Bekijk originele versie : Agadir
Souhela_2005
20-09-2005, 18:34
Dames, wie van jullie is ooit naar Agadir en Marrakech geweest?
We zijn van plan om in December een weekje te gaan.
Welke plekken raden jullie me aan, en welke hotels?
Dus meiden, kom op met jullie hulp :D
chemicha
20-09-2005, 19:24
ik kom uit agadir - wat wil je precies weten?
Hotels raad ik je aan om niet zo dichtbij de strand 1 te nemen maar meer in de stad zelf bij de strand zijn namelijk toeristen prijzen verder ben je goedkoper uit als je een vakantiehuisje huurt of appartementje
Dames, wie van jullie is ooit naar Agadir en Marrakech geweest?
We zijn van plan om in December een weekje te gaan.
Welke plekken raden jullie me aan, en welke hotels?
Dus meiden, kom op met jullie hulp :D
he sheraton hotel zeer mooi en luxe
k woon zelf in agadir en marakech we gaan daar suikefeest vieen inshalah in marakech dus ik wacht op jou keuze en tips
en ga je maar een week is dat niet vrij kort ? we gaan inhalah 2 weken
Souhela_2005
20-09-2005, 22:16
Weet je ook wat de prijzen zijn van de hotels.
Ik dacht hier alleen ticket boeken, en daar opzoek gaan naar een hotel.
Ik wil wel 2 weken, alleen heb ik geen vak. dagen meer.
Maar kennen jullie ook mooie, leuke plekken, waar ik zeker heen moet?
chemicha
21-09-2005, 09:47
inderdaad alleen ticket boeken en daar pas kijken naar iets leuks anders wordt je vierkant opgelicht hier in NL.
Plekken genoeg! Je hebt agadir oefela of te wel agadir boven dat is boven op een berg en daar zijn leuke dingen zoals een kamelentocht etc.
verder kan je daar veel dingen doen zoals met man lief romantisch eten en genieten en ja het nachtleven is ook leuk alles is open en overal gezelligheid je zult merken dat agadir dan pas begint met leven verder is agadir maar zo'n maximaal 150 kilometer van marakech en daar kan je weer naar jem3a elfna en dat spreekt voorzich en andere mooie tuinen bezoeken die je daar weer hebt zeker de moeite waard je hebt daar een botanische tuin van twee mode ontwerpers ben die naam kwijt maar echt je weet niet wat je ziet echt zoveel verschillende planten en bomen echt een kunstwaar opzich
Plus dit is GRATIS te bezoeken en je weet wij marokkanen zijn dol op gratis!
Souhela_2005
21-09-2005, 12:35
Bedankt dames, ik kan niet wachten...
Oegt_ellen, ik heb die site bekeken, en het ziet er harstikke mooi uit.
Weet je ook wat de prijzen zijn? Als het niet zo duur is, dan ga ik zeker voor zo'n marok. gasten huis.
Shnieula
21-09-2005, 12:39
Ik zal je zo wat info geven...
chemicha
21-09-2005, 13:07
ja zo heet die tuin le jardin de la majorelle echt een prachtige tuin!
noenoes33
21-09-2005, 13:49
waar zit die touroperator meditera? Lijkt me wel leuk om in z''on riad te overnachten.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.