Bekijk originele versie : Ken jij een trendy naam voor een nagelstudio!!!
tashelhietje
17-09-2005, 22:24
ken jij een trendy naam voor een nagelstudio!!!
--------------------------------------------------------------------------------
Een trendy naam voor mijn nagelstudio die ik binnekort gaat openen!!!
ik ga binnekort een nagelstudio openen maar heb nog geen naam voor mijn zaak!!! :(
Ik heb nog 14 dagen en dan moet ik er een hebben :maf2: ...kunnen jullie mij helpen??
alles wat iin je op komt is oke
alvast heel erg bedankt ... :goedzo:
xxxxkarimaxxxx
17-09-2005, 23:43
fashioNAILity
xxxxkarimaxxxx
18-09-2005, 11:34
Laat me je naam weten als je er een hebt.
karima
Aandachtnodig
19-09-2005, 12:03
Wat dacht je van nagelstudio 'iskharan i7laan'!
SANAATJUH
19-09-2005, 18:25
ken jij een trendy naam voor een nagelstudio!!!
--------------------------------------------------------------------------------
Een trendy naam voor mijn nagelstudio die ik binnekort gaat openen!!!
ik ga binnekort een nagelstudio openen maar heb nog geen naam voor mijn zaak!!! :(
Ik heb nog 14 dagen en dan moet ik er een hebben :maf2: ...kunnen jullie mij helpen??
alles wat iin je op komt is oke
alvast heel erg bedankt ... :goedzo:
Is die andere topic van jou soms verwijderd?
Had erop gereageerd, walakien kan er niet meer op komen. :maf:
tashelhietje
19-09-2005, 22:31
Helaas is mijn topic verwijdert "bij het uit het oog verloren..... :kwaad:
Maar dan gaan we gewoon hier door....bedankt voor die leuke namen.... :)
wie de naam verzint krijgt een gratis manicure met alles er op en eraan. :)
groetjes n
lMlaestro
20-09-2005, 00:02
Nagelstudio: Maestro's yallah wat krijg ik en aan een manicurebehandeling heb ik niks...
SANAATJUH
20-09-2005, 21:40
Helaas is mijn topic verwijdert "bij het uit het oog verloren..... :kwaad:
Maar dan gaan we gewoon hier door....bedankt voor die leuke namen.... :)
wie de naam verzint krijgt een gratis manicure met alles er op en eraan. :)
groetjes n
Een manicure of een setje gelnagels? :D
LellaSaMoor
30-09-2005, 09:38
Hoi
In de eerste plaats, Proficiat Meid met je nieuwe zaak!!!!! Veel succes en omzet toegewenst!!
Misschien ben ik al te laat voor de naam van je zaak. Ik heb er geen in gedachte maar wel een paar nuttige tips die je naar genoegen kan gebruiken.
Zorg ervoor dat de naam die je kiest goed in de mond valt, dus een naam die goed en gemakkelijk uit te spreken is. Ook mag hij niet te lang zijn. Mensen hebben tegenwoordig snel de neiging om woorden af te korten. Wees origineel, een leuke naam is goed maar misschien is een logo erbij ook niet slecht. Presenteer je naam dus op een leuke manier. Bijvoorbeeld in plaats van je naam in horizontaal of vertikaal over je etalage te zetten, wat je trouwens op de meeste plaatsen ziet, zet hem schuin en over de gehele lengte en breedte van je etalage. Zorg er ook dat mensen niet kunnen binnenkijken. Is enorm vervelend voor je klanten. Maar aan de andere kant moet je ook niet alles volledig gaan afsluiten maar zorg ervoor dat ze iets maar eigenlijk ook niets zien bijvoorbeeld daar wit glas te gebruiken.
Hoop dat je wat bent met deze tips!
Groetje LeLLaSaMoor
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.