Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ' Vrouwen Kunnen Niet Parkeren '

Pagina's : [1] 2 3 4

Naughty
18-09-2005, 12:10

Vrouwen kunnen niet parkeren. Dat is geen vooroordeel, maar een wetenschappelijk onderbouwd feit. Vrouwen hebben een gebrek aan testosteron, waardoor ze minder ruimtelijk inzicht hebben. Duitse wetenschappers van de universiteit van Giessen hebben de hormoonhuishouding en het ruimtelijk inzicht van een groep mensen bestudeerd. Ook werd gekeken naar het verschil in lengte tussen de wijsvinger en de ringvinger. Dit zou afhankelijk zijn van de hoeveelheid testosteron die in het lichaam zit. Bij vrouwen zijn deze vingers vaak ongeveer even lang, terwijl bij mannen de ringvinger vaak langer is. Hoe meer verschil er tussen de lengte van de vingers zit en hoe meer testosteron er in het lichaam zit, hoe beter het ruimtelijke en rekenvaardige inzicht. Vrouwen scoren hierbij aanmerkelijk lager dan mannen. Volgens de experts komt dat omdat vrouwen al in de baarmoeder te weinig in aanraking komen met testosteron. In theorie kunnen mannen dus beter autorijden dan vrouwen, maar in de praktijk komt daar weinig van terecht. Mannen maken de meeste brokken per afgelegde kilometer. Dit komt vooral doordat mannen vaker de maximumsnelheid overtreden of onder invloed van alcohol rijden. Bovendien rijden vrouwen meestal binnen de bebouwde kom, waardoor de ongevallen minder erg zijn. Bron (http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=GBBHVVLA) Vrouwenhaters die Duitsers :boos:

Einherjer
18-09-2005, 12:12
hahaha..Ik wist het..ik weet het al een tijdje.Eindelijk bewezen!..haha Triomf triomf..tralalalalalala.( ben in *LOL* mode):hihi: :banana: :banana:

lerkhi
18-09-2005, 12:17
hahaha..Ik wist het..ik weet het al een tijdje.Eindelijk bewezen!..haha Triomf triomf..tralalalalalala.( ben in *LOL* mode):hihi: :banana: :banana: hoezo triomf, volgens mij staat er namelijk ook dat mannen in theorie beter kunnen rijden en dat het er in praktijk wat minder aan toe gaat, meer ongelukken. het bewijst maar weer wie er verstandiger is als er meer mannen met alcohol op achter het stuur zitten dan vrouwen. ;)

Einherjer
18-09-2005, 12:20
hoezo triomf, volgens mij staat er namelijk ook dat mannen in theorie beter kunnen rijden en dat het er in praktijk wat minder aan toe gaat, meer ongelukken. het bewijst maar weer wie er verstandiger is als er meer mannen met alcohol op achter het stuur zitten dan vrouwen. ;) Laat me nou even!!..Ben in een LOL bui.:D

lerkhi
18-09-2005, 12:43

hahahaha, van mij mag je ik weet dat het anders is

Naughty
18-09-2005, 12:49
Zatlappen die gasten :D

Einherjer
18-09-2005, 12:53
Zatlappen die gasten :D Ik v'daag niet.Moet straks nog weg op de Motor (naar de kroeg) hehe.:hihi:

lerkhi
18-09-2005, 12:56
ik zou zeggen wees er trots op, het bewijs liegt niet

DjFrodo
18-09-2005, 12:59
... Mannen maken de meeste brokken per afgelegde kilometer... Mannen rijden in het algemeen nu eenmaal meer kilometers, is dus een open deur intrappen ... Dit komt vooral doordat mannen vaker de maximumsnelheid overtreden Nogal logisch, als er weer zo'n boodschappen autotootje 80 voor je rijd op de snelweg ... of onder invloed van alcohol rijden. 1 oplossing, zero tollerance, rijbewijs afpakken, auto verbeurd verklaren en fikse boete toe ... Bovendien rijden vrouwen meestal binnen de bebouwde kom, waardoor de ongevallen minder erg zijn.[/B] Vandaar al die 30km zones nu ... dat komt door die vrouwen (die gewoon niet harden dan 30 kunnen gaan om nog enigzins veilig te rijden :rolleyes:

LesDennis
18-09-2005, 13:02
http://www.telesubjective.org/nonsense/roadsigns/parking/bigimages/parking_womans_3free.jpg http://www.thefunnypage.com/parking/parking.jpg :D

abdelkader
18-09-2005, 13:48
Ik v'daag niet.Moet straks nog weg op de Motor (naar de kroeg) hehe.:hihi: Ah......aap uit de mouw. vrouwen laten jou niet door he. gewoon in de rij staan ....bij de file.

Einherjer
18-09-2005, 13:51
Ah......aap uit de mouw. vrouwen laten jou niet door he. gewoon in de rij staan ....bij de file. Hmzz..je heb me door. :D

rja
18-09-2005, 14:00
[B]Vrouwen kunnen niet parkeren. Ja, dat ik weet ik, een paar keer een deuk gehad in m'n auto toen die geparkeerd stond voor de supermarkt, een keer hadden we bijna de dader, een vrouw in een grote Volvo stationcar, ze hadden alleen het nummerbord niet goed opgeschreven :(

.gEwE.
18-09-2005, 14:45
Leuke topic, mijn vrouw had niet eens een rijbewijs, maar ja over dat parkeren dat zou inderdaad kunnen kloppen!

Naughty
18-09-2005, 14:48

Een vrouw die haar auto wou parkeren deukte eens in tegen een vriend zn wagen. Zou het toch kloppen? :( Ja, dat ik weet ik, een paar keer een deuk gehad in m'n auto toen die geparkeerd stond voor de supermarkt, een keer hadden we bijna de dader, een vrouw in een grote Volvo stationcar, ze hadden alleen het nummerbord niet goed opgeschreven :(

Pagina's : [1] 2 3 4