Bekijk originele versie : Speciaal voor Abdoel666
Najaf ontvangt Yankees met gejuich
Van onze buitenlandredactie
AMSTERDAM - Wat verwacht u van de Amerikanen?, vroeg de verslaggever van de New York Times aan een Iraakse man terwijl de 101ste Airborne-divisie de stad Najaf binnentrok. 'Democratie, whisky en seks', antwoordde de man. Om hem heen ging gejuich op.
Wat de VS brengen? 'Democratie, whisky en seks'
'Americans. Good. Good.'
'Saddam Hussein. Bad. Bad. Very bad.'
---------
Eat your heart out, Appie.
Ach, wat kan jou het schelen..........westerse media toch :D
:zwaai:
abdoel6666
04-04-2003, 18:38
Het is nog altijd abdoel6666, de lomperikken die niet kunnen lezen neem ik het niet kwalijk.
Aan alles komt een eind, aan deze op machtbewuste kindermoordenaars dus ook.
Origineel gepost door abdoel6666
Het is nog altijd abdoel6666, de lomperikken die niet kunnen lezen neem ik het niet kwalijk.
Aan alles komt een eind, aan deze op machtbewuste kindermoordenaars dus ook.
Is dat alles :confused:
Wordt je moe, heb je je bordje Brinta (of was het elbisar) niet opgegeten vanochtend :D
Moet je niet lekker tekeer gaan tegen de westerse media bla bla.
Valt me tegen van je , hoor.
Volgende keer beter, oke.
abdoel6666
04-04-2003, 18:49
Origineel gepost door grendel
Is dat alles :confused:
Wordt je moe, heb je je bordje Brinta (of was het elbisar) niet opgegeten vanochtend :D
Moet je niet lekker tekeer gaan tegen de westerse media bla bla.
Valt me tegen van je , hoor.
Volgende keer beter, oke.
Weet je wat pas gaaf is van de westerse media, als er wordt bericht over de holocaust. Of als ik zie hoe een bom explosie in palestina aan tientalle zionisten het leven heeft gekost. Gewoon gaaf om de lichaamsdelen te zien die overal liggen verspreid. :zwaai:
goede reaktie Abdoel http://spinelli.1hebergeur.com/pics/smileys/chiote.gif http://home.planet.nl/~lucke022/smiley_367.gif
Origineel gepost door abdoel6666
Weet je wat pas gaaf is van de westerse media, als er wordt bericht over de holocaust. Of als ik zie hoe een bom explosie in palestina aan tientalle zionisten het leven heeft gekost. Gewoon gaaf om de lichaamsdelen te zien die overal liggen verspreid. :zwaai:
Weet je was pas gaaf is van de Joodse media, als er wordt bericht
over de Intifadah. Of als ik zie hoe een bomexplosie in Palestina aan tientallen Palestijnen het leven heeft gekost. Gewoon gaaf om de
lichaamsdelen te zien die overal liggen verspreid.
-----------
Met gasten zoals jij.................
is de wereld al verloren.
:(
Origineel gepost door pista
Merkwaardig, abdoel666 gaat wel in op een 6je, vertelt daarna hoe graag hij uiteengereten lichamen ziet van andere mensen...maar gaat zoals gewoonlijk niet in op het onderwerp zelf...http://home.planet.nl/~lucke022/smiley_367.gif
Ja, dat is vreemd.
Ik had me al voorbereid op de gewoonlijke replieken:..Jood dit
Zionist dat..........maar helemaal niks :D
Gaat het wel goed met, Appie ?
Ole_Guapa
04-04-2003, 22:51
Origineel gepost door Amazoulou
GRENDEL slaat de spijker op zijn kop . Het is inderdaad waar wat die man zei tegen de journalist .
Overal waar Amerikaanse troepen komen (kijk naar de Balkan) schieten de bordelen als paddestoelen uit de grond .
Een stelletje pooiers juicht , logisch het zullen drukke dagen worden voor hun (laatste jaren ondergedoken) 'werkneemsters'.
Een mooi voorbeeld van de democratie die spoedig van Irak een modelstaat zal maken .
Heb je lang moeten zoeken om zulk een kranteknipsel te vinden GRENDEL ? Of heeft meneer Pista meegeholpen ?
Je bent in de war met Saoudies en Kuwaities.
Overal waar DIE komen schieten de bordelen als paddestoelen
uit de grond.
......Een mooi voorbeeld van de democratie die spoedig van Irak een modelstaat zal maken .
Heb je lang moeten zoeken om zulk een kranteknipsel te vinden GRENDEL .....
Amazoeloe,
Laat me nu eens weten welke democratie, of welk democratisch land JIJ als voorbeeld hebt, als je het over een goede democratie hebt!!
Je geeft nooit antwoord op vragen, waar of wat is voor jou het democratische paradijs op deze wereld, waar jij nou graag zou willen leven, of deel van uit zou willen maken.
Origineel gepost door Ole_Guapa
Je bent in de war met Saoudies en Kuwaities.
Overal waar DIE komen schieten de bordelen als paddestoelen
uit de grond.
Bingo :D
Onze grote vriend is zeker vergeten van wie al die jachten in Marbella
zijn en hoeveel peseta's een of ander varken uit Saoedie-arabie een paar jaar geleden daar heeft gespendeerd.
NewMessage
04-04-2003, 23:08
Origineel gepost door Amazoulou
GRENDEL slaat de spijker op zijn kop . Het is inderdaad waar wat die man zei tegen de journalist .
Overal waar Amerikaanse troepen komen (kijk naar de Balkan) schieten de bordelen als paddestoelen uit de grond .
Een stelletje pooiers juicht , logisch het zullen drukke dagen worden voor hun (laatste jaren ondergedoken) 'werkneemsters'.
Als de keuze is tussen 1) bordelen als paddestoelen (en tegelijkertijd vrijheid van meningsuiting, vrijheid van pers, stemrecht, geen angst voor het remine etc..
en 2) geen bordelen als paddestoelen (en tegelijkertijd geen vrijheid van meningsuiting, geen vrijheid van pers, geen echt stemrecht, angst voor het regime)
dan kies ik voor de paddestoelen :D
Amazoeloe
Het politieke fata-morgana wat jij voor ogen hebt bestaat niet, en al helemaal niet in een islamitische heilstaat.
Ik heb je al vele keren gevraagd om eens aan te geven, wat jij als een, in jouw ogen, politiek goed systeem ervaart. Je hebt steeds kritiek op Nederland, het westen, de oliesjeikhs, maar wat je wel wilt, en in welk land je wel zou willen wonen zeg je niet.
Welk land is NIET hypocriet dan? Is er een islamitisch/Arabisch land dat niet hypocriet is?
Waar jij ook zult wonen, je zult je nergens gelukkig voelen, daar je ontevreden met jezelf bent, en ontevreden IN jezelf. Jij kunt niet anders dan overal op schelden, dat is onvolwassen, als je er niets voor in de plaats kunt zetten, met eigen inzet.
Ja hoor AMA, ik ben oppervlakkig geïnformeerd. Ga gerust je gang, en probeer maar eens iemand te worden. Sterkte met je zoektocht, welterusten.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.