Bekijk originele versie : Ringen aan of uit?
houden jullie(meisjes) jullie ringen aan als jullei woedoe doen???
oh ja...een vraagje voor iedereen...Mijn leerkracht van islam zegt dat je Bismillah zeggen voor woedoe niet noodzakelijk is...maar ergens op internet heb ik gelezen dat je woedoe niet aanvaardt wordt als je geen Bismillah zegt.....wat is het nu?
Ik zou het erg op prijs stellen moesten jullie je gedachten hierover zeggen...en me ermee helpen
Ma3asalaam
De ringen moeten uit tijdens de woedoe!!!
dat weetk wel maar de tweede vraag kan k neit beantwoorden maar je kan beter het zekere van het onzekere nemen en k bedoel zoveel moete is het niet togg ?? ;)
Dus die moeten uit......maar ik heb daar nooit iets van gelezen
k wel het boekej ligt boven die smsjes waren leuk trouwens hahaha marokko.nl viel atomatic out!! ;)
maar de ringen moeten uit omdat er anders geen water tussen komt en dan blijven je handen dus onrijn
ja volgens mij moeten je ringen af
enne wat maakt het eigenlijk uit of je het moet zeggen of niet, het is zo gezegd in 1 seconde is niet zo moeilijk toch :)
Het is niet moeilijk ik weet het....maar is het nu soena of fard???
Ghatar_tangawia
04-04-2003, 19:57
Volgens mij hoeven de ringen niet noodzakelijk af mits ze niet te strak zitten zodat er toch nog wat water tussen komt....snap je?
Maar ik weet niets zeker.. :rolleyes:
Jah...ik snap je tangawia ;)
Origineel gepost door Liloesh
houden jullie(meisjes) jullie ringen aan als jullei woedoe doen???
oh ja...een vraagje voor iedereen...Mijn leerkracht van islam zegt dat je Bismillah zeggen voor woedoe niet noodzakelijk is...maar ergens op internet heb ik gelezen dat je woedoe niet aanvaardt wordt als je geen Bismillah zegt.....wat is het nu?
Ik zou het erg op prijs stellen moesten jullie je gedachten hierover zeggen...en me ermee helpen
Ma3asalaam
Als ik woedoe doe doe ik al mijn ringen enSjo uit.
En ik zeg ook altijd Bismillah, want dat had ik ergens gelezen(ik weet niet meer waar)
Ja ik ook...dat het niet eens aanvaard wordt...maar mijn leerkracht zegt van niet...dan brengt hij toch verkeerde info over niet?
by the way..how's life nadia?? :D
Ja ik ook...dat het niet eens aanvaard wordt...maar mijn leerkracht zegt van niet...dan brengt hij toch verkeerde info over niet?
by the way..how's life nadia?? :D
Goed hoor :D :goedzo::blauwkus: en hoe gaat het met jou ;)
Shining_Star
04-04-2003, 20:12
aan als ik begin met me handen te reinigen dan haal ik ze er een beetje van af snappie?
Origineel gepost door sweet_nadia
Goed hoor :D :goedzo::blauwkus: en hoe gaat het met jou ;)
wel ik zou zeggen check out my topic----> zomaar in mijn gezicht...van vorige week....en dat zal wel genoeg zeggen
wel ik zou zeggen check out my topic----> zomaar in mijn gezicht...van vorige week....en dat zal wel genoeg zeggen
okeej effe zoeken ;)
Dat bedoelde ik ook angel....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.