Bekijk originele versie : psychologische test
Heeft ooit iemand zo'n test gedaan hier?
Ikke wel.........vandaag...... :(
Soms had ik het gevoel dat ik daar DE psycholoog was en niet zij.....
Want kunnen die lui ouwehoeren zeg.......ben helemaal kapot vandaag :(
Ik praat weleens met een psyscholoog en vind ik het echt een opluchting. De eerste keren was het wel vresleijk, ik werkte echt tegen maar nu gaat het prima
_h4T3d_sE7eN
04-04-2003, 18:53
Marokkanen met issues ... een nieuw gat in de markt :rolleyes:
Origineel gepost door _h4T3d_sE7eN
Marokkanen met issues ... een nieuw gat in de markt :rolleyes:
everybody has isseus
Origineel gepost door flour
Ik praat weleens met een psyscholoog en vind ik het echt een opluchting. De eerste keren was het wel vresleijk, ik werkte echt tegen maar nu gaat het prima
Als het je helpt Flour, waarom niet ....gewoon doen meid!!
was vandaag voor mij de eerste keer dat ik de hele dag aan testen werd onderworpen met psychologen..... en vond het eerlijk gezegd erg vermoeid....persoonlijk intervieuw vond ik nog het leukst....het was dat het moest...moest namelijk voor mijn toekomstige werkgever.... :(
Origineel gepost door flour
everybody has isseus
is wel zo.....
Origineel gepost door Missy20
is wel zo.....
studeer je psychologie? :)
Origineel gepost door Chaimaa
studeer je psychologie? :)
Nee, gewoon economie, maar ik solliciteerde naar een baan en moest daarvoor eerst een spychologische test doen.....niet zo leuk dus Chaimaa...ze knijpen je daar echt uit...... :(
Origineel gepost door Missy20
Nee, gewoon economie, maar ik solliciteerde naar een baan en moest daarvoor eerst een spychologische test doen.....niet zo leuk dus Chaimaa...ze knijpen je daar echt uit...... :(
ahzo :) ..wilie moet je tegenwoordig testen doen voor een baan :wow: t word steeds gekker :maf2:..maar je bent wel een slimme meid dus t komt goed ;) :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.