Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zo zien ..

Pagina's : [1] 2

Yassir23
05-04-2003, 06:22

...Iraakse kinderen eruit na bomberdementen met bommen die verarmd uranium bevatten..... http://www.endthewar.org/mohad3.jpg http://www.endthewar.org/varad.jpg http://www.endthewar.org/mohad2.jpg http://www.endthewar.org/madad.jpg

Classy.Lady
05-04-2003, 06:25
Soubhana'allah...Echt er joh... Maar Allah swt is groot en hen beloning komt ze gauw tegemoet!

bint_duh_bledie
05-04-2003, 11:19
meskenien waarom laat je mij dit zien nou is mijn hele dag verpest meskenien ik moet nu huilen echt zielig waarom die lieve kleine babys

female17
05-04-2003, 11:24
wallah die joden zijn nu echt te ver gegaan kijk dan wat ze die babytjes aan doen ow mijn god dit is echt niet normaal meer allah is de grootste en de machtigste die zorgt strax wel voor hun

masrawy
05-04-2003, 11:43

:verdrietig: dit krijgen we nooit te zien hier op tv.. alleen van die "onschuldige" joden :kwaad:

an3sdej
05-04-2003, 16:33
Dit zijn zo te zien geen slachtoffertjes na een bombardement, dit zijn kinderen die gewoon ziek zijn, de eerste heeft een hydrocephalus. De andere lijken uitgedroogd, maar geen zware verwondingen.

Diamond_Vert
05-04-2003, 16:45
Het zal me niets verbazen als dit SLACHToffertjes zijn van deze nieuwe oorlog, vergeet niet dat veel vrouwen door angst te vroegtijdig miskraampjus op de wereld hebben gebracht. Of de foto's direct of indirect met deze oorlog te maken heeft doet niets af van het onrecht. Vrouwen die in verwachting zijn hebben 2 klappen te verduren, angst om zelf slachtoffer te worden en angst voor een leventje in haar buik, ja idd 2 levens, en als dat kind geboren is, gezond en wel dan heeft deze niet eens de tijd om zich normaal te ontwikkelen en hij of zij hoort bommen vallen van z'n of haar zogenaamde bevrijder. Het is te gek voor woorden wat er nu allemaal plaats vind en ik blijf herhalen ''O die geloven in de boek en overleveringen maar hier niets mee doen, keer aub terug naar de islam!!!''.

masrawy
05-04-2003, 16:47
Origineel gepost door Yahya Volgens mij gebruikt Amerika geen chemische en nucleaire wapens tegen Irak, dan had de minister van Informatie van Irak dat wel al gezegd want alles wat tegen de Amerikanen gebruikt kan worden wordt snel de media in gegooid, en dat doen de Amerikanen ook. uuhhmm.. dat stond zelf in `n nederlandse krant dat ze `t gebruiken.. wapens met verarmd uranium en weet ik veel wat nog meer.. dus ze gebruiken `t wel :rolleyes:

masrawy
05-04-2003, 16:52
Origineel gepost door Yahya Ook in deze oorlog ? ja.. ze zaten wel met `t is verarmd uranium enzo.. maar het effect is gewoon even erg..

masrawy
05-04-2003, 17:43
omdat `t amerika is he.. iedereen moet achter hun aanrennen zodat amerika achter ze blijft staan :rolleyes:

Yassir23
06-04-2003, 01:36
Origineel gepost door Yahya Sorry dat ik het zeg, maar hoe weet je dat het Iraakse kinderen zijn en hoe weet je dat dit door een aanval van Amerikanen is gebeurd? Volgens mij gebruikt Amerika geen chemische en nucleaire wapens tegen Irak, dan had de minister van Informatie van Irak dat wel al gezegd want alles wat tegen de Amerikanen gebruikt kan worden wordt snel de media in gegooid, en dat doen de Amerikanen ook. Volgens mij zijn dit Koerdische of Sjiietische slachtoffers van een aantal jaren geleden. Het kan natuurlijk wel waar zijn, maar ik geloof niet alles gelijk, zo simplistisch ben ik niet. Wie weet zijn het kinderen die zijn geboren na de Tsjernobyl-ramp. Denk kritisch voordat je gaat beschuldigen. :jammer: dit zijn kinderen die geboren zijn na de eerste golfoorlog.... als je wat oplettend was geweest weet je immers dat Amerikaanse en Joodse bommen verarmd uranium bevatten( meer over die stof mag je zelf opzoeken) !! is bewezen...!! ten tweede of het nou Irakezen, koerden of sjieeten zijn ...... het zijn mensen en kinderen die getroffen zijn door die klote Amerikaanse bommen... mag ik niet kritische denken na een onrechtvaardige oorlog...!!! Whake up Lady !!! shame on you... if you are a muslim!!!

Pagina's : [1] 2