Bekijk originele versie : blair which project wilieeeeeeeeee
wie heeft er de blair which gezien willieeeeeeeeeeeeee verschriukkelijk eng :giechel:
ik zit hier
nog steeds te trillen op mijn stoel brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
OuJdIa_L
05-04-2003, 00:26
Ik vond hem saai eerlijk gezegd...
hij was te eng voor woorden allah fed
ik kijk al een halfjaar geen tv.maar ik heb hem al een paar keer gezien :wow: deel 1 is mooier dan deel 2
Classy.Lady
05-04-2003, 06:32
Jah ok stupid...
Maar k weet nog steeds niet waar die film precies overgaat..
Iets met horror?Een bos?vermissing?
Zoiets?Anders kan iemand het ff uitleggen?
GangstaLovin
05-04-2003, 17:27
Saaie film...
ik heb ff gekeken, maar stelde weining voor, er is meer nodig om mijn angst op te wekken.
karima001
05-04-2003, 19:39
WATTTTTTTTTTT
hij stelde niets voor???????????????
meid ik scheet in mijn broek vooral op het einde in dat huis toen die jongen met haar rug naar haar toe stond en toen opeens ook zij viel.
maar een vraagje is het nou waargebeurd of niet, ik zeg van niet maaar mijn zus van wel dus kan iemand mij helpen
HoceimaChick
05-04-2003, 19:42
Ik weet het ook neit ik hoorde ook dat het waargebeurd is......
Maar die film was echt strak man wejowwwwwwwww...... weet je wat echt scary was ..... toen ze in die tent zaten en ze hoorde opeens kinderen en toen opeens zat er zo'n deuk in de tent wejowwwww...... die kinderen ofzo zaten aan die tent.......... ik was BANGGGGGGG. Dat deed echt man........
-xxx-
Dat was een van de saaiste films die ik ook gezien heb. Iedereen had me het aangeraden dus ik kijken... ik viel bijna in slaap, niets engs aan hoor.
karima001
05-04-2003, 19:47
ja dat was ook eng en ook toen ze de volgende dag wakker werden en toen stokken voor hun tent zagen liggen en dat bloed enzo wat er in zat, wat was dat eigenlijk??
lovely_mariam
06-04-2003, 15:07
een woord voor die film...saai, als jullie dat al vet vinden dat weet ik het ook niet meer man ..weet je wat wel wat enger is ? huur op DVD the gift , halloween rasolution(die is wat minder) en long time dead, zelf vond ik the gift echt gruwelijk
Het is wel een waargebeurd verhaal...ze hebben die camera in dat huis gevonden, en die meisje en die jongens hebben ze nooit meer terug gevonden..
GangstaLovin
06-04-2003, 16:18
Het is nep!! Het zijn gewoon acteurs hoor ...ze waren gewoon bij de mtv movie awards uitreiking. Hahahhaa ..oud nieuws hoor.
SoulDiva
06-04-2003, 19:18
ik heb gehoord dat het waargebeurd is,het stond eens in een tijdschrift??maar wie weet dat alleen Allah.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.