Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Geboortekaartjes!!!

dariffa
19-09-2005, 16:06

salaam alikoem, wie weet misschien waar ik mooie geboortekaartjes het liefst met een soerah erop kan krijgen?? het is namelijk voor mn schoonzus die in oktober moet bevallen :hihi: alvast bedankt :goedzo:

OemAbdoellah
19-09-2005, 16:09
In belgie heb je goedkope en mooie.. Weet niet of je bekend bent in Belgie? Maar in Hasselt, En omgeving heb je goedkope drukkerijen.. die kaartjes verkopen en drukken.

dariffa
19-09-2005, 16:20
In belgie heb je goedkope en mooie.. Weet niet of je bekend bent in Belgie? Maar in Hasselt, En omgeving heb je goedkope drukkerijen.. die kaartjes verkopen en drukken. nee ben daar niet bekent helaas. maar in ieder geval bedankt voor je reactie :goedzo: dzjazakAllah!

sihamkleuter
19-09-2005, 16:21
ik ben boos en beledigd :kwaad:

OemAbdoellah
19-09-2005, 16:33

ik ben boos en beledigd :kwaad: en waarom ben je boos en beledigd

sihamkleuter
19-09-2005, 16:42
zij is het nichtje van mijn man, en ze weet dat mijn man heel goed is in dat grafische gebeuren, dus ze hoeft het alleen maar te vragen. maar ja dat doet ze niet :ego: dus dariffa :lekkerpuh

dariffa
19-09-2005, 23:35
zij is het nichtje van mijn man, en ze weet dat mijn man heel goed is in dat grafische gebeuren, dus ze hoeft het alleen maar te vragen. maar ja dat doet ze niet :ego: dus dariffa :lekkerpuh serieus kan hij dat!!!! wallah ik wist het niet :( ahahahaha niet meteen beledigd zijn schatjeeeee :D ik ga meteen tegen die bolle zeggen dat je man dat kan!! je hoort nog van ons :ego:

beautyrozes
19-09-2005, 23:37
Ik heb zelf geboortekaartjes gemaakt :D Is harstikke leuk om ze zelf te maken.

sihamkleuter
20-09-2005, 09:38
serieus kan hij dat!!!! wallah ik wist het niet :( ahahahaha niet meteen beledigd zijn schatjeeeee :D ik ga meteen tegen die bolle zeggen dat je man dat kan!! je hoort nog van ons :ego: hahahaha begin maar alvast te sparen :hihi: moe het een rose kaart zijn of een blauwe :o (wil er subtiel achterkomen of het een meisje of jongen wordt :D )

dariffa
20-09-2005, 19:10
hahahaha begin maar alvast te sparen :hihi: moe het een rose kaart zijn of een blauwe :o (wil er subtiel achterkomen of het een meisje of jongen wordt :D ) nou ik ga er niks voor betalen, ik ben toch zn lievelingsnichtje :hihi: :ego: ahahaha heeeeeel subtiel :moe: