar ze nog geen eens kennis van hebben!
Diamond_Vert
05-04-2003, 18:31
Ja ok maar wil jij door scheldpartijen serieus genomen worden?, de jongen met die hakenkruis kan ook weer de bal terug spelen door te zeggen dat jij je naar je leeftijd moet gedragen, 23 jaar en blijven haken bij de puber jaren.
shahzade
05-04-2003, 18:35
Ja ok maar wil jij door scheldpartijen serieus genomen worden?, de jongen met die hakenkruis kan ook weer de bal terug spelen door te zeggen dat jij je naar je leeftijd moet gedragen, 23 jaar en blijven haken bij de puber jaren.
Jongen je moest eens weten hoe kwaad ik om racisme kan worden! Wat boeit mij nou of iemand moslim, joods of hindoe is? We zijn allemaal MENSEN, dus dat wil niet zeggen dat alleen MOSLIMS perfect zijn.
Diamond_Vert
05-04-2003, 18:38
Origineel gepost door shahzade
Jongen je moest eens weten hoe kwaad ik om racisme kan worden! Wat boeit mij nou of iemand moslim, joods of hindoe is? We zijn allemaal MENSEN, dus dat wil niet zeggen dat alleen MOSLIMS perfect zijn.
Kijk deze reactie is een stuk volwasser en bij woede moet je altijd diep in-en uitademen voordat je iets zegt. We zijn er uit, prettige dag verder.
shahzade
05-04-2003, 18:49
Kijk deze reactie is een stuk volwasser en bij woede moet je altijd diep in-en uitademen voordat je iets zegt. We zijn er uit, prettige dag verder.
Kom jij me even ademhalings-lessen geven dan? Ik krijg het benauwd van al dat racisme hier! :giechel:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.