Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zo brutaal!

nouria_24
19-09-2005, 11:58

Krijgen jullie ook wel eens een pm waar je niet op zit te wachten? Dit ontving ik zojuist van "bodyguard", ik heb uiteraard geen idee wie het is, en waarom juist ik deze pm kreeg, zijn er meer dames die dat wel eens gehad hebben?? Ik heb hem een boze pm terug gestuurd dat ik het erg onbeschoft vind en dat ik hier absoluut niet op zit te wachten! :kwaad: :kwaad: Als die slimmerd ook maar even naar mijn ondertekening had gekeken... :moe: Hello daar,Hoe gaat ie ? alles goed? ik ga niet omheen draaien, Ik ben straight to the point dus.. ik heb je profiel gelezen het klonk goed.. en daarom heb ik een voorstel voor je...wil je die horen?

nouria_24
19-09-2005, 12:19
dat is zn loser,die pmt iedereen volgens mij.Ik heb heb wel een pm terug gestuurd met mijn voorstel :hihi: hihi, ben benieuwd naar die van jou... Of is ie niet voor herhaling vatbaar?! :hihi:

HaagseHafida
19-09-2005, 12:20
Krijgen jullie ook wel eens een pm waar je niet op zit te wachten? Dit ontving ik zojuist van "bodyguard", ik heb uiteraard geen idee wie het is, en waarom juist ik deze pm kreeg, zijn er meer dames die dat wel eens gehad hebben?? Ik heb hem een boze pm terug gestuurd dat ik het erg onbeschoft vind en dat ik hier absoluut niet op zit te wachten! :kwaad: :kwaad: Als die slimmerd ook maar even naar mijn ondertekening had gekeken... :moe: Hello daar,Hoe gaat ie ? alles goed? ik ga niet omheen draaien, Ik ben straight to the point dus.. ik heb je profiel gelezen het klonk goed.. en daarom heb ik een voorstel voor je...wil je die horen? Hij duikt eens in de zoveel tijd op onder verschillende nicks want heb precies de zelfde pm's gehad....Hij was mij geloof ik vergeten van het lijstje te halen want hij heeft me meerdere malen gepm't met dezelfde voorstel onder verschillende nicks...

nouria_24
19-09-2005, 12:26
Hij duikt eens in de zoveel tijd op onder verschillende nicks want heb precies de zelfde pm's gehad....Hij was mij geloof ik vergeten van het lijstje te halen want hij heeft me meerdere malen gepm't met dezelfde voorstel onder verschillende nicks... hahaha dus hij is nog dom ook....

Safah83
19-09-2005, 12:29

Gewoon geen aandacht besteden aan zulke pm's....

bentbladi
19-09-2005, 12:33
Krijgen jullie ook wel eens een pm waar je niet op zit te wachten? Dit ontving ik zojuist van "bodyguard", ik heb uiteraard geen idee wie het is, en waarom juist ik deze pm kreeg, zijn er meer dames die dat wel eens gehad hebben?? Ik heb hem een boze pm terug gestuurd dat ik het erg onbeschoft vind en dat ik hier absoluut niet op zit te wachten! :kwaad: :kwaad: Als die slimmerd ook maar even naar mijn ondertekening had gekeken... :moe: Hello daar,Hoe gaat ie ? alles goed? ik ga niet omheen draaien, Ik ben straight to the point dus.. ik heb je profiel gelezen het klonk goed.. en daarom heb ik een voorstel voor je...wil je die horen? Precies dezelfde verhaal die ik ook kreeg toen ik pas lid was. Ik heb gewoon terug gemaild dat ik niks van die lul wil horen. Volgens mij is het gewoon een eikel die niks te doen heeft.

nouria_24
19-09-2005, 12:37
ik had terug gepmt: JOngen voordat jij je voorstel doet hier heb je de mijne: Oprotten :hihi: Ooh dan ben je dus best netjes gebleven! ;)

achermijnpc
19-09-2005, 12:40
ik had ook eens zo iemand die me stuurd "ik wil met je trouwen" of "ik mis je" of "ik hou van je" in het begin reageerde ik met laat me met rust dan antwoord hij weer met ik hou van je en die blabla, dus heb op een gegeven moment niet meer gereageerd en het is opgehouden :moe: mensen zijn ziek

samira_tarifsht
19-09-2005, 12:47
kreeg afgelopen vrijdag ook zo een pm van ene tetaouanilo :nerd: . dit stuurde die: hoi hoi, ik zit op me werk en heb totaal geen zin in papierwerk op dit moment. Dus hoop niet dat je het erg vind een pm ontvangen te hebben Heb je misschien ook zin om te kletsen? Nou, ik hoor het wel van je. Groetjes moi Maar ik heb er verder ook niet op gereageerd en genegeerd :( , lijkt mij de beste optie.

Classy_Saloua
19-09-2005, 12:55
Ik heb nog nooit een pm''tje gehad. Hoog tijd om mijn profiel wat bij te werken :hihi:

nouria_24
19-09-2005, 13:02
Ik heb nog nooit een pm''tje gehad. Hoog tijd om mijn profiel wat bij te werken :hihi: hahahahha :hihi:

laila00
19-09-2005, 13:17
Krijgen jullie ook wel eens een pm waar je niet op zit te wachten? Dit ontving ik zojuist van "bodyguard", ik heb uiteraard geen idee wie het is, en waarom juist ik deze pm kreeg, zijn er meer dames die dat wel eens gehad hebben?? Ik heb hem een boze pm terug gestuurd dat ik het erg onbeschoft vind en dat ik hier absoluut niet op zit te wachten! :kwaad: :kwaad: Als die slimmerd ook maar even naar mijn ondertekening had gekeken... :moe: Hello daar,Hoe gaat ie ? alles goed? ik ga niet omheen draaien, Ik ben straight to the point dus.. ik heb je profiel gelezen het klonk goed.. en daarom heb ik een voorstel voor je...wil je die horen? heb pecies dezelfde gehad. wel al een tijd geleden, gewoon negeren houd het vanzelf op

Classy_Saloua
19-09-2005, 13:19
Wat doe ik verkeerd :hihi:

tatouania_025
19-09-2005, 13:24
Krijgen jullie ook wel eens een pm waar je niet op zit te wachten? Dit ontving ik zojuist van "bodyguard", ik heb uiteraard geen idee wie het is, en waarom juist ik deze pm kreeg, zijn er meer dames die dat wel eens gehad hebben?? Ik heb hem een boze pm terug gestuurd dat ik het erg onbeschoft vind en dat ik hier absoluut niet op zit te wachten! :kwaad: :kwaad: Als die slimmerd ook maar even naar mijn ondertekening had gekeken... :moe: Hello daar,Hoe gaat ie ? alles goed? ik ga niet omheen draaien, Ik ben straight to the point dus.. ik heb je profiel gelezen het klonk goed.. en daarom heb ik een voorstel voor je...wil je die horen? Haha zo´n pm heb ik ook gekregen maar hij had zijn msn erbij gezet en dat ik maar twee uur de kans had om met hem te praten ik heb hem gezegd dat mijn man wel even met hem wil praten.