Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Islam mobieltje.!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

Modesty
20-09-2005, 09:57

'Mobiele telefoon voor moslims' Uitgegeven: 8 september 2005 08:43 AMSTERDAM - Nederlandse moslims kunnen vanaf volgende week een geheel op de islam gerichte mobiele telefoon aanschaffen. Het zogeheten 'islamobieltje ' roept op tot gebed, geeft de richting van Mekka aan en bevat de complete tekst van de koran. Dat schrijft dagblad Trouw donderdag. De telefoon is geïntroduceerd in het Midden-Oosten en Maleisië en is daar volgens de fabrikant een succes. Het model dat volgende week te koop is, is al enigszins verouderd en daarom vooral geschikt voor de eerste en tweede generatie moslims. Dat zegt Peter Suyk, de directeur van het Amsterdamse telecombedrijf Elbara, aanbieder van de telefoon in Nederland. Het ontbreken van bijvoorbeeld een camera en mp3-speler maakt het apparaat minder interessant voor jonge moslims. Elbara wil daarom binnenkort een modernere versie op de markt brengen. Theoloog Mohammed Ajouaou verwacht dat de telefoon een succes wordt. "Doordat het mobieltje Gods woord bevat, zal het beschouwd worden als een gezegend apparaat dat kracht geeft." ...Graag zou k reacties en meningen willen vragen over dit islam mobieltje ..ben zeer benieuwd... ;)

soussia1981
20-09-2005, 11:33
ik ben er wel benieuwd naar dat mobieltje.... En hoeveel mensen het zal trekken.

Niais
20-09-2005, 11:44
Is dat wel zo kosjer? Een uitvinding van de ongelovige kafir om je pols? :/

Qutylaa
20-09-2005, 11:50
ik ben er wel benieuwd naar dat mobieltje.... En hoeveel mensen het zal trekken. Ik ben alleen benieuwd naar de procucer van dat mobieltje.

Biatch.
20-09-2005, 11:54

ik las 't vanmorgen in de krant en er stond 'n punt in. wat als je de gebedstijd dus ''Allah oe akbar'' op 't toilet te horen krijgt. dat is toch haram.

Biatch.
20-09-2005, 11:55
weten jullie al wat de prijs is? die zou vandaag bekend worden gemaakt door belcompany.

Biatch.
20-09-2005, 12:00
Neem jij je tel de wc in dan :confused: ik ni maar mannen vaak wel omdat die in hun broekzak zit en vergeten wordt eruit te halen.

Qutylaa
20-09-2005, 12:05
ik las 't vanmorgen in de krant en er stond 'n punt in. wat als je de gebedstijd dus ''Allah oe akbar'' op 't toilet te horen krijgt. dat is toch haram. Dat jij je afvraagt wat haram is terwijl je zo'n ondertekening neer zet.

Biatch.
20-09-2005, 12:11
Dat jij je afvraagt wat haram is terwijl je zo'n ondertekening neer zet. dat heeft niks met deze topic te maken :lekkerpuh

Modesty
20-09-2005, 12:28
Persoonlijk mijn mening vind ik het zeer handig voor mensen met een druk leven het geeft de tijden aan en er zit daarop ok een kompas die de richting aan geeft waar je naar toe moet bidden,..is toch mooi bedacht maar ik vraag me ook af of het niet haram is?

Biatch.
20-09-2005, 12:46
heb dan ook 't lef om je naam bij je rooie punt te zetten :moe:

Qutylaa
20-09-2005, 13:55
dat heeft niks met deze topic te maken :lekkerpuh Wel met wat haram is en wat niet en wat jij als ondertekening neerzet is haram en dat weet jij dondersgoed of zal ik een stijve lul als ondertekening neer zetten hmm? als het toch allemaal niks uit maakt

xxNassiraxx
20-09-2005, 14:23
Dat jij je afvraagt wat haram is terwijl je zo'n ondertekening neer zet. :confused: Dat vroeg ik me ook af...vooral dit plaatje Op de berg staat: Allah Al-Watan, Al-Malik.....en onderaan de berg liggen vieze wijfen half naakt te zonnen.....gátver!!!! Geen respect, niks!!!!! http://img378.imageshack.us/img378/7284/agadir344ou.jpg

Biatch.
20-09-2005, 14:25
:confused: Dat vroeg ik me ook af...vooral dit plaatje Op de berg staat: Allah Al-Watan, Al-Malik.....en onderaan de berg liggen vieze wijfen half naakt te zonnen.....gátver!!!! Geen respect, niks!!!!! http://img378.imageshack.us/img378/7284/agadir344ou.jpg je bent 'n beetje laat :lol:

xxNassiraxx
20-09-2005, 14:26

je bent 'n beetje laat :lol: :moe: verklaar je nader

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7