Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie Gaat Er A.s. Zondag 6 April Naar....

Pagina's : [1] 2

LZN
04-04-2003, 23:26

HEY DAMES, IK VROEG ME AF WIE VAN JULLIE A.S. ZONDAG 6 APRIL NAAR DE MODESHOW GAAN VAN NEJMA? IK GA NAMELIJK EN VROEG ME AF WIE NOG MEER VAN DE FORUM..............IK KAN HAAST NIET WACHTEN MAN..LIJKT ME LEUKKKKKK...........HET IS WEL 15 EURO, MAAR GEEF NIET!!!! 1 KEERTJE KAN GEEN KWAAD........ :rolleyes: WIE WEET ZIE IK JULLIE, TERWIJL WE ELKAAR NIET KENNEN.........TOT ZONDAGGGGG :zwaai: PS: SORRY JONGENS DIT IS ALLEEN VOOR DAMES BESTEMD.......

Asri
04-04-2003, 23:41
ik zal bij de ingang effe de potentiele doelgroep bekijken :stout: -Y-

Lady_Cazawia
04-04-2003, 23:51
Origineel gepost door Asri ik zal bij de ingang effe de potentiele doelgroep bekijken :stout: -Y- Mezjen Ma 7sjemtiesh....:D

Asri
04-04-2003, 23:57
Origineel gepost door Lady Cazawia Mezjen Ma 7sjemtiesh....:D Ik hoef die modellen binnen niet te zien..die zijn meestal al voorzien :p -Y-

Asri
04-04-2003, 23:58

Origineel gepost door Yousra24 KIJKEN WAAR JIJ STAAT....YOUNES..... Ik sta bij de deur met mijn digi-cam :stout: :hihi: -Y- How did you know my name?

Asri
05-04-2003, 00:12
Origineel gepost door Yousra24 ik ga wel voor je poseren oke.......?????? Okey...als je maar geen geld voor vraagt vind ik alles best :D *flits*flits* -Y-

Miss_Banana
05-04-2003, 00:17
Origineel gepost door Asri Ik hoef die modellen binnen niet te zien..die zijn meestal al voorzien :p -Y- Ik ken er 2 die niet zijn voorzien...

Asri
05-04-2003, 00:20
Origineel gepost door Yousra24 BEN NIET ZO LAAG OM TE BEDELEN VOOR GELD........ That's my wife :Iluvu: :hihi: -Y-

SweetRose
05-04-2003, 00:22
nope ga ni...

Asri
05-04-2003, 00:23
Origineel gepost door Miss_Banana Ik ken er 2 die niet zijn voorzien... Eeuhh... Ik zei ook meestal. Maarre ik heb mn model al gevonden :Iluvu: -Y- Casawiazina is zeker van de partij of niet? :D

Miss_Banana
05-04-2003, 00:27
Origineel gepost door Asri Eeuhh... Ik zei ook meestal. Maarre ik heb mn model al gevonden :Iluvu: -Y- Casawiazina is zeker van de partij of niet? :D Klopt, die gaat de modeshow lopen. Samen met nog een paar andere meiden en een zeker banaantje. :D

Asri
05-04-2003, 00:30
Origineel gepost door Miss_Banana Klopt, die gaat de modeshow lopen. Samen met nog een paar andere meiden en een zeker banaantje. :D hahaha...vandaar je plosteling terugkeer hier op MarokkoNL...Ze3ma reclame maken yek :hihi: Maarre goed...Ik zal wel alles missen binnen :( Je mag ook niet foto's nemen he -Y-

Miss_Banana
05-04-2003, 00:33
Origineel gepost door Asri hahaha...vandaar je plosteling terugkeer hier op MarokkoNL...Ze3ma reclame maken yek :hihi: Maarre goed...Ik zal wel alles missen binnen :( Je mag ook niet foto's nemen he -Y- Plotselinge terugkeer? Haha, dat is niet vanwege die modeshow. Ik denk dat anderen al genoeg reclame hebben gemaakt, daar hebben ze mij niet voor nodig. Ben met een vriend van me aan het MSNen die voor stage in Aruba zit en daar is het 6 uurtjes vroeger, vandaar dat ik nu ook ff op marokko.nl ben geland. :D En je mag binnen idd geen foto's maken.

Asri
05-04-2003, 00:46
Origineel gepost door Miss_Banana Plotselinge terugkeer? Haha, dat is niet vanwege die modeshow. Ik denk dat anderen al genoeg reclame hebben gemaakt, daar hebben ze mij niet voor nodig. Ben met een vriend van me aan het MSNen die voor stage in Aruba zit en daar is het 6 uurtjes vroeger, vandaar dat ik nu ook ff op marokko.nl ben geland. :D En je mag binnen idd geen foto's maken. DemN! Stage in Aruba? :schok: Wat moet ie daar onderzoeken? Palmbomen of klimaat ofsjo :D -Y-

ilhame
05-04-2003, 01:06

ik ben net meegevraagd maar k zit nog te denken of ik moet gaan....

Pagina's : [1] 2