Bekijk originele versie : hoofdoekjes :D
MoCrOcHiCa
04-04-2003, 17:54
Waar o waar kun je leuke hoofddoekjes in nederland halen dus kom niet met bruxel enzo aanzetten want dat is way to far :D
anyway ben mijn hoofddoekjes zat, wil een niewe stylo :D
maar hier in breda kun je nergens hoofddoeken halen man shiiiiit rotte stad...
dus meiden vertel waar kan ik mooie hoofddoeken krijgen en sjaaltjes, en ne pas beverwijk want dat ik al :D
Ehm...
Ik houd het altijd simpel, één kleur, dus die zijn niet zo moeilijk te vinden...
Wat voor wil jij dan?
in de stad bij ons( amsterdam) heb je een leuke sjaaltjes/hoofdoekjes winkel.. het is in de kalverstraat.....
of is dat ook te ver :D :D
Ik vind helemaal hier niets...:(
Doumo3_el_3aiN
04-04-2003, 19:30
Ik heb gehoord dat je op de HaagSe markT leuke sjaalTjes kunT kopen.. alleen ben er zelf noG nooiT geweesT!!! :rolleyes: en verder kan ik zelf haasT ook geen mooie sjlaaTjes vinden :traan1:
:zwaai: :zwaai:
En waarom moeten je T's zo grooT??? :D
Doumo3_el_3aiN
04-04-2003, 19:58
is een gewoonTe geworden.. :o
:hihi:
:zwaai:
Masriya21
04-04-2003, 20:06
Origineel gepost door MoCrOcHiCa
Waar o waar kun je leuke hoofddoekjes in nederland halen dus kom niet met bruxel enzo aanzetten want dat is way to far :D
anyway ben mijn hoofddoekjes zat, wil een niewe stylo :D
maar hier in breda kun je nergens hoofddoeken halen man shiiiiit rotte stad...
dus meiden vertel waar kan ik mooie hoofddoeken krijgen en sjaaltjes, en ne pas beverwijk want dat ik al :D
UHHHHHHHHH :confused: Bij de vele markten in Amsteram kun je ze denk ik wel kopen :D
Origineel gepost door Masriya21
UHHHHHHHHH :confused: Bij de vele markten in Amsteram kun je ze denk ik wel kopen :D
:goedzo:
Uitgeblust
04-04-2003, 20:46
V&D ......... Bijenkorf .......... Markt
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.