Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Saddam loopt op straat....

Pagina's : [1] 2

T-ManiaC
04-04-2003, 19:43

Mensen kijk cnn, of arabische kanaal.... saddam loopt met zijn volk op straat in Irak... :eek:

moiself
04-04-2003, 19:46
hahaha had je gedroomt zal wel weer een van zn vele kloons zijn het zalme niet verbazen als die man al lang onder het zand lag en dat die gare zonen van hem de schein op houden !!!! ;)

Generaal_Kadafi
04-04-2003, 19:49
waznt me

cheima
04-04-2003, 19:49
Deelt hij handtekeningen uit :rolleyes:

moiself
04-04-2003, 19:50

Origineel gepost door Generaal_Kadafi waznt me hahahhahah;)

T-ManiaC
04-04-2003, 19:54
Wollah ik meen t mensen kijk voor jezelf dan tazzzz jullie missen echt wat

T-ManiaC
04-04-2003, 19:57
Origineel gepost door moiself hahaha had je gedroomt zal wel weer een van zn vele kloons zijn het zalme niet verbazen als die man al lang onder het zand lag en dat die gare zonen van hem de schein op houden !!!! ;) :jammer: Wat praat je zonder iets gezien te hebben... ga dan kijken met jullie grote mond.... Dan zie je dat ik gelijk heb.... :nerd:

moiself
04-04-2003, 20:01
Origineel gepost door TouriaTetouania :jammer: Wat praat je zonder iets gezien te hebben... ga dan kijken met jullie grote mond.... Dan zie je dat ik gelijk heb.... :nerd: halllllllllllloooooooo k ben aan het kijken tenminste was k heb m wel gezien zat ie allemaalhandjes teschudde en die mensen allemaal blablabla voor saddam.... maar hij heeft iets van 7 dubbelgangers en dan neit dat je dnek pruikkie opmaar echt letterlijk sprekend plastiq you know!!

Doumo3_el_3aiN
04-04-2003, 20:02
Hahaha vasT één van zn dubbelgangerS.. :haha: (zoals die Amerikanen zeGGe :kwaad: )

T-ManiaC
04-04-2003, 20:15
Domme mensen ... :jammer: Het is gewoon SADDAM zelf.... dat jullie in die k.ut Amerikanen geloven... tazzzzzzzzz :nerd:

Doumo3_el_3aiN
04-04-2003, 20:21
Origineel gepost door TouriaTetouania Domme mensen ... :jammer: Het is gewoon SADDAM zelf.... dat jullie in die k.ut Amerikanen geloven... tazzzzzzzzz :nerd: Moi Pas :jammer: :zwaai:

Shining_Star
04-04-2003, 20:25
ja heb t ook gezien en hij tilt dan ook een klein kind op......

T-ManiaC
04-04-2003, 20:32
Origineel gepost door real_jeblia ja heb t ook gezien en hij tilt dan ook een klein kind op...... Juistem... heb je ook gezien toen hij snikie naar de lucht keek.... :hihi: ff checken of er geen militairen zijn... :D

toety
04-04-2003, 20:36
ja ik heb het gezien je ziet echt hoe de volk blij is met hem als hij een echte terrorist als de amerikanen beweren waarom heeft hij niet in 12 jaar een land aangevallen en de mensen die zeggen dat saddam slecht is is gewoon een leugen wat denken jullie nou de journalist geeft hem geld om die woorden te zeggen[ze hebben ze heel vaak gepakt de journalisten] ik ken mensen van irak die beweren dat ze heeeeeeeeeeel gelukkig woonden en dat ze geen problemen hadden met saddam maar ja als de amerikanen iets willen dan hebben ze een smoes van mensen onderdrukker die saddam of een ander land amerika moet eerst hun eigen problemen op lossen ze bv armoede werkeloosheid crimes enz. maar ja het gaat echt alleen om olie en de macht ze hebben echt geen gevoel voor de mensheid tfoe alaihoem als hun maar rijk zijn wat er met de andere gebeurt schijt voor hun

Doumo3_el_3aiN
04-04-2003, 20:37

ze3maa volgenS die Amerikanen was hij al dood.. :wat?!: :boos:

Pagina's : [1] 2