Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Glanzend haar!

Pagina's : [1] 2

mnljunk
20-09-2005, 20:34

HEey, Alle tips hierso om glanzend haar te krijgen;) :zwaai:

mnljunk
20-09-2005, 20:45
:goedzo: Bedankt voor je tip ,meid!

wortelsapje
20-09-2005, 20:56
Ik gebruik Brilliant Brunette shampoo en conditioner van John Frieda. Je haar wordt zacht en je krijgt er een mooie glans van. Na het wassen, maar ook gewoon als het droog is, gebruik ik Repair en Shine van Farouk. Het is een soort olie-achtige serum. Het ruikt echt heerlijk en je haar gaat super mooi glanzen. Vroeger had ik altijd dof, beschadigd en droog haar, maar nu is het super mooi. Voor het wassen doe ik een maskertje van amla hair oil. Daar schijnt je haar ook van te glanzen en het bevordert je haargroei. Ik heb nu echt mooie, lange glanzende krullen door deze producten. Succes!

mnljunk
20-09-2005, 21:01
Waar kun je die halen en hoeveel was het?

wortelsapje
20-09-2005, 21:10

Brilliant Brunette producten kun je bij elke drogist halen (DA, kruidvat, etos) Het is wel prijzig. 8 euro voor de shampoo en 8 euro voor de conditioner. Maar je, het gaat wel lang mee en je hebt er wel wat aan! Je hebt deze producten voor verschillende bruine haarkleuren. Ik gebruik de shampoo voor haar van chocolade tot expresso bruin! Amla daarentegen is erg goedkoop. Je kunt het bij de toko halen. Het is maar een paar euro en het gaat heel lang mee. Repair & Shine va Farouk koop ik bij de kapper. Je kunt het volgens mij niet in de winkel krijgen. Een flesje kost ongeveer 17 euro. Duur, maar echt de moeite waard! Farouk producten zijn erg goed!

beautyrozes
20-09-2005, 21:56
glansspray van yves rocher

mnljunk
21-09-2005, 10:09
[QUOTE= Amla daarentegen is erg goedkoop. Je kunt het bij de toko halen. Het is maar een paar euro en het gaat heel lang mee. Waar ligt Toko?? :rolleyes:

sanae_mae
21-09-2005, 11:01
Brilliant Brunette producten kun je bij elke drogist halen (DA, kruidvat, etos) Het is wel prijzig. 8 euro voor de shampoo en 8 euro voor de conditioner. Maar je, het gaat wel lang mee en je hebt er wel wat aan! Je hebt deze producten voor verschillende bruine haarkleuren. Ik gebruik de shampoo voor haar van chocolade tot expresso bruin! Amla daarentegen is erg goedkoop. Je kunt het bij de toko halen. Het is maar een paar euro en het gaat heel lang mee. Repair & Shine va Farouk koop ik bij de kapper. Je kunt het volgens mij niet in de winkel krijgen. Een flesje kost ongeveer 17 euro. Duur, maar echt de moeite waard! Farouk producten zijn erg goed! ik gebruikte het ook en je wil niet weten hoe erg mijn haar werd alle krullen waren eruit en het was net plastic mijn haar hoeveel troep ik er ook maar in gooide het was niet om aan te zien terwijl ik normaal zoveel complimenten krijg over mijn haar, dus heb ik ze een boze brief gestuurd en heb ik een andere shampoo van hen gekregen van een ander lijn anti-frizz die is wel oke maar noooit meer brillant brunette voor mij :jammer:

sanae_mae
21-09-2005, 11:02
[QUOTE= Amla daarentegen is erg goedkoop. Je kunt het bij de toko halen. Het is maar een paar euro en het gaat heel lang mee. Waar ligt Toko?? :rolleyes: dat stinkt!!! gatver!

sahabi
21-09-2005, 11:57
Ouazannia

Old_Oem_Ishaaq
21-09-2005, 12:32
Amla daarentegen is erg goedkoop. Je kunt het bij de toko halen. Het is maar een paar euro en het gaat heel lang mee. Amla stinkt inderdaad en ik kreeg er echt haaruitval van. Dus ik raad het dan ook niemand aan : S

naoual1985
21-09-2005, 13:21
Chi gebruiken je kan het kopen bij cosmo kapper en het kost ongeveer 19.99.!! Het is echt een aanrader!!

mnljunk
21-09-2005, 14:24
Up:banana:

lina19
25-09-2005, 20:14
baby olie schijnt ook goed voor je haar te zijn , het is van natuurlijke producten gemaakt.

Old_Oem_Ishaaq
25-09-2005, 20:18

baby olie schijnt ook goed voor je haar te zijn , het is van natuurlijke producten gemaakt. Ja, maar het maakt je haar zo vettig. Het is er dan ongewassen uit (althans bij mij)

Pagina's : [1] 2