mocrogirllie680
18-09-2005, 19:42
hi ik ben hanane ik ben 18 jaar vorige week kwam me nichje bij mij logeren ze bleef bij me 1 dag slapen.Volgende dag zei ze tegen mij ik ga naar huis Ik zei waarom blijf je niet nog een keer slapen .Toen zei ze nee ik wil graag naar huis toen zei ze volgendekeer blijf ik bij 1 week slapen Even latter zei ik inshalah. Ik zei tegen haar als je thuis moet je mij bellen toen zei ze tegen mij oke is goed.Ze ging naar de bushalte even latter kwamen kwam een auto langs.Mercedes er zaten ogeveer 2 of 3 mannen in die auto ze pakte mijn nichje en legde haar in die auto.Ze schreewde heel hard.Niemand hard haar gehoord :traan1: .Toen deden ze plakband in haar mond en gingen weg.1 dag latter kreeg ik een brief ik wist niet van wie.Toen las ik de brief.Ik zei he hoe komt deze brief in mijn brievenbus.Op die brief stond ik eis van jou €25.000 Toen dacht ik na toen zei ik o ja die ontvoerders.Even latter begon ik te huilen.De ouders van me nichje kwam .Toen zeiden ze tegen mij het is jou schuld jij moest haar naar de bushalte brengen.Ik begon te huilen.Na 8 dagen kwam ze terug naar haar ouders.Mijn neef belde me op en zei je nichtje is vrijgelaten.Even latter trok ik mijn kleren aan.En toen ging naar me nichje .Ik belde aan .Mijn tante maakte open.Ze zei tegen mij WAT DOE JIJ HIER.Ik zei ik kom.voor.Ze zei tegen mij je mag niet meer met mijn dochter omgaan .Toen zei ik waarom.Wij zijn famillie van elkaar.Ze zei vanaf vandaag zijn we geen famillie van elkaar.Ik zei tegen haar waarom.Ze zei tegen mij het is jou schuld dat ze ontvoerd is.Ik werd heeel erg BOOS :kwaad: .En liep weg naar huis en begon te huilen.Na drie maanden kwam samira me op zoeken en haar moeder zei tegen haar waar ga je heeeeen .Samira zei ik ga naar hanane.Haar moeder zei NEEE je mag niet haar gaan.SAMIRA ging wegrennen.Toen belde ze aan .ZE begon te huilen en ik ook omdat ik haar misde en zei mij.Toen kwam haar moeder heel boos naar me toe.ZE belde heeeeeel veel keertje.Ze kwam gewoon binnen stormen en pakte haar dochter.Ze zei je gaat NU met mij naar huis ze zei nee ik blijf hier .Haar moeder pakte haar en sloeg haar .Samira begon te huilen.Ik trok haar moeder.Ik zei tegen mij tante ga nu uit mijn huis.Toen zei ze je heb bij mij dochter shor gedaan.Toen werd ik bOOs en gaf haar een HARDE klap en liep weg naar huis.