LZN
05-04-2003, 16:16
Eerste AANVAL!! Ik ben een marokaan geen pyromaan ook geen kleptomaan. Ik geloof in Allah en in zijn helige boek de Koran. Ik ben een Islamiet jij bent hier een vieze ongelovige neger oftwel een parasiet die we moeten killen, bestrijden en helemaal zwart grillen. Tring....Tring......Tring ik hoor de bel je staat nu voor de poorten van de Hel. Ga naar binnen swa..... weetje wie daar binnen op je wacht....de duivel die het doet met jouw hoerige ma. Ik zie de verbazing en de woede in je ogen branden je gaat helemaal kapot je staat versteld van mijn techniek en tactiek. Bij deze snoer ik eens en vooral tijd mond. Je kleurt nu al een beetje geel.....jeetje je wordt toch niet doodziek. Als je ziek bent geef ik je een banaan maar steek hem wel in je ****, dat vind je wel fijn maar tegelijkertijd schreeuw je en crepeer je van de pijn, het bloed komt uit je oren en uit je mond. Het is bizar en te gek.Ik ga je nu met deze woorden terug betalen hoe jij mij net voor schut hebt gezet, maar jij bent nu degen die vist achter het net. Je vraagt je af wanneer eindelijk deze pijnbank overgaat, ik zal je gerust stellen ik ben degene die daar overgaat en zal bepalen tot wanneer en tot hoe laat. Ik zal je verbaal martelen als een Israelische jood waar jouw laatste bladzijde uit dit boek eindigt bij de dood. Je zult dood bloeden als een dode hond en janken als een baby, je zult wensen dat je nu hier niet voor me staat maar roepen naar je onbekende dady die nooit hebt gekend, vandaar die vraag die wie je nu eindelijk bent. Ik zal je wel vertellen wie je bent: Je bent een vieze boekoe zonder werk en zonder doekoe een mislukkeling in je vaderland en in Nederland. Weetje wat ze met jouw soortgenoten moeten doen??? Jullie grote tong vast spijkeren aan een boom en kogel jagen door jouw vol gerookte wiet-long. Kijk je ogen man ze staan helemaal op tilt komt dat door die jonko of komt dat door mijn tekst die je elke keer door slikt. Je begon zo goed met dissen maar jouw lage denkniveau gleed langzaam weg, het restant wat ervan over is zal ik er over heen pissen en vervloek je bij deze handeling die ik voor jou verricht tot eeuwige pech. Samir Meld je reactie naar samirslife@hotmail.com of plaats hem hier! Dit is een tekst voor 16 jaar en ouder i.v.m grove taalgebruik en racistische uitlatingen. Men moet zich bij deze tekst zich niet aangesproken voelen bij het lezen van de tekst. Bij genoeg respons ga ik misschien meer teksten plaatsen!!.